Vrouw of homo idd.quote:Op zondag 9 april 2006 22:44 schreef Roellio het volgende:
Natuurlijk wel!
Zonder in je profiel te kijken gok ik dat je een vrouw bent.
En bier!quote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Thetallguy het volgende:
Regel een groot scherm om met zn allen voetbal te kunnen kijken
Puik werk!quote:Op zondag 9 april 2006 22:47 schreef Jett het volgende:
Wij hebben onze vakantie speciaal moeten verzetten voor 't WK
puik ideequote:Op zondag 9 april 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Probeer de wedstrijd te verzetten.
Precies, lijkt me juist gaaf, WK op je verjaardagquote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Thetallguy het volgende:
Dát zijn de betere ideeën.quote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Thetallguy het volgende:
Ik hou niet van voetbal.quote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Thetallguy het volgende:
Moeten? Van wie?quote:Op zondag 9 april 2006 22:47 schreef Jett het volgende:
Wij hebben onze vakantie speciaal moeten verzetten voor 't WK
Gesoes, wat is er vandaag aan de hand al de 3de man die ik dit vandaag hoor zetten.quote:
Van mij, me papa,me broer en me broertje. Me mama wilde het niet verzetten extra kosten undso.quote:
Dan zou ik sowieso je verjaardag verzetten. Voetbal liefhebbers zullen zeer geirriteerd zijn als ze niet rustig naar die wedstrijd kunnen kijken of komen veel en veel later. Zijn boos of geirriteerd als NL verloren heeft etc.quote:
Ja het is gewoon belachelijk. Klaar. Poent. Uit.quote:
98% van alle mannen houdt van voetbal, wen er nou gewoon maar aanquote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef Jett het volgende:
[..]
Ja het is gewoon belachelijk. Klaar. Poent. Uit.
Ik ben die 98% JUIST gewend, alleen die 2% nietquote:Op zondag 9 april 2006 23:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
98% van alle mannen houdt van voetbal, wen er nou gewoon maar aan![]()
En die 2% zijn dan meteen belachelijke mensen?quote:Op zondag 9 april 2006 23:01 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik ben die 98% JUIST gewend, alleen die 2% niet![]()
Oeps verkeerd gelezenquote:Op zondag 9 april 2006 23:01 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik ben die 98% JUIST gewend, alleen die 2% niet![]()
Ja, vaak ''homo'' genoemd.quote:Op zondag 9 april 2006 23:02 schreef Klea het volgende:
[..]
En die 2% zijn dan meteen belachelijke mensen?![]()
ik zou mooi ergens voetbal gaan kijken ipv naar je voetballoze verjaardagquote:Op zondag 9 april 2006 23:02 schreef Klea het volgende:
Het is wel een mooie gelegenheid om te zien wie mijn echte vrienden zijn natuurlijk.![]()
Alle mannen die niet van voetbal houden zijn homo's?quote:
Gelukkig ben jij geen vriend van mij.quote:Op zondag 9 april 2006 23:04 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
ik zou mooi ergens voetbal gaan kijken ipv naar je voetballoze verjaardag
Jup.quote:Op zondag 9 april 2006 23:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Alle mannen die niet van voetbal houden zijn homo's?![]()
Alle VMBO pubers die boze allochtonen met gouden kettingen in hun fotoboek hebben staan breezah's??
Jij bent ook een slechte vriend hoor. Leer ermee leven dat mensen graag die wedstrijd willen zien. Je bent op die manier behoorlijk egoistisch bezig. Of ga met zijn alle voetbal kijken op jou verjaardag of plan hem een andere dag in. Wat wil je horen hier? Lijkt mij de meest logische keuze.quote:
Maar ik wil er helemaal niet over napraten.quote:Op zondag 9 april 2006 23:08 schreef Thrilled het volgende:
wij vieren altijd onze verjaardag op een dag in het weekend, omdat het makkelijker is voor de familie om in het weekend te komen.. dus vier het gewoon een andere dag ofzo? weet niet welke dag nederland speelt maar doe het een dag erna ofzo, kan je lekker napraten..
dan doe je het ERVÓÓR , jezus, wij zijn jouw hersenen op dit momentquote:Op zondag 9 april 2006 23:09 schreef Klea het volgende:
[..]
Maar ik wil er helemaal niet over napraten.![]()
Gewoon verjaardagsfeest organiseren! Je loopt alleen de kans dat je gasten of NIET komen, of dat de TV aan gaat voor voetbalquote:Op zondag 9 april 2006 22:44 schreef Klea het volgende:
Ik had het op MSN alvast met iemand over mijn verjaardag, blijkt het dus dat Nederland die dag moet voetballen op het WK... of ik het daarom niet op een andere dag wil vieren.Ik ga m'n verjaardag toch niet verzetten voor een voetbalwedstrijd.
![]()
Je hebt het over voetbal. Wie praat daar niet over tijdens een WK/EK?quote:Op zondag 9 april 2006 23:09 schreef Klea het volgende:
[..]
Maar ik wil er helemaal niet over napraten.![]()
Nee hoor, ik bepaal wat er op mijn eigen TV gebeurt.quote:Op zondag 9 april 2006 23:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Gewoon verjaardagsfeest organiseren! Je loopt alleen de kans dat je gasten of NIET komen, of dat de TV aan gaat voor voetbal
Wat heeft dat met egoisme te maken? Het is toch niet zo vreemd dat ik zelf bepaal wat er op mijn eigen verjaardag gebeurt?quote:Op zondag 9 april 2006 23:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
Je bent dus gewoon een egoist. Je zult sowieso wel niet veel vrienden hebben. Want het begrip is ver te zoeken bij je.
Dan blijf je denk ik alleen op de bank zitten.... Of om 20:00 gaat iedereen naar huis.quote:Op zondag 9 april 2006 23:15 schreef Klea het volgende:
Nee hoor, ik bepaal wat er op mijn eigen TV gebeurt.
Verwacht alleen niet dat er iemand komt.quote:Op zondag 9 april 2006 23:22 schreef Klea het volgende:
Wat heeft dat met egoisme te maken? Het is toch niet zo vreemd dat ik zelf bepaal wat er op mijn eigen verjaardag gebeurt?
Dat heeft alles met egoisme te maken. Je houd met niets rekening behalve met jezelf. Als jij vrienden hebt die persee die wedstrijd willen zien en jij gaat ze uitnodigen en de TV blijft uit. Denk jij ook maar echt dat het dan een gezellige verjaardag word?quote:Op zondag 9 april 2006 23:22 schreef Klea het volgende:
[..]
Wat heeft dat met egoisme te maken? Het is toch niet zo vreemd dat ik zelf bepaal wat er op mijn eigen verjaardag gebeurt?
Ik heb gewoon een hekel aan voetbal en ik vind niet dat andere mensen moeten bepalen wat er op mijn eigen verjaardag gebeurt. En ik heb genoeg vrienden.quote:Op zondag 9 april 2006 23:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat heeft alles met egoisme te maken. Je houd met niets rekening behalve met jezelf. Als jij vrienden hebt die persee die wedstrijd willen zien en jij gaat ze uitnodigen en de TV blijft uit. Denk jij ook maar echt dat het dan een gezellige verjaardag word?
Jij zit hier gewoon te kutten. Als dit echt waar is gaat of de TV aan of je gaat de verjaardag verplaatsen. Anders kan ik me niet voorstellen dat het een gezellige verjaardag word.
Maar wat wil je nou horen want je komt niet bepaald geloofwaardig meer over? Als je echt zo egoistisch bent zul je wel erg weinig vrienden hebben.
Blijkbaar geen ''goede'' vrienden, en jij bent trouwens ook niet een goede vriend voor hunquote:Op zondag 9 april 2006 23:28 schreef Klea het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan voetbal en ik vind niet dat andere mensen moeten bepalen wat er op mijn eigen verjaardag gebeurt. En ik heb genoeg vrienden.
zo vaak speelt nederland niet hoorquote:Op zondag 9 april 2006 23:30 schreef Klea het volgende:
En ik vind het stom dat mensen nu al blijkbaar al die voetbalwedstrijden in hun agenda hebben staan.
Dan ga je toch lekker iedereen uitnodigen en hou je de tv uit. Denk je serieus dat het dan gezellig word? Ik denk dat je alleen maar zeurende mensen gaat krijgen die of niet zullen komen of gewoon boos naar huis gaan.quote:Op zondag 9 april 2006 23:28 schreef Klea het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan voetbal en ik vind niet dat andere mensen moeten bepalen wat er op mijn eigen verjaardag gebeurt. En ik heb genoeg vrienden.
Wat verwacht je dan, het is 1x in de vier jaar, en voor veel mensen hét belangrijkste gebeuren in 2006quote:Op zondag 9 april 2006 23:30 schreef Klea het volgende:
En ik vind het stom dat mensen nu al blijkbaar al die voetbalwedstrijden in hun agenda hebben staan.
Daar is het een klaagbaak voor, of niet?quote:Op zondag 9 april 2006 23:33 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik geloof er trouwens geen reet meer van. Wat voor een achterlijk mietje ben je eigenlijk als je hier komt janken dat er een WK voetbal wedstrijd is op de dag van je verjaardag.![]()
Waar mensen zich tegenwoordig allemaal druk over kunnen maken ik sta er echt weer van te kijken. Zelfs topics over gaan openen.![]()
Zulke mensen hebben verder vast een triest en leeg leven...quote:Op zondag 9 april 2006 23:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, het is 1x in de vier jaar, en voor veel mensen hét belangrijkste gebeuren in 2006
Noem eens een gebeuren in 2006 wat voor het volk belangrijker zou kunnen zijn dan? Moederdag ofzo?quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef Klea het volgende:
[..]
Zulke mensen hebben verder vast een triest en leeg leven...
Er zijn toch veel belangrijkere dingen in het leven dan voetbal kijken.quote:Op zondag 9 april 2006 23:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Noem eens een gebeuren in 2006 wat voor het volk belangrijker zou kunnen zijn dan? Moederdag ofzo?
Maar heb je ook een hekel aan je vrienden die geen hekel hebben aan voetbal?quote:Op zondag 9 april 2006 23:28 schreef Klea het volgende:
[..]
Dat denk ik meer van jouw eigenlijk, sorryquote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef Klea het volgende:
[..]
Zulke mensen hebben verder vast een triest en leeg leven...
Absoluut. Maar dat wil toch niet zeggen dat het WK een evenement is waar men al jaren naar uitkijkt, terwijl 9 van de 10 mensen (als er al zoveel komen) met tegenzin naar je verjaardag komen.quote:Op zondag 9 april 2006 23:50 schreef Klea het volgende:
[..]
Er zijn toch veel belangrijkere dingen in het leven dan voetbal kijken.![]()
Ehm...quote:Op zondag 9 april 2006 23:50 schreef Klea het volgende:
[..]
Er zijn toch veel belangrijkere dingen in het leven dan voetbal kijken.![]()
Ach iets positiefs, de verhouding vrouw/man zal waarschijnlijk wel een stuk hoger liggen.quote:Op zondag 9 april 2006 23:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dat wil toch niet zeggen dat het WK een evenement is waar men al jaren naar uitkijkt, terwijl 9 van de 10 mensen (als er al zoveel komen) met tegenzin naar je verjaardag komen.
Verhouding man/vrouw hoger? Dus meer mannen vind je positief. Je bent dus toch homo?quote:Op zondag 9 april 2006 23:55 schreef Klea het volgende:
[..]
Ach iets positiefs, de verhouding man/vrouw zal waarschijnlijk wel een stuk hoger liggen.![]()
Verhouding vrouw/man bedoel ik.quote:Op zondag 9 april 2006 23:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Verhouding man/vrouw hoger? Dus meer mannen vind je positief. Je bent dus toch homo?
Een soort Temptation Birthday ofzo.quote:Op zondag 9 april 2006 23:59 schreef maartena het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het eens! Eens kijken hoeveel mensen daadwerkelijk komen, en hoeveel mensen liever Nederland in het WK zien spelen
Voor wie ben je dan? Engeland of Trinidad? Zweden of Paraguay?quote:Op maandag 10 april 2006 00:01 schreef Aventura het volgende:
Ik moest op mijn werk een bijeenkomst organiseren, er werd 15 juni geopperd maar dat is meteen van tafel geveegd. Er komt dan gewoonweg niemand. En ja, ook ik sta dan liever in de kroeg
Oh, zover heb ik nog niet eens gekeken (in de wedstrijdschema's). Was meer zoiets van, die datum valt minnen de WK-periode, afblazen maarquote:Op maandag 10 april 2006 00:03 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Voor wie ben je dan? Engeland of Trinidad? Zweden of Paraguay?![]()
Ik ben namelijk 15 juni jarig en heb toen meteen gekeken welke wedstrijden er dan gespeeld wordenquote:Op maandag 10 april 2006 00:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oh, zover heb ik nog niet eens gekeken (in de wedstrijdschema's). Was meer zoiets van, die datum valt minnen de WK-periode, afblazen maar
Whehe, ik ga dat ook maar eens opzoeken en in de agenda noteren. Kan handig zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 00:06 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik ben namelijk 15 juni jarig en heb toen meteen gekeken welke wedstrijden er dan gespeeld worden![]()
Is weer eens wat anders dan gezeik over Marokkanen en leefde Pim nog maar.quote:Op maandag 10 april 2006 00:17 schreef Klea het volgende:
Jammer hoor dat het voetbal de hele Nederlandse samenleving weer gaat beheersen.![]()
Weinig mensen die er een probleem van maken gelukkig!quote:Op maandag 10 april 2006 00:17 schreef Klea het volgende:
Jammer hoor dat het voetbal de hele Nederlandse samenleving weer gaat beheersen.![]()
Zeg, er zijn genoeg hetero's die niet naar de wk kijken hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
Schopje --> HOMO
Ja, die zeggen dat ze hetero zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 00:43 schreef Klea het volgende:
[..]
Zeg, er zijn genoeg hetero's die niet naar de wk kijken hoor.
Kom in dat geval ook hier eens kijken: Wedden op Sport #236 - Te lui om een nieuwe te openenquote:Op maandag 10 april 2006 00:55 schreef Saekerhett het volgende:
Als het even kan, ga ik ALLES kijken, en het kan me geen fuck schelen of ik dan school heb, tentamens krijg, of dat de koningin me heeft uitgenodigd. Ik zit van 15:00 uur tot 23:00 uur voor de tv!
Je bent homo als je je geslachtsdeel tussen de bips van een andere man wil steken, niet als je niet houdt van kijken naar een paar mannetjes die achter een balletje aan rennen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, die zeggen dat ze hetero zijn.
Precies!quote:Op maandag 10 april 2006 17:47 schreef Blackletter het volgende:
k ben t met je eens hoork vind voetbal ook maar niets, ze kunnen t toch ook opnemen ofzo
je verjaardag lijkt me toch iets belangrijker dan voetbal
sowieso als je ff kijkt naar t (sport) nieuws 's avonds of volgende dag laten ze ook vaak wel zien wie welk doelpunt heeft gemaakt.
als Nederland al een punt maakt![]()
omdat het een WK is... kijk, als het nu om een competitie/eredivisie wedstrijd ofzo ging, dan kan ik je standpunt begrijpen.. maar dit is eens in de vier jaar, vrij bijzonder en gewoon een leuke ambiance.. en dan zo iemand als jij die er zo raar tegenover staat..quote:Op maandag 10 april 2006 17:57 schreef Klea het volgende:
[..]
Precies!![]()
Ik ben zelf vaak genoeg op een feestje geweest waardoor ik iets van tv moest opnemen, dat had ik er ook gewoon voor over, waarom zou dat anders zijn als het toevallig over voetbal gaat?
Als ik iemand pinda's voorschotel dan kan iedereen zelf bepalen of ie ze eet of niet. Als mensen op mijn eigen verjaardag mijn tv aandoen voor voetbal ontkom ik er niet aan dan mijn verjaardag dan helemaal daarom gaat draaien.quote:Op maandag 10 april 2006 17:59 schreef Thrilled het volgende:
je kan het ook anders verbeelden.. jij houd van pinda's, maar de rest totaal niet, dan schotel je ze toch ook niet alleen pinda's voor omdat jij dat toevallig wilt?
was maar even een voorbeeld..quote:Op maandag 10 april 2006 18:32 schreef Klea het volgende:
[..]
Als ik iemand pinda's voorschotel dan kan iedereen zelf bepalen of ie ze eet of niet. Als mensen op mijn eigen verjaardag mijn tv aandoen voor voetbal ontkom ik er niet aan dan mijn verjaardag dan helemaal daarom gaat draaien.
Andere vrienden zoekenquote:Op maandag 10 april 2006 18:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
was maar even een voorbeeld..![]()
kan ook met muziek, jij bent superfan van Jan Smit en de rest van hardcore, wat doe je dan?
omg je verwacht echt dat ze het gaan opnemen en een dag later die wedstrijd gaan bekijken hè? Zeg me dat dit een grapje is.quote:Op maandag 10 april 2006 17:57 schreef Klea het volgende:
[..]
Precies!![]()
Ik ben zelf vaak genoeg op een feestje geweest waardoor ik iets van tv moest opnemen, dat had ik er ook gewoon voor over, waarom zou dat anders zijn als het toevallig over voetbal gaat?
De dag ervoor wil iedereen de voorbeschouwingen zien.quote:Op maandag 10 april 2006 18:43 schreef Mr-Coffee het volgende:
Doe het iig niet de dag daarna, stel dat nederland verliest, zit iedereen met een muil van heb ik jou daar.
komt de voorbeschouwing niet een half uurtje voordat de wedstrijd begint?quote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
De dag ervoor wil iedereen de voorbeschouwingen zien.![]()
En sowieso lult iedereen in die weken over voetbal. Dus die heaumeau ontkomt er sowieso niet aan. Als hij zijn verjaardag verplaatst gaat nog 70% van de gesprekken over voetbal.quote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het is op een vrijdagavond.quote:Op maandag 10 april 2006 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Wedstrijd is toch in de middag??? Wie doet z'n verjaardag nou in de middag![]()
Oooohhhhhh, zet de tv aan en ga bier drinken. Wat is het probleem...quote:
Ik wil het niet zien!quote:Op maandag 10 april 2006 19:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oooohhhhhh, zet de tv aan en ga bier drinken. Wat is het probleem...
Nee joh, je hebt ook nog Barend en Van Dorp, Studio Sport en alle andere zenders die met een bus deskundigen naar Duitsland trekken.quote:Op maandag 10 april 2006 19:07 schreef Thrilled het volgende:
komt de voorbeschouwing niet een half uurtje voordat de wedstrijd begint?
Heaumeauquote:Op maandag 10 april 2006 19:13 schreef Klea het volgende:
[..]
Ik wil het niet zien!En zeker niet met bierdrinkende voetballiefhebbers erbij.
Dan vier je je verjaardag toch lekker in je eentjequote:Op maandag 10 april 2006 19:13 schreef Klea het volgende:
[..]
Vrijdag 16 juni: Nederland - Ivoorkust (18.00 uur)quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik zou hem in elkaar trappen zelfs als niet voetbal fan. Er geloofd toch geen hond dat de TS nog vrienden heeft.
Inlevingsvermogen: 0,0
Autistisch?: Check
Egoistisch? Check
Wereldvreemd? Check
Homo? Check
Humor? 0,0
Kortom je bent gewoon een sneue loser die andere mensen niets maar dan ook niets gunt. Je klinkt serieus net als een wijf. Die zijn ook altijd zo eigenwijs. Verman je zelf en leer ermee leven dat voor veel mensen het WK veel en veel belangrijker is dan jou verjaardags feestje. Jij houd gewoon met niemand rekening. Je moet rekening met je gasten houden stomme lul.
Dat maakt vele mensen niet uit. Jij reageert gewoon als een wijf met je gejank. Je zit echt te huilen als een meisje om een voetbal wedstrijd die jou "sweet sixteen" gaat verpesten. Daarom ben je een homootje.quote:Op maandag 10 april 2006 19:23 schreef Klea het volgende:
[..]
Waarom toch meteen voor homo uitgemaakt worden als je niet van voetbal houdt?
buiten het feit dat je niet van voetbal houdt ben je ook nog eens egoïstisch en heb je totaal geen inlevingsvermogen, kortom homoquote:Op maandag 10 april 2006 19:23 schreef Klea het volgende:
[..]
Je vergeet dat ie reageert als een ongesteld puber meisje met zijn gezeur en gedram.quote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
buiten het feit dat je niet van voetbal houdt ben je ook nog eens egoïstisch en heb je totaal geen inlevingsvermogen, kortom homo
quote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
buiten het feit dat je niet van voetbal houdt ben je ook nog eens egoïstisch en heb je totaal geen inlevingsvermogen, kortom homo (en je reageert ook nog eens als een ongesteld pubermeisje)
Weet je waar TS ze op zou moeten trakteren?quote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Je doet zelfs niet aan bierquote:Op maandag 10 april 2006 19:23 schreef Klea het volgende:
[..]
Dat jij het hetero zijn haalt uit bier drinken en voetbal kijken is mijn zaak niet.quote:Op maandag 10 april 2006 19:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je doet zelfs niet aan bier![]()
Kastzitter.
hap-hapquote:Op maandag 10 april 2006 20:05 schreef Klea het volgende:
[..]
Dat jij het hetero zijn haalt uit bier drinken en voetbal kijken is mijn zaak niet.![]()
Maar voor sommige mensen is het juist niet aangenaam.quote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef Tommeke het volgende:
Dat is toch gewoon meerdere aangename dingen verenigen?
Mijn broertje was een paar jaar geleden ook jarig tijdens een wedstrijd van Oranje, we hebben er een groot feest van gemaakt![]()
Wat is er zo erg aan?quote:Op maandag 10 april 2006 20:52 schreef Klea het volgende:
[..]
Maar voor sommige mensen is het juist niet aangenaam.
Ja dat is toch geen gok meer.quote:Op zondag 9 april 2006 22:44 schreef Roellio het volgende:
Natuurlijk wel!
Zonder in je profiel te kijken gok ik dat je een vrouw nerd/homo bent.
Dan vier je je verjaardag alleen, zodat je je eigen ademhaling op den duur gaat klinken als een orkaan.quote:Op maandag 10 april 2006 19:13 schreef Klea het volgende:
[..]
Shandyquote:Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef Corksterr het volgende:
Welk biermerk sla je in voor feestjes?
Geen vast merk... ik drink het zelf niet.quote:Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef Corksterr het volgende:
Welk biermerk sla je in voor feestjes?
Eau, dat biedt geen garantie voor mijn komst.quote:Op maandag 10 april 2006 23:28 schreef Klea het volgende:
[..]
Geen vast merk... ik drink het zelf niet.
Oh dat valt dan nog mee, dan is het feest nog niet begonnen denk ik. Maar vreemd dat men al wel bezwaar maakt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:58 schreef APK het volgende:
Nogmaals, de wedstrijd begint om 18.00u.
Het is toch geen kinderfeestje?![]()
Vreemd dat jij zo zit te janken zonder even op Google te zoeken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:21 schreef Klea het volgende:
[..]
Oh dat valt dan nog mee, dan is het feest nog niet begonnen denk ik. Maar vreemd dat men al wel bezwaar maakt.
Of een kloon.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:45 schreef cultheld het volgende:
Maar ik vermoed dat je zo'n a-sociale gamer of ander contactgestoord persoon bent.
Begrijp nou eens, ik haat voetbal en ik wil niet dat mijn verjaardag om een voetbalwedstrijd draait.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:45 schreef cultheld het volgende:
TS opperkneus, ga dan met je vrienden (als je die hebt) naar de kroeg en geef rondjesDan vier je je verjaardag gewoon rond de voetbalwedstrijd (en vooral na afloop). Maar ik vermoed dat je zo'n a-sociale gamer of ander contactgestoord persoon bent
.
Jengel jengel zeur zeur kutkloon doei.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:57 schreef Klea het volgende:
[..]
Begrijp nou eens, ik haat voetbal en ik wil niet dat mijn verjaardag om een voetbalwedstrijd draait.
Dan kun je beter stoppen met zeuren en zit er niks anders op dan je verjaardag op een andere dag te vieren, óf je belt de Uefa even, wie weet verzetten ze het gehele programma wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:57 schreef Klea het volgende:
[..]
Begrijp nou eens, ik haat voetbal en ik wil niet dat mijn verjaardag om een voetbalwedstrijd draait.
De Fifa zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Dan kun je beter stoppen met zeuren en zit er niks anders op dan je verjaardag op een andere dag te vieren, óf je belt de Uefa even, wie weet verzetten ze het gehele programma wel.
Face it, men vindt het WK voetbal nou eenmaal belangrijker dan jou.quote:Op zondag 9 april 2006 22:44 schreef Klea het volgende:
Ik had het op MSN alvast met iemand over mijn verjaardag, blijkt het dus dat Nederland die dag moet voetballen op het WK... of ik het daarom niet op een andere dag wil vieren.Ik ga m'n verjaardag toch niet verzetten voor een voetbalwedstrijd.
![]()
Ook goed, dan nodig ik alleen meiden uit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:18 schreef Kaap het volgende:
[..]
Face it, men vindt het WK voetbal nou eenmaal belangrijker dan jou.
HOU JE BEK NOU IS OVER HET NIVO( weet et is een spel fout maar hoe moet et ook al weerquote:Op zondag 9 april 2006 23:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Alle mannen die niet van voetbal houden zijn homo's?![]()
Alle VMBO pubers die boze allochtonen met gouden kettingen in hun fotoboek hebben staan breezah's??
Wat is je probleem dan als je toch genoeg vrienden hebt dan komen die toch welquote:Op zondag 9 april 2006 23:28 schreef Klea het volgende:
[..]
Maar mensen die denken dat ze wat te zeggen hebben over mijn verjaardag zijn geen echte vrienden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:48 schreef Urvin het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan als je toch genoeg vrienden hebt dan komen die toch wel![]()
Vriend je laat je wel heel erg bashen in je eigen topicquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:59 schreef Klea het volgende:
[..]
Maar mensen die denken dat ze wat te zeggen hebben over mijn verjaardag zijn geen echte vrienden.![]()
Bommeldingquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
(...) je belt de Uefa even, wie weet verzetten ze het gehele programma wel.
Het zou erger zijn als het wk verzet zou worden wegens jouw verjaardagquote:Op zondag 9 april 2006 22:44 schreef Klea het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:31 schreef dfens het volgende:
Voetbal is voor homo's, kinderverkrachters, en watjes.
Bier ook.![]()
Ik vier mijn verjaardag gewoon op die dag. Gelukkig heeft niet iedereen die voetbalwedstrijd in hun agenda staan (en dat ga ik ze ook niet vertellen) dus die hebben geen bezwaar. Een paar anderen die dat wel hebben, zeggen dat ze wel later op de avond willen komen maar dat het van de uitslag van die wedstrijd afhangt of ze er wel zin in hebben. Maar goed, als ze zo weinig om mij geven moet ik me afvragen of ik ze er wel bij wil hebben.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:48 schreef Saekerhett het volgende:
KICK
Nog dezelfde plannen TS, of ben je tot bezinnen gekomen? Ben er wel benieuwd naar...
VMBOquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
HOU JE BEK NOU IS OVER HET NIVO( weet et is een spel fout maar hoe moet et ook al weer) VMBO HET IS ALLEMAAL NIET EENS ZO ERG!!!!!!!!
Meneer voelt zich verheven boven de massa. Jij bent niet beter dan de massa, je bent gewoon een afwijking, de gemiddelde Nederlander kijkt voetbal en drinkt bier en jij gaat lekker in je eentje je huiskamertje je verjaardag lopen vierenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:46 schreef Klea het volgende:
Is het dan zo moeilijk voor te stellen dat er iemand is die niet met de voetbalkijkende massa meedoet?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:43 schreef Klea het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag gewoon op die dag. Gelukkig heeft niet iedereen die voetbalwedstrijd in hun agenda staan (en dat ga ik ze ook niet vertellen) dus die hebben geen bezwaar. Een paar anderen die dat wel hebben, zeggen dat ze wel later op de avond willen komen maar dat het van de uitslag van die wedstrijd afhangt of ze er wel zin in hebben. Maar goed, als ze zo weinig om mij geven moet ik me afvragen of ik ze er wel bij wil hebben.
Serieus, het is al een paar keer gezegd, maar je klinkt echt als een jankwijf...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:43 schreef Klea het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag gewoon op die dag. Gelukkig heeft niet iedereen die voetbalwedstrijd in hun agenda staan (en dat ga ik ze ook niet vertellen) dus die hebben geen bezwaar. Een paar anderen die dat wel hebben, zeggen dat ze wel later op de avond willen komen maar dat het van de uitslag van die wedstrijd afhangt of ze er wel zin in hebben. Maar goed, als ze zo weinig om mij geven moet ik me afvragen of ik ze er wel bij wil hebben.
Je bent zelf een homo als je geen voetbal kijkt. Nog liever een wk josti dan een permanente voetbalhater.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:44 schreef McGilles het volgende:
Ik zou zelfs de plaatselijke spijkerpoep wedstrijd liever willen volgen dan dat homo-voetbal gedoe...
Altijd wel grappig om te zien wat een jostivolk in nederland woont als dat voetbal begint..
Ja daarom heb ik al 4jr een relatie met een vrouw die gelukkig voetbal haat! Voetbal vind ik persoonlijk de domste "sport" die er bestaat!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:45 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Je bent zelf een homo als je geen voetbal kijkt. Nog liever een wk josti dan een permanente voetbalhater.![]()
Het gaat erover dat je een verjaardag moet verzetten voor een potje trappen op tv. Fagquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:53 schreef Wessiej het volgende:
Jezus kijk het gewoon, als goede tijden of weet ik veel wat het evenemt van eens in de 4 jaar was die ene dag, zal ik ook wel meekijken, net of je er dood van gaat. (slecht voorbeeld).
En iedereen is rond die tijd in het WK, alles is nu al Oranje, overal waar je loopt dus niet aanstellen fag.
Maar dit is pas 100x vermeld.
Ga jij dan maar mooi spijkerpoepen tijdens het WK, hebben we ook geen last van jouquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik al 4jr een relatie met een vrouw die gelukkig voetbal haat! Voetbal vind ik persoonlijk de domste "sport" die er bestaat!
Homo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik al 4jr een relatie met een vrouw die gelukkig voetbal haat! Voetbal vind ik persoonlijk de domste "sport" die er bestaat!
Haat is een groot woord maar het is meer omdat "iedereen" er zo lyrisch over doet dat het me gewoon helemaal niet meer kan boeien. Als nou niet iedereen als een debiel erbij zou lopen en rellen ook eens uitgesloten zouden worden zou ik het misschien wel kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef Wessiej het volgende:
Ja maar daarbij zei hij dat ze voetbal haat.
Maar stel dat er 20 mensen zouden komen opdagen als de tv aan gaat, wat wil je dan liever ; de tv aan en dan anderhalf uur meekijken terwijl je ook met de minder fanatieke nog gewoon kan praten, of in je eentje gaan zitten brommen omdat niemand komt omdat de tv daar niet aan gaat.
Ja, welkom in Nederland.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:46 schreef Klea het volgende:
Is het dan zo moeilijk voor te stellen dat er iemand is die niet met de voetbalkijkende massa meedoet?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Haat is een groot woord maar het is meer omdat "iedereen" er zo lyrisch over doet dat het me gewoon helemaal niet meer kan boeien. Als nou niet iedereen als een debiel erbij zou lopen en rellen ook eens uitgesloten zouden worden zou ik het misschien wel kunnen waarderen.
De mensen en de supporters hebben het voor mij "verpest", daarom vind ik het de domste sport.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:31 schreef Saekerhett het volgende:
FACE IT, WK-wedstrijd van Nederlands elftal IS belangrijk
Ik vind carnaval ook een lomp boerenfeest, kan je ongeveer vergelijken met de taferelen op de straat bij het voetbal.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En jij vind voetbal niet leuk omdat hun er met de kleuren van hun favoriete land bijlopen? Kom nou.
Waarom????quote:Op zondag 9 april 2006 23:30 schreef Klea het volgende:
daar ben ik het volkomen mee eensquote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Thetallguy het volgende:
Jij hebt waarschijnlijk geen idee wat echte vriendschap inhoudt?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:31 schreef Saekerhett het volgende:
Echt waar man, als was je mijn beste vriend, door goede en slechte tijden, je kon in de stront zakken als je dat tegen me zei...
Egoisme is jou niet vreemdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:56 schreef Klea het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk geen idee wat echte vriendschap inhoudt?
huiliequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Haat is een groot woord maar het is meer omdat "iedereen" er zo lyrisch over doet dat het me gewoon helemaal niet meer kan boeien. Als nou niet iedereen als een debiel erbij zou lopen en rellen ook eens uitgesloten zouden worden zou ik het misschien wel kunnen waarderen.
De mensen en de supporters hebben het voor mij "verpest", daarom vind ik het de domste sport.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:56 schreef Klea het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk geen idee wat echte vriendschap inhoudt?
HALLO, het is maar een voetbalwedstrijd hoor!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
![]()
Meer dan jij waarschijnlijk... Ik ben tenminste niet zo egoïstisch en koppig alleen maar om zo'n stomme verjaardag. HALLO, het is maar een verjaardag hoor!!!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:09 schreef Klea het volgende:
[..]
HALLO, het is maar een voetbalwedstrijd hoor!!!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:09 schreef Klea het volgende:
[..]
HALLO, het is maar een voetbalwedstrijd hoor!!!
Boeren hebben nou eenmaal niet echt een goed beeld van hoe de wereld in elkaar zit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:39 schreef Gelderland het volgende:
[..]
huilie![]()
![]()
echt waar... wist niet dat mensen zo zielig en homo-achtig konden reageren....
nuchtere boeren-nerd dat je bent....
![]()
Zielig, mensen die dezelfde sport leuk vinden en elkaar niet mogen en in elkaar rammen omdat ze voor een andere club zijn, kijk dat is zielig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:39 schreef Gelderland het volgende:
[..]
huilie![]()
![]()
echt waar... wist niet dat mensen zo zielig en homo-achtig konden reageren....
nuchtere boeren-nerd dat je bent....
![]()
Natuurlijk niet, er zijn altijd meer wedstrijdenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:13 schreef Kevanovitch het volgende:
Je kan toch voor twee uurtjes die tv aan zetten en na de wedstrijd die tv weer uitgooien?
whahahaha.... wat een huile ben je zeg....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zielig, mensen die dezelfde sport leuk vinden en elkaar niet mogen en in elkaar rammen omdat ze voor een andere club zijn, kijk dat is zielig.
En dat jij van voetbal houdt is duidelijk, meteen mensen persoonlijk aanvallen en schelden, kijk, dat hoort bij dat soort types![]()
Goede reactie Sjonnie de voetbalsupporter!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:46 schreef Gelderland het volgende:
[..]
whahahaha.... wat een huile ben je zeg....lig echt dubbel hier
![]()
maargoed, ga jij maar met je geitenwollen sokken in de natuur wandelen of leren tijdens de wedstrijd van ons aller-Nederland....
En oordeel eens als je iets meegemaakt hebt! De sfeer van de Nederlanders tijdens zo'n WK is namelijk echt TOP!! En daarbij, wat boeid jouw die rellen (die er vaak geen-eens zijn). Het gaat toch om het voetbal (de spanning/de adrenaline tijdens de wedstrijd zelf)....
Maarja, van uitgaan hou je ongetwijfeld ook niet.... waarss omdat je vrienden net zulke kneuzen als jezelf zijn
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:53 schreef McGilles het volgende:
Goede reactie Sjonnie de voetbalsupporter!![]()
Maar dat maakt niet uit, want dat zijn immers mensen die graag voetbal kijken en een WK weten te waarderen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:10 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik denk dat na z'n verjaardag z'n vriendengroep met 75% is afgenomen.
Alleen de ubernerds blijven over.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit, want dat zijn immers mensen die graag voetbal kijken en een WK weten te waarderen.
Kutvolk dus.
Hoezo, als er van die twee één weg gaan, is dat toch 50%?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:10 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik denk dat na z'n verjaardag z'n vriendengroep met 75% is afgenomen.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Goede reactie Sjonnie de voetbalsupporter!![]()
Zo hoort ut! goed bezig!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:18 schreef DrunkenMuncky het volgende:
21 juni, ben ik jarig: reken maar dat ik een beamer regel en lekker in de tuin ga BierBQuen met een stel vrienden!!
Dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd? Heeft de TS nog vrienden over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |