vanaf morgen is het dan zover, het begin van de grote verbouwing. Na lang wikken en wegen hebben we onlangs besloten te gaan verbouwen ipv verhuizen. Dit omdat we veel ruimte in ons huis hebben. Een grotere tuin was gewenst, maar financieel gezien is lekker hier blijven zitten en verbouwen veel aantrekkelijker.
Wat is het plan:
de badkamer; al jaren een ergernis, sinds de woning gebouwd (jaren 70)is is er volgens mij ook niks meer aan gedaan. Na de verbouwing zal er een heerlijk ligbad in zitten, met bubbels en massage jets. Een gemetselde douchecabine met stortdouche, 2de toilet en uiteraard een wastafel/kast
de keuken; sinds de aankoop van de woning (5 jaar geleden) alleen een nieuw blad op geplaatst en een nieuwe kraan. De apparatuur die we hadden voldeed nog prima, dus een nieuwe keuken was toen nog niet echt nodig.
de zolder; Sinds we de sleutel hebben gekregen hebben we hier nog nooit wat aan gedaan. Gebruikt voor opslag, nu word het een studeer-, fitness-, zonnebank ruimte, Met uiteraard nog opslag ruimte.
de trap trap word opnieuw bekleed/gerenoveerd
als het allemaal financieel nog een beetje meevalt (je bent vaak duurder uit dan begroot) willen we beneden ook alles nog in de structuurverf zetten, maar dat is iets wat we tzt wel zien.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
het leukste in dit onderdeel vind ik persoonlijk altijd de foto's. Ik zal daarom ook proberen elke dag een kleine foto update te maken (uiteraard bij enige belangstelling van jullie kant
![]()
). Om te beginnen de badkamer, daar word morgen immers mee begonnen.
Hoe het was![]()
![]()
niet veel zoals je ziet, maar het belangrijkste was, je kon je er douchen en je behoefte doen
het slopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
genoeg sloop foto's zo, morgen een 'project' update, nu eerst een lekker biertje.............
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....