abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 april 2006 @ 10:30:58 #101
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_37237652
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:25 schreef the_jestert het volgende:
even weer een snelle foto update, de tegels in de keuken zitten erin (de voeg nog niet). Badkamer zitten de eerste tegels er in (helaas nog geen foto)

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi zo! Tegels passen perfect bij de keuken

Wat voor kleur voeg komt erin?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 24 april 2006 @ 11:05:31 #102
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_37238432
waar zit het luchtaanzuigrooster/mangat voor je bubbelbad/whirlpool ding, die mis ik namelijk op je foto's
pi_37238505
sjees man, dat project jas je er wel doorheen! Gaat goed zo te zien!
  Moderator maandag 24 april 2006 @ 16:58:04 #104
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_37248999
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een tempo zeg!
Ik denk ook wel dat ze dingen uitbesteden
pi_37261885
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:58 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat ze dingen uitbesteden
klopt, de inbouw van de keuken is helemaal uitbesteed, de badkamer doe ik samen met 2 prof's, dus eigenlijk 3 man fulltime aan het werk. Moet ook wel, anders duurt het te lang, omdat we niet te lang in de troep willen zitten.
ff een sfeerimpressie van de badkamer :

( zicht vanaf de overloop de badkamer in)

(zicht op vanaf achteruit de badkamer, de donkere kleur tegels komt ook op de vloer in in de douchecabine)
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  Moderator maandag 24 april 2006 @ 22:47:56 #106
92034 crew  Vonkenboer
pi_37264994
Begint echt al ergen sop te lijken, mooi hoor!
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:47:30 #108
65960 sanger
pi_37269917
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef the_jestert het volgende:

[..]

klopt, de inbouw van de keuken is helemaal uitbesteed, de badkamer doe ik samen met 2 prof's, dus eigenlijk 3 man fulltime aan het werk. Moet ook wel, anders duurt het te lang, omdat we niet te lang in de troep willen zitten.
ff een sfeerimpressie van de badkamer :

[afbeelding]
( zicht vanaf de overloop de badkamer in)

[afbeelding]

(zicht op vanaf achteruit de badkamer, de donkere kleur tegels komt ook op de vloer in in de douchecabine)
Mooie tegels

Die tegels die op de vloer gaan komen in de douce, worden niet spekglad als ze nat zijn? Of zijn dat niet van dat soort tegels.

`* verbaasde zich al over de snelheid in dit project. Maar 3 man full-time verklaart een hoop.
pi_37270483
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 08:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Die tegels die op de vloer gaan komen in de douce, worden niet spekglad als ze nat zijn? Of zijn dat niet van dat soort tegels.
sorry, vergeten te vermelden, zijn speciale vloertegels in dezelfde kleur, maar wel van 30 x 30 cm (nee, ze zijn dus niet glad )
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_37335066
op de e.o.a. manier word het steeds lastiger de vooruitgangen duidelijk op de foto te krijgen, maar we doen ons best. Tussenstand; muren zijn betegeld, en gedeeltelijk al gevoegd (douche cabine moet nog), plafond hangt al voor de helft.

pi_37367462
vloer ligt erin

douchecabine gevoegd

met een beetje mazzel komt alles vandaag af...............Oftewel strax wc plaatsen, badmeubel plaatsen, kranen en douche plaatsen, radiator ophangen, glas plaatsen in nis in de douchecabine, vloer voegen en alles afkitten, en dan geduld hebben tot alles goed droog is......
pi_37367571
Een steengewijs gelegde vloer...

Mooi!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_37367787
Nou, bijna af. Mooi hoor. 2 dingen vallen mij op. Zit er bven het toilet, zelfs boven het nisje een ventilator half in het plafond? En de kraangaten in de douchekabine zitten niet waterpas, althans zo lijkt het.
  vrijdag 28 april 2006 @ 08:37:20 #114
65960 sanger
pi_37367817
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 08:01 schreef Oblivion het volgende:
Een steengewijs gelegde vloer...

Mooi!
dat maakt de ruimte wat groter voor het aangezicht.

Indd wat Marsepein zegt. Het lijkt wel alsof de kraangaten niet echt waterpas zitten. Of de tegels moeten niet recht zitten.

Die ventilator lijkt mij netaan onder het plafond te komen.

Verder nog steeds respect voor het tempo. Duidelijk geen last van een klusdipje (zoals een paar andere K&W'ers)

Edit 08:45: Ik denk dat het optisch bedrog is dat de kraangaten niet waterpas zitten. Als je er een rechte lijn langs legt is het wel recht.
Wat is trouwens dat zwarte puntje op de foto (zie omcirkeling)?

[ Bericht 18% gewijzigd door sanger op 28-04-2006 08:47:37 ]
  vrijdag 28 april 2006 @ 10:02:35 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37369260
NOu wil ik niet zeuren maar dat lijntje wat jij net getrokken hebt Sanger is niet recht tov de voegen hoor. Toch?
pi_37369785
volgens mij staan de kraangaten ook niet waterpas. Maar met goede rozetten en de S-koppelingen zie je daar straks niets meer van, en zit de kraan gewoon waterpas.

ventilator verdient niet echt de schoonheidsprijs wat mij betreft.
pi_37371961
voor wat betreft de afvoer, daar komt nog een kap overheen zodat je er nix meer van ziet, de kraangaten kunnen ook scheef lijken doordat ik er met de camera scheef voor stond, met de waterpas erop is het iig wel recht ;-)
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:54:05 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37372001
Ja, dat kan natuurlijk ook nog idd. Het vertekend dan altijd wel. De waterpas heeft altijd gelijk!
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:03:27 #119
65960 sanger
pi_37372262
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
NOu wil ik niet zeuren maar dat lijntje wat jij net getrokken hebt Sanger is niet recht tov de voegen hoor. Toch?
Dat klopt BE. Maar het zijn wel 100% rechte lijntjes (met de functie in Paint, rechte lijnen).

Waarschijnlijk vertekend het doordat de foto vanuit een schuin perspectief is genomen.
pi_37396105
die zitten NIET waterpas!

kijk na het verschil gat>voeg bij alle 2.

Jij met je lijntjes
  zaterdag 29 april 2006 @ 08:06:17 #121
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_37396118
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:03 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat klopt BE. Maar het zijn wel 100% rechte lijntjes (met de functie in Paint, rechte lijnen).

Waarschijnlijk vertekend het doordat de foto vanuit een schuin perspectief is genomen.
De gaten van de kraan zitten in dezelfde muur als de voegen, dus dan natuurlijk in hetzelfde schuine perspectief Sanger...
Tenzij de kraangaten van een andere foto gepakt zijn en toen hier in gephotoshopt..
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_37396202
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 08:37 schreef sanger het volgende:
Indd wat Marsepein zegt. Het lijkt wel alsof de kraangaten niet echt waterpas zitten. Of de tegels moeten niet recht zitten.
Edit 08:45: Ik denk dat het optisch bedrog is dat de kraangaten niet waterpas zitten. Als je er een rechte lijn langs legt is het wel recht.

Hoewel goed bedoeld sanger, werkt het zo niet he

Even wat met paint/photoshop/irfanview gepield en zie hier. De leidingen zitten nagenoeg waterpas, maar de uitgeboorde gaten verre van:

Ik schrijf waterpas, maar ook dat is eigenlijk niet goed, dat kan ik vanuit hier niet controleren, het loopt iig evenwijdig. Rechts (koud water) ligt iets hoger, maar dat is verwaarloosbaar denk ik.
  Moderator zaterdag 29 april 2006 @ 10:32:04 #123
92034 crew  Vonkenboer
pi_37397197
Zoiets is toch met een s-koppeling weer op te lossen ?
(Of hoe noem je zo'n ding bij een kraan )
pi_37411555
een boel kritische medekijkers merk ik wel , maar goed, de kraan hangt er wel recht in hoor!!

Even een foto loze update, ik zit nu nl in de meest irritante fase van dit project: wachten tot alles goed gedroogd is. Alles is afgekit, vloer gevoegd, raampje in het nisje in de badkamer geplaats. Helaas toch een kleine tegenslag, het bevestigingsprofiel van de deur naar de douche-cabine bleek niet goed, even een paar weekjes zonder douchedeur ben ik bang. Morgen ga ik de douche goed schoonmaken en oppietsen, en dan mogen jullie het eindresultaat aanschouwen, ik zal een uitgebreide fotoreportage maken van fase 1, de keuken en de badkamer. Nu ga ik eerst genieten van een welverdiend biertje dacht ik zo...................................
  Moderator zaterdag 29 april 2006 @ 23:08:18 #125
92034 crew  Vonkenboer
pi_37415896
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:29 schreef the_jestert het volgende:
een boel kritische medekijkers merk ik wel , maar goed, de kraan hangt er wel recht in hoor!!

Even een foto loze update, ik zit nu nl in de meest irritante fase van dit project: wachten tot alles goed gedroogd is. Alles is afgekit, vloer gevoegd, raampje in het nisje in de badkamer geplaats. Helaas toch een kleine tegenslag, het bevestigingsprofiel van de deur naar de douche-cabine bleek niet goed, even een paar weekjes zonder douchedeur ben ik bang. Morgen ga ik de douche goed schoonmaken en oppietsen, en dan mogen jullie het eindresultaat aanschouwen, ik zal een uitgebreide fotoreportage maken van fase 1, de keuken en de badkamer. Nu ga ik eerst genieten van een welverdiend biertje dacht ik zo...................................
Wat worden de volgende fases dan in jullie woning ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')