Als je niet enorm enthousiast gaat doen, zeggen dat we natuuuuuurlijk gaan no matter what, en vervolgens toch maar afzegt, vind ik het primaquote:
Da's niet eerlijk, je weet dat ik je toch niets kan weigerenquote:Op maandag 10 april 2006 10:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet dat ik geld heb om om vakantie te gaan, maar als PhaE belooft om te betalen, beloof ik dat ik meega. Ik vind het wel een mooie deal.
Dat gaat je geld kosten ouwequote:Op maandag 10 april 2006 10:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, je weet dat ik je toch niets kan weigeren
Ook weer waar, maar nu wel erg veelquote:Op maandag 10 april 2006 10:39 schreef PhaE het volgende:
[..]
Het is een vrouw, natuurlijk gaat het me geld kosten!
Vissenquote:Op maandag 10 april 2006 10:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kan niet duiken
alleen snorkelen... maja ben een beetje angstig voor vissen...
ik heb uit istanbul appel thee mee genomen! kei lekker!
maar ik was meer van de cinnamon milk in egypte...
mijn lieflijke, stralende persoonlijkheid als gezelschap. Dat is meeeer dan genoeg.quote:Op maandag 10 april 2006 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwehehehe.... Krijgt ie er verder nog wat voor terug?
er staat vakantiequote:
Nee, niet echt als je van 40m in 1 streep naar boven wil of gaatquote:Op maandag 10 april 2006 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vissen![]()
Ik assisteer/ geef ook duik les, mensen zijn of bang voor verdrinking/diepte of voor het 'onbekende' daar beneden. Ik vind het zelf heerlijk als ik op 40 meter naar boven kijk, maar ja, sommige mensen raken in paniek en willen meteen naar boven. Niet slim, medisch gezien
quote:Op maandag 10 april 2006 10:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, je weet dat ik je toch niets kan weigeren
Jah.... maargoed... dan heb je nog een klote vakantiequote:Op maandag 10 april 2006 10:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er staat vakantieniet waar heen
kun je altijd nog zeggen we gaan met de tent op de camping in esbeek staan of zo
joh voor water ben ik sowieso bangquote:Op maandag 10 april 2006 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vissen![]()
Ik assisteer/ geef ook duik les, mensen zijn of bang voor verdrinking/diepte of voor het 'onbekende' daar beneden. Ik vind het zelf heerlijk als ik op 40 meter naar boven kijk, maar ja, sommige mensen raken in paniek en willen meteen naar boven. Niet slim, medisch gezien
ik ben wel eens met de caravan en een vriendin naar zeeland geweestquote:Op maandag 10 april 2006 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... maargoed... dan heb je nog een klote vakantie. Of hij moet geweldige seks hebben in die tent ofzo
Ach.... ik neem aan dat het "bijten" was ?!quote:Op maandag 10 april 2006 10:43 schreef liefie_ het volgende:
sindsdien kunnen vissen weinig meer goed doen bij mij![]()
Ooh... het kan zeker wel tof zijn hoorquote:Op maandag 10 april 2006 10:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben wel eens met de caravan en een vriendin naar zeeland geweest
was nog erg leuk ook!het was mei en weekend en we hadden niks te doen
even uitwaaien aan zeemet de caravan
bijten blijft bijtenquote:Op maandag 10 april 2006 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach.... ik neem aan dat het "bijten" was ?!
quote:Op maandag 10 april 2006 10:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
mijn lieflijke, stralende persoonlijkheid als gezelschap. Dat is meeeer dan genoeg.
Zijn wij zo duur in het gebruik dan?quote:Op maandag 10 april 2006 10:39 schreef PhaE het volgende:
Het is een vrouw, natuurlijk gaat het me geld kosten!
Ik kan me voorstellen dat je meer van een olifant schrikt dan van een vis.... maargoedquote:Op maandag 10 april 2006 10:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bijten blijft bijten
vooral als je al bang bent voor die stomme rot beesten...
als je bang bent voor olifanten en er staat er een voor je huis word je ook niet vrolijk vooral niet als ie je bijt
Dat bepaalt ieder voor zich welquote:Op maandag 10 april 2006 10:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
mijn lieflijke, stralende persoonlijkheid als gezelschap. Dat is meeeer dan genoeg.
Yup.quote:Op maandag 10 april 2006 10:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zijn wij zo duur in het gebruik dan?
Dat weet Mok zelf ook wel hoorquote:
Je hebt géén ideequote:Op maandag 10 april 2006 10:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Lasagne, babi ketjap, etc.quote:Op maandag 10 april 2006 10:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |