Goeie moge deze eerste klusdag.............quote:Op zondag 9 april 2006 22:02 schreef Marsepein het volgende:
Leuk om weer de start van een nieuw project te zien! Erg veel succes gewenst.
Maar ehhh:
Was het gepland dat dit muurtje om zou gaan op deze manier?
Is dat niet het hele idee van een tvp??quote:Op maandag 10 april 2006 08:05 schreef Kriebbel het volgende:
* Kriebbel doet even een tvp om het terug te kunnen lezen
Kom maar op, heb vandaag nog niets mogen aanschouwenquote:Het leukste in dit onderdeel vind ik persoonlijk altijd de foto's. Ik zal daarom ook proberen elke dag een kleine foto update te maken
Huh? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef MissX het volgende:
Een badkamer van 3 bij 4En dan geen bad
Daar kan je makkelijk een aparte douche en bad in kwijt.
quote:Na de verbouwing zal er een heerlijk ligbad in zitten, met bubbels en massage jets. Een gemetselde douchecabine met stortdouche, 2de toilet en uiteraard een wastafel/kast
quote:
Ik had alleen dit gezienquote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef Renesite het volgende:
Die badkamerzo groot! - En dan allen een douche erin
![]()
LOL, de details voor een leuke impressie van de keuken worden steeds gekker, er staat zelfs een beertender op het aanrechtquote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef the_jestert het volgende:
DAG 1
<knip>
ik zal nog even zoeken naar een foto van de keuken hoe het was, die heb ik zo 1,2,3 niet bij de hand, kan je wel laten zien hoe het word:
<knip>
Waar die schoorsteen staat gaat ie omheen bouwen lijkt mij. Die schuine kant waar de afzuigkap komt lijkt me groot genoeg om om de schoorsteen heen te komen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:39 schreef sanger het volgende:
En red je de hoek wel met die schoorsteen(?) die in de hoek staat? Of komt de keuken dan in zijn geheel naar voren/sloop je de schoorsteen(?) weg?
En de badkamer is wel erg groot zo! Ben benieuwd naar een 3d tekening daarvan
volgende week dinsdag (nadeel, de paasdagen zitten ertussen), daardoor 2 dagen langer in de puinzooi beneden, maar ach, als het weer een beetje meezit lekker met de hond er tussen uit ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:07 schreef arithaterhorst het volgende:
Wanneer wordt de keuken geplaatst?
Veel plezier vandaag!quote:Op woensdag 12 april 2006 08:01 schreef the_jestert het volgende:
Dag 3
Het zal vandaag weer een enorme teringzooi gaan worden, het installatie werk voor de keuken word gedaan. Alles afgedekt, ach, de stofzuiger doet wonderen vanavond, en een zooi is het toch al![]()
wat staat er nog meer op de planning : de nieuwe meterkast (6 groepen) en we gaan van de opbouw stopcontacten in de woonkamer inbouwstopcontacten maken (en dubbele ipv enkele)
maar goed, eerst, vanavond de foto's.................
thats the spiritquote:Op woensdag 12 april 2006 08:01 schreef the_jestert het volgende:
Dag 3
Het zal vandaag weer een enorme teringzooi gaan worden, het installatie werk voor de keuken word gedaan. Alles afgedekt, ach, de stofzuiger doet wonderen vanavond, en een zooi is het toch al![]()
wat staat er nog meer op de planning : de nieuwe meterkast (6 groepen) en we gaan van de opbouw stopcontacten in de woonkamer inbouwstopcontacten maken (en dubbele ipv enkele)
Alles afgedekt; en nog kruipt het stof waar het niet heen kanquote:Op woensdag 12 april 2006 08:01 schreef the_jestert het volgende:
Dag 3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |