Vrouw of homo idd.quote:Op zondag 9 april 2006 22:44 schreef Roellio het volgende:
Natuurlijk wel!
Zonder in je profiel te kijken gok ik dat je een vrouw bent.
En bier!quote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Thetallguy het volgende:
Regel een groot scherm om met zn allen voetbal te kunnen kijken
Puik werk!quote:Op zondag 9 april 2006 22:47 schreef Jett het volgende:
Wij hebben onze vakantie speciaal moeten verzetten voor 't WK
puik ideequote:Op zondag 9 april 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Probeer de wedstrijd te verzetten.
Precies, lijkt me juist gaaf, WK op je verjaardagquote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Thetallguy het volgende:
Dát zijn de betere ideeën.quote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Thetallguy het volgende:
Ik hou niet van voetbal.quote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Thetallguy het volgende:
Moeten? Van wie?quote:Op zondag 9 april 2006 22:47 schreef Jett het volgende:
Wij hebben onze vakantie speciaal moeten verzetten voor 't WK
Gesoes, wat is er vandaag aan de hand al de 3de man die ik dit vandaag hoor zetten.quote:
Van mij, me papa,me broer en me broertje. Me mama wilde het niet verzetten extra kosten undso.quote:
Dan zou ik sowieso je verjaardag verzetten. Voetbal liefhebbers zullen zeer geirriteerd zijn als ze niet rustig naar die wedstrijd kunnen kijken of komen veel en veel later. Zijn boos of geirriteerd als NL verloren heeft etc.quote:
Ja het is gewoon belachelijk. Klaar. Poent. Uit.quote:
98% van alle mannen houdt van voetbal, wen er nou gewoon maar aanquote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef Jett het volgende:
[..]
Ja het is gewoon belachelijk. Klaar. Poent. Uit.
Ik ben die 98% JUIST gewend, alleen die 2% nietquote:Op zondag 9 april 2006 23:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
98% van alle mannen houdt van voetbal, wen er nou gewoon maar aan![]()
En die 2% zijn dan meteen belachelijke mensen?quote:Op zondag 9 april 2006 23:01 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik ben die 98% JUIST gewend, alleen die 2% niet![]()
Oeps verkeerd gelezenquote:Op zondag 9 april 2006 23:01 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik ben die 98% JUIST gewend, alleen die 2% niet![]()
Ja, vaak ''homo'' genoemd.quote:Op zondag 9 april 2006 23:02 schreef Klea het volgende:
[..]
En die 2% zijn dan meteen belachelijke mensen?![]()
ik zou mooi ergens voetbal gaan kijken ipv naar je voetballoze verjaardagquote:Op zondag 9 april 2006 23:02 schreef Klea het volgende:
Het is wel een mooie gelegenheid om te zien wie mijn echte vrienden zijn natuurlijk.![]()
Alle mannen die niet van voetbal houden zijn homo's?quote:
Gelukkig ben jij geen vriend van mij.quote:Op zondag 9 april 2006 23:04 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
ik zou mooi ergens voetbal gaan kijken ipv naar je voetballoze verjaardag
Jup.quote:Op zondag 9 april 2006 23:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Alle mannen die niet van voetbal houden zijn homo's?![]()
Alle VMBO pubers die boze allochtonen met gouden kettingen in hun fotoboek hebben staan breezah's??
Jij bent ook een slechte vriend hoor. Leer ermee leven dat mensen graag die wedstrijd willen zien. Je bent op die manier behoorlijk egoistisch bezig. Of ga met zijn alle voetbal kijken op jou verjaardag of plan hem een andere dag in. Wat wil je horen hier? Lijkt mij de meest logische keuze.quote:
Maar ik wil er helemaal niet over napraten.quote:Op zondag 9 april 2006 23:08 schreef Thrilled het volgende:
wij vieren altijd onze verjaardag op een dag in het weekend, omdat het makkelijker is voor de familie om in het weekend te komen.. dus vier het gewoon een andere dag ofzo? weet niet welke dag nederland speelt maar doe het een dag erna ofzo, kan je lekker napraten..
dan doe je het ERVÓÓR , jezus, wij zijn jouw hersenen op dit momentquote:Op zondag 9 april 2006 23:09 schreef Klea het volgende:
[..]
Maar ik wil er helemaal niet over napraten.![]()
Gewoon verjaardagsfeest organiseren! Je loopt alleen de kans dat je gasten of NIET komen, of dat de TV aan gaat voor voetbalquote:Op zondag 9 april 2006 22:44 schreef Klea het volgende:
Ik had het op MSN alvast met iemand over mijn verjaardag, blijkt het dus dat Nederland die dag moet voetballen op het WK... of ik het daarom niet op een andere dag wil vieren.Ik ga m'n verjaardag toch niet verzetten voor een voetbalwedstrijd.
![]()
Je hebt het over voetbal. Wie praat daar niet over tijdens een WK/EK?quote:Op zondag 9 april 2006 23:09 schreef Klea het volgende:
[..]
Maar ik wil er helemaal niet over napraten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |