Ja, idd. Maar Lokhoff was dus niet eerste keuze voor Excelsior... Hoop alleen niet dat Vanenburg met Vitesse bezig is, zie liever iemand anders.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
weliswaar offtopic, maar Lokhoff wordt de nieuwe trainer van Excelsior las ik vanochtend, dus die optie kan alvast doorgehaald worden. Het wordt tijd dat Vitesse weer een aansprekende trainer krijgt en weer eens bovenin mee gaat draaien.
Fränkel als back is toch altijd billenknijpenquote:Gill Swerts speelt woensdag in de uitwedstrijd tegen Ajax als rechtsback. De Belg, die overkomt van de linkerkant, vervangt de geschorste Paul Verhaegh. Purrel Fränkel speelt als linksback. Vitesse-trainer Edward Sturing kan weer beschikken over Theo Janssen, die terugkeert van een schorsing. Vitesse won in mei 2001 voor het laatst in de Arena. Het werd toen 2-1.
Vermoedelijke opstelling:
Wapenaar;
Swerts, Knol, Dingsdag, Fränkel;
Knopper, Van der Schaaf, Janssen;
De Mul, Junker, Hersi.
Klopt ja, ja kan maar 1 kaart per scc/cc kopen! Misschien dat er hier iemand is die nog een kaartje voor je kan kopen! Ik heb al 2 kaarjtes voor johan_derksen gekocht, dus ik kan je helaas niet helpen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:48 schreef Klingon het volgende:
Effe iets anders. Heb dus een clubcard, maar daarmee kan ik dus maar één kaartje kopen voor as. zondag tegen NEC... en niet twee: "Voor deze wedstrijd geldt een Seizoenkaart- of Club Cardverplichting. Er kan 1 kaart per Vitesse-seizoenkaart of Vitesse Club Card gekocht worden." Klopt dit? Wil nog graag een kaartje voor Zuid erbij.
Jurrie Koolhof, dat hoop ik echt niet voor jullie. Hele aardige man, maar geen trainer voor meer dan de GGD.quote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef Tha_Mars het volgende:
* zet de tv aan, en laat ik nog is een naam noemen:Jury Koolhof
Beelden bij omroepgelderland die ook nog sympathiek jegens vitesse zijn, het moet niet gekker worden![]()
Over velthuizen hoor ik al langer goede verhalen, de ander zegt me zo snel niks.quote:Vitesse strikt twee jeugdinternationals
Vitesse legde twee jonge spelers vast. Piet Velthuizen is vanaf komend seizoen de nieuwe tweede doelman, Rihairo Meulens blijft vooralsnog spelen voor de A1.
Velthuizen tekende voor vier seizoenen bij Vitesse. De negentienjarige doelman keepte voor enkele nationale jeugdselecties en zal volgend jaar de vaste vervanger zijn van Harald Wapenaar. 'Ik ben er van overtuigd dat Velthuizen het eerste elftal kan halen', voorspelde manager voetbal Jan Streuer op de website van de Arnhemmers.
'Wel is het zo dat het bij keepers vaak wat langer duurt, hij zal het geduld moeten en kunnen opbrengen. Maar wanneer we hem nodig hebben, en wie weet hoe snel dat kan zijn, weet ik zeker dat hij er zal staan.'
Meulens is een zeventienjarige spits. De jeugdinternational tekende voor drie jaar en speelt komend seizoen nog voor de A1 van Vitesse/AGOVV. Streuer: 'Ook van Meulens hebben we hoge verwachtingen. Hij is nog erg jong en heeft nog een aantal jaar om zich te ontwikkelen. Het zou zelfs een teleurstelling voor ons zijn wanneer een van beiden het toch niet zou halen.'
Bron: VI
Neumann, mag toch hopen van nietquote:Column: Gullit, Gerets en co
Verlangt u ook zo naar het moment waarop Vitesse de naam van de nieuwe hoofdtrainer bekendmaakt? Ik wel. Al is het alleen maar om een eind te maken aan de oeverloze speculaties. Deze week hoorde ik nog een heel aardige. Herbert Neumann wordt de opvolger van Edward Sturing, zo vernam ik van een bron die doorgaans uitstekend ingevoerd en dus zeer betrouwbaar is. Herbert Neumann voor de derde keer naar Vitesse. Dat lijkt me vragen om moeilijkheden, gezien de turbulente tweede ambtstermijn van de kleurrijke Duitser bij de Arnhemse club.
Vitesse neemt alle tijd voor de zoektocht naar een geschikte hoofdtrainer. Op zich begrijpelijk. Het kan immers nooit kwaad ook even te informeren bij de zogeheten grote jongens als Bert van Marwijk, Martin Jol en Co Adriaanse. Ook al is bij hen de kans op een jawoord klein. In de speurtocht naar een dominante trainer, een grote naam, een persoonlijkheid van wie je weet wat je kunt verwachten, aldus het profiel van de club, gaat Vitesse van boven naar beneden alle namen op de kandidatenlijst langs.
Daarbij is echter ook enige haast geboden. Vergelijkbare middenmoters/subtoppers als NEC en FC Twente hebben de vacante trainerspost al ingevuld. Zij kunnen bezig met de selectie van komend seizoen. Dat kan Vitesse nog niet. Tenzij de nieuwe trainer geen zeggenschap over het spelersmateriaal eist.
Technisch manager Jan Streuer en suikeroom Herman Veenendaal (wie betaalt, bepaalt) kunnen wellicht profiteren van het goede imago van Vitesse. Ondanks enkele magere jaren heeft de club nog steeds een grote aantrekkingskracht, zo bewees ook de openlijke sollicitatie van Ruud Gullit, afgelopen zondag bij Talpa.
Vooralsnog houd ik het op Erik Gerets. Hij voldoet aan alle criteria en heeft een goede relatie met Veenendaal. De vraag is alleen of Gerets wil.
Gerard Borgman
Bron: De Gelderlander 12-04-2006
quote:Intertoto leidt snel tot UEFA-cup
Deelname aan het toernooi om de Intertoto leidt komend seizoen al veel sneller tot plaatsing voor de UEFA-cup. De Nederlandse deelnemer hoeft maar één ronde te overleven om zich te plaatsen voor de voorronde van de UEFA-cup. Die ronde wordt gespeeld op 15 en 16 juli, de return is een week later. Nu is al duidelijk dat de Nederlandse deelnemer een tegenstander krijgt uit Zweden, Finland, Estland of Wales. Via de play-offs kan een Nederlandse ploeg zich plaatsen voor het Intertoto- toernooi. NEC en Vitesse zijn daarvoor beiden in de race en kunnen dus ook op die manier in de UEFA-cup terechtkomen.
Iddquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 4. Ajax 33 57 62-39 5. FC Utrecht 33 55 47-40 6. FC Groningen 33 55 45-42 7. Heerenveen 33 50 61-54 8. Roda JC 33 47 55-53 9. FC Twente 33 46 43-35 10. NEC 33 46 42-42 11. Vitesse 33 43 51-53 |
| 1 2 3 | FC Twente - FC Groningen - FC Utrecht - Willem II - |
2 X buitenspel in één aanvalquote:Op woensdag 12 april 2006 23:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
Helemaal naar Amsterdam om in de laatste minuten met een buitenspelgoal alsnog te verliezen.
Zuur, heel zuur. Vooral ook als je de andere uitslagen bekijkt.![]()
Doe dat eerste maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Niet te geloven, echt lucky Ajax weer... of unlucky Vitesse ligt er maar aan hoe je het bekijkt.
Alsof Jol aan de toto meedeed zo slecht was ie.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:57 schreef Klingon het volgende:
Die hands ballen van Roda tegen NEK maken m'n avond toch deels weer goed![]()
Toen Charisteas de bal diep in blessuretijd succesvol met z'n kruin toucheerde kon ik een glimlach inderdaad ook niet onderdrukken.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:57 schreef Klingon het volgende:
Die hands ballen van Roda tegen NEK maken m'n avond toch deels weer goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |