Nou ja een bloemlezing danquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat zou grappig zijn, maar dan moeten ze wel weten dat iedereen in de lijst zeker niet meedoet, dat is nu nog niet zeker.
De Makaay van Italië?? Hoe bedoel je dat dan? Hij is gedeeld topscorer aller tijden op WK's voor Italië!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, maar hij kan je ook niet echt een gemis noemen. Een beetje de Makaay van Italië, een slechtere seizoen en verdrongen door andere goede spitsen.
In de positie waar hij zich nu in bevindt, bedoel ik. En qua status als voetballer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
De Makaay van Italië?? Hoe bedoel je dat dan? Hij is gedeeld topscorer aller tijden op WK's voor Italië!
Hij heb iets gebroken, staat 6 weken voor,quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Wayne Rooney, de nieuwste twijfelgeval voor het WK.
Zonde, maar voor iemand met zijn status, denk ik dat hij desondanks toch wordt meegenomen, het klinkt raar, maar dat denk ik echt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij heb iets gebroken, staat 6 weken voor,
geen WK voor Rooney dus
Maar dit is wel gunstig voor Owen, die net terugkomt. Tevens is het toch niet zeker dat zijn blessure 6 weken duurt om te herstellen, wellicht kan hij na 4 of 5 weken (tijdens de trainingskamp) voorzichtig zijn rentree maken, dan kan hij het nog halen.quote:
Owen is zelf ook niet OK. Denk ook dat hij liever Rooney naast zich heeft dan een Vassell of een Crouch. Sven heeft een serieus spitsenprobleem. En die 6 week schijnt een minimum te zijn.quote:Op zondag 30 april 2006 01:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar dit is wel gunstig voor Owen, die net terugkomt. Tevens is het toch niet zeker dat zijn blessure 6 weken duurt om te herstellen, wellicht kan hij na 4 of 5 weken (tijdens de trainingskamp) voorzichtig zijn rentree maken, dan kan hij het nog halen.
Defoe en Bent zouden eventueel ook kunnen spelen, prima spitsen hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 01:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Owen is zelf ook niet OK. Denk ook dat hij liever Rooney naast zich heeft dan een Vassell of een Crouch. Sven heeft een serieus spitsenprobleem. En die 6 week schijnt een minimum te zijn.
Typische PL-spitsen. Heb je weinig aan op een WK.quote:Op zondag 30 april 2006 01:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Defoe en Bent zouden eventueel ook kunnen spelen, prima spitsen hoor.
Nou. Defoe is een hele degelijke spits die erg handig kan zijn op een WK.quote:Op zondag 30 april 2006 01:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Typische PL-spitsen. Heb je weinig aan op een WK.
Prima spitsen inderdaad, maar geen extraklasse, zoals een fitte Owen en Rooney wel zijn/ waren/ zouden geweest zijnquote:Op zondag 30 april 2006 01:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Defoe en Bent zouden eventueel ook kunnen spelen, prima spitsen hoor.
Ik denk dat Engeland nu een moord zou doen voor een Oranje afdankertje als Makaay.quote:Op zondag 30 april 2006 01:21 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Prima spitsen inderdaad, maar geen extraklasse, zoals een fitte Owen en Rooney wel zijn/ waren/ zouden geweest zijn
quote:Op zondag 30 april 2006 01:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat Engeland nu een moord zou doen voor een Oranje afdankertje als Makaay.![]()
Als Barcelona hem de CL- finale wil laten spelen, kan hem dat wel eens de WK kostenquote:Op zondag 30 april 2006 09:24 schreef peaceman het volgende:
Gaat Messi het halen is de grote vraag voor Argentinië....
Maar zal ie ook spelen ?quote:Op zondag 30 april 2006 02:36 schreef Jajong het volgende:
Rooney gaat 100% mee.
Alleen als ze de finale halenquote:
Lijkt me ook. Maar is Pipo onzeker voor het WK dan? Vieri is idd vreemd, ik neem aan dat Gilardino wel meegaat.. Is toch hetzelfde type, alleen dan beter..quote:Op maandag 1 mei 2006 13:37 schreef BramKVO het volgende:
ik kan ook niet begrijpen dat Vieri uberhaput ging meegaan naar het WK. Presteert de laatste twee jaar niks meer. Bij Milan stond hij houterig voorin en kon hij niks klaarmaken. Dan maar afgedankt naar Monaco. Een fitte en in vorm zijnde Inzaghi moet ALTIJD mee naar een WK !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |