quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Spanje kan het wel zonder hem af wat mij betreft.
Zou ik niet te hard zeggen hoor, denk dat het zeker een gemis zal zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Spanje kan het wel zonder hem af wat mij betreft.
Xavi is een bepalende speler op het middenveld ja. Maar ze hebben nog andere goede spelers als Baraja en Albelda voor dezelfde positie. Ze kunnen het best redden zonder Xavi.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou ik niet te hard zeggen hoor, denk dat het zeker een gemis zal zijn.
Weer zn rechtervoet die hij al had gebroken in 2004. Ben benieuwd wat voor een blessure het isquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Rooney geblesseerd van het veld vandaag, best zwaar volgens VI.
Nou ja een bloemlezing danquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat zou grappig zijn, maar dan moeten ze wel weten dat iedereen in de lijst zeker niet meedoet, dat is nu nog niet zeker.
De Makaay van Italië?? Hoe bedoel je dat dan? Hij is gedeeld topscorer aller tijden op WK's voor Italië!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, maar hij kan je ook niet echt een gemis noemen. Een beetje de Makaay van Italië, een slechtere seizoen en verdrongen door andere goede spitsen.
In de positie waar hij zich nu in bevindt, bedoel ik. En qua status als voetballer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
De Makaay van Italië?? Hoe bedoel je dat dan? Hij is gedeeld topscorer aller tijden op WK's voor Italië!
Hij heb iets gebroken, staat 6 weken voor,quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Wayne Rooney, de nieuwste twijfelgeval voor het WK.
Zonde, maar voor iemand met zijn status, denk ik dat hij desondanks toch wordt meegenomen, het klinkt raar, maar dat denk ik echt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij heb iets gebroken, staat 6 weken voor,
geen WK voor Rooney dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |