Vrouw of homo idd.quote:Op zondag 9 april 2006 22:44 schreef Roellio het volgende:
Natuurlijk wel!
Zonder in je profiel te kijken gok ik dat je een vrouw bent.
En bier!quote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Thetallguy het volgende:
Regel een groot scherm om met zn allen voetbal te kunnen kijken
Puik werk!quote:Op zondag 9 april 2006 22:47 schreef Jett het volgende:
Wij hebben onze vakantie speciaal moeten verzetten voor 't WK
puik ideequote:Op zondag 9 april 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Probeer de wedstrijd te verzetten.
Precies, lijkt me juist gaaf, WK op je verjaardagquote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Thetallguy het volgende:
Dát zijn de betere ideeën.quote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Thetallguy het volgende:
Ik hou niet van voetbal.quote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Thetallguy het volgende:
Moeten? Van wie?quote:Op zondag 9 april 2006 22:47 schreef Jett het volgende:
Wij hebben onze vakantie speciaal moeten verzetten voor 't WK
Gesoes, wat is er vandaag aan de hand al de 3de man die ik dit vandaag hoor zetten.quote:
Van mij, me papa,me broer en me broertje. Me mama wilde het niet verzetten extra kosten undso.quote:
Dan zou ik sowieso je verjaardag verzetten. Voetbal liefhebbers zullen zeer geirriteerd zijn als ze niet rustig naar die wedstrijd kunnen kijken of komen veel en veel later. Zijn boos of geirriteerd als NL verloren heeft etc.quote:
Ja het is gewoon belachelijk. Klaar. Poent. Uit.quote:
98% van alle mannen houdt van voetbal, wen er nou gewoon maar aanquote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef Jett het volgende:
[..]
Ja het is gewoon belachelijk. Klaar. Poent. Uit.
Ik ben die 98% JUIST gewend, alleen die 2% nietquote:Op zondag 9 april 2006 23:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
98% van alle mannen houdt van voetbal, wen er nou gewoon maar aan![]()
En die 2% zijn dan meteen belachelijke mensen?quote:Op zondag 9 april 2006 23:01 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik ben die 98% JUIST gewend, alleen die 2% niet![]()
Oeps verkeerd gelezenquote:Op zondag 9 april 2006 23:01 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik ben die 98% JUIST gewend, alleen die 2% niet![]()
Ja, vaak ''homo'' genoemd.quote:Op zondag 9 april 2006 23:02 schreef Klea het volgende:
[..]
En die 2% zijn dan meteen belachelijke mensen?![]()
ik zou mooi ergens voetbal gaan kijken ipv naar je voetballoze verjaardagquote:Op zondag 9 april 2006 23:02 schreef Klea het volgende:
Het is wel een mooie gelegenheid om te zien wie mijn echte vrienden zijn natuurlijk.![]()
Alle mannen die niet van voetbal houden zijn homo's?quote:
Gelukkig ben jij geen vriend van mij.quote:Op zondag 9 april 2006 23:04 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
ik zou mooi ergens voetbal gaan kijken ipv naar je voetballoze verjaardag
Jup.quote:Op zondag 9 april 2006 23:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Alle mannen die niet van voetbal houden zijn homo's?![]()
Alle VMBO pubers die boze allochtonen met gouden kettingen in hun fotoboek hebben staan breezah's??
Jij bent ook een slechte vriend hoor. Leer ermee leven dat mensen graag die wedstrijd willen zien. Je bent op die manier behoorlijk egoistisch bezig. Of ga met zijn alle voetbal kijken op jou verjaardag of plan hem een andere dag in. Wat wil je horen hier? Lijkt mij de meest logische keuze.quote:
Maar ik wil er helemaal niet over napraten.quote:Op zondag 9 april 2006 23:08 schreef Thrilled het volgende:
wij vieren altijd onze verjaardag op een dag in het weekend, omdat het makkelijker is voor de familie om in het weekend te komen.. dus vier het gewoon een andere dag ofzo? weet niet welke dag nederland speelt maar doe het een dag erna ofzo, kan je lekker napraten..
dan doe je het ERVÓÓR , jezus, wij zijn jouw hersenen op dit momentquote:Op zondag 9 april 2006 23:09 schreef Klea het volgende:
[..]
Maar ik wil er helemaal niet over napraten.![]()
Gewoon verjaardagsfeest organiseren! Je loopt alleen de kans dat je gasten of NIET komen, of dat de TV aan gaat voor voetbalquote:Op zondag 9 april 2006 22:44 schreef Klea het volgende:
Ik had het op MSN alvast met iemand over mijn verjaardag, blijkt het dus dat Nederland die dag moet voetballen op het WK... of ik het daarom niet op een andere dag wil vieren.Ik ga m'n verjaardag toch niet verzetten voor een voetbalwedstrijd.
![]()
Je hebt het over voetbal. Wie praat daar niet over tijdens een WK/EK?quote:Op zondag 9 april 2006 23:09 schreef Klea het volgende:
[..]
Maar ik wil er helemaal niet over napraten.![]()
Nee hoor, ik bepaal wat er op mijn eigen TV gebeurt.quote:Op zondag 9 april 2006 23:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Gewoon verjaardagsfeest organiseren! Je loopt alleen de kans dat je gasten of NIET komen, of dat de TV aan gaat voor voetbal
Wat heeft dat met egoisme te maken? Het is toch niet zo vreemd dat ik zelf bepaal wat er op mijn eigen verjaardag gebeurt?quote:Op zondag 9 april 2006 23:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
Je bent dus gewoon een egoist. Je zult sowieso wel niet veel vrienden hebben. Want het begrip is ver te zoeken bij je.
Dan blijf je denk ik alleen op de bank zitten.... Of om 20:00 gaat iedereen naar huis.quote:Op zondag 9 april 2006 23:15 schreef Klea het volgende:
Nee hoor, ik bepaal wat er op mijn eigen TV gebeurt.
Verwacht alleen niet dat er iemand komt.quote:Op zondag 9 april 2006 23:22 schreef Klea het volgende:
Wat heeft dat met egoisme te maken? Het is toch niet zo vreemd dat ik zelf bepaal wat er op mijn eigen verjaardag gebeurt?
Dat heeft alles met egoisme te maken. Je houd met niets rekening behalve met jezelf. Als jij vrienden hebt die persee die wedstrijd willen zien en jij gaat ze uitnodigen en de TV blijft uit. Denk jij ook maar echt dat het dan een gezellige verjaardag word?quote:Op zondag 9 april 2006 23:22 schreef Klea het volgende:
[..]
Wat heeft dat met egoisme te maken? Het is toch niet zo vreemd dat ik zelf bepaal wat er op mijn eigen verjaardag gebeurt?
Ik heb gewoon een hekel aan voetbal en ik vind niet dat andere mensen moeten bepalen wat er op mijn eigen verjaardag gebeurt. En ik heb genoeg vrienden.quote:Op zondag 9 april 2006 23:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat heeft alles met egoisme te maken. Je houd met niets rekening behalve met jezelf. Als jij vrienden hebt die persee die wedstrijd willen zien en jij gaat ze uitnodigen en de TV blijft uit. Denk jij ook maar echt dat het dan een gezellige verjaardag word?
Jij zit hier gewoon te kutten. Als dit echt waar is gaat of de TV aan of je gaat de verjaardag verplaatsen. Anders kan ik me niet voorstellen dat het een gezellige verjaardag word.
Maar wat wil je nou horen want je komt niet bepaald geloofwaardig meer over? Als je echt zo egoistisch bent zul je wel erg weinig vrienden hebben.
Blijkbaar geen ''goede'' vrienden, en jij bent trouwens ook niet een goede vriend voor hunquote:Op zondag 9 april 2006 23:28 schreef Klea het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan voetbal en ik vind niet dat andere mensen moeten bepalen wat er op mijn eigen verjaardag gebeurt. En ik heb genoeg vrienden.
zo vaak speelt nederland niet hoorquote:Op zondag 9 april 2006 23:30 schreef Klea het volgende:
En ik vind het stom dat mensen nu al blijkbaar al die voetbalwedstrijden in hun agenda hebben staan.
Dan ga je toch lekker iedereen uitnodigen en hou je de tv uit. Denk je serieus dat het dan gezellig word? Ik denk dat je alleen maar zeurende mensen gaat krijgen die of niet zullen komen of gewoon boos naar huis gaan.quote:Op zondag 9 april 2006 23:28 schreef Klea het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan voetbal en ik vind niet dat andere mensen moeten bepalen wat er op mijn eigen verjaardag gebeurt. En ik heb genoeg vrienden.
Wat verwacht je dan, het is 1x in de vier jaar, en voor veel mensen hét belangrijkste gebeuren in 2006quote:Op zondag 9 april 2006 23:30 schreef Klea het volgende:
En ik vind het stom dat mensen nu al blijkbaar al die voetbalwedstrijden in hun agenda hebben staan.
Daar is het een klaagbaak voor, of niet?quote:Op zondag 9 april 2006 23:33 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik geloof er trouwens geen reet meer van. Wat voor een achterlijk mietje ben je eigenlijk als je hier komt janken dat er een WK voetbal wedstrijd is op de dag van je verjaardag.![]()
Waar mensen zich tegenwoordig allemaal druk over kunnen maken ik sta er echt weer van te kijken. Zelfs topics over gaan openen.![]()
Zulke mensen hebben verder vast een triest en leeg leven...quote:Op zondag 9 april 2006 23:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, het is 1x in de vier jaar, en voor veel mensen hét belangrijkste gebeuren in 2006
Noem eens een gebeuren in 2006 wat voor het volk belangrijker zou kunnen zijn dan? Moederdag ofzo?quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef Klea het volgende:
[..]
Zulke mensen hebben verder vast een triest en leeg leven...
Er zijn toch veel belangrijkere dingen in het leven dan voetbal kijken.quote:Op zondag 9 april 2006 23:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Noem eens een gebeuren in 2006 wat voor het volk belangrijker zou kunnen zijn dan? Moederdag ofzo?
Maar heb je ook een hekel aan je vrienden die geen hekel hebben aan voetbal?quote:Op zondag 9 april 2006 23:28 schreef Klea het volgende:
[..]
Dat denk ik meer van jouw eigenlijk, sorryquote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef Klea het volgende:
[..]
Zulke mensen hebben verder vast een triest en leeg leven...
Absoluut. Maar dat wil toch niet zeggen dat het WK een evenement is waar men al jaren naar uitkijkt, terwijl 9 van de 10 mensen (als er al zoveel komen) met tegenzin naar je verjaardag komen.quote:Op zondag 9 april 2006 23:50 schreef Klea het volgende:
[..]
Er zijn toch veel belangrijkere dingen in het leven dan voetbal kijken.![]()
Ehm...quote:Op zondag 9 april 2006 23:50 schreef Klea het volgende:
[..]
Er zijn toch veel belangrijkere dingen in het leven dan voetbal kijken.![]()
Ach iets positiefs, de verhouding vrouw/man zal waarschijnlijk wel een stuk hoger liggen.quote:Op zondag 9 april 2006 23:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dat wil toch niet zeggen dat het WK een evenement is waar men al jaren naar uitkijkt, terwijl 9 van de 10 mensen (als er al zoveel komen) met tegenzin naar je verjaardag komen.
Verhouding man/vrouw hoger? Dus meer mannen vind je positief. Je bent dus toch homo?quote:Op zondag 9 april 2006 23:55 schreef Klea het volgende:
[..]
Ach iets positiefs, de verhouding man/vrouw zal waarschijnlijk wel een stuk hoger liggen.![]()
Verhouding vrouw/man bedoel ik.quote:Op zondag 9 april 2006 23:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Verhouding man/vrouw hoger? Dus meer mannen vind je positief. Je bent dus toch homo?
Een soort Temptation Birthday ofzo.quote:Op zondag 9 april 2006 23:59 schreef maartena het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het eens! Eens kijken hoeveel mensen daadwerkelijk komen, en hoeveel mensen liever Nederland in het WK zien spelen
Voor wie ben je dan? Engeland of Trinidad? Zweden of Paraguay?quote:Op maandag 10 april 2006 00:01 schreef Aventura het volgende:
Ik moest op mijn werk een bijeenkomst organiseren, er werd 15 juni geopperd maar dat is meteen van tafel geveegd. Er komt dan gewoonweg niemand. En ja, ook ik sta dan liever in de kroeg
Oh, zover heb ik nog niet eens gekeken (in de wedstrijdschema's). Was meer zoiets van, die datum valt minnen de WK-periode, afblazen maarquote:Op maandag 10 april 2006 00:03 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Voor wie ben je dan? Engeland of Trinidad? Zweden of Paraguay?![]()
Ik ben namelijk 15 juni jarig en heb toen meteen gekeken welke wedstrijden er dan gespeeld wordenquote:Op maandag 10 april 2006 00:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oh, zover heb ik nog niet eens gekeken (in de wedstrijdschema's). Was meer zoiets van, die datum valt minnen de WK-periode, afblazen maar
Whehe, ik ga dat ook maar eens opzoeken en in de agenda noteren. Kan handig zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 00:06 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik ben namelijk 15 juni jarig en heb toen meteen gekeken welke wedstrijden er dan gespeeld worden![]()
Is weer eens wat anders dan gezeik over Marokkanen en leefde Pim nog maar.quote:Op maandag 10 april 2006 00:17 schreef Klea het volgende:
Jammer hoor dat het voetbal de hele Nederlandse samenleving weer gaat beheersen.![]()
Weinig mensen die er een probleem van maken gelukkig!quote:Op maandag 10 april 2006 00:17 schreef Klea het volgende:
Jammer hoor dat het voetbal de hele Nederlandse samenleving weer gaat beheersen.![]()
Zeg, er zijn genoeg hetero's die niet naar de wk kijken hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
Schopje --> HOMO
Ja, die zeggen dat ze hetero zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 00:43 schreef Klea het volgende:
[..]
Zeg, er zijn genoeg hetero's die niet naar de wk kijken hoor.
Kom in dat geval ook hier eens kijken: Wedden op Sport #236 - Te lui om een nieuwe te openenquote:Op maandag 10 april 2006 00:55 schreef Saekerhett het volgende:
Als het even kan, ga ik ALLES kijken, en het kan me geen fuck schelen of ik dan school heb, tentamens krijg, of dat de koningin me heeft uitgenodigd. Ik zit van 15:00 uur tot 23:00 uur voor de tv!
Je bent homo als je je geslachtsdeel tussen de bips van een andere man wil steken, niet als je niet houdt van kijken naar een paar mannetjes die achter een balletje aan rennen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, die zeggen dat ze hetero zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |