Iddquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 4. Ajax 33 57 62-39 5. FC Utrecht 33 55 47-40 6. FC Groningen 33 55 45-42 7. Heerenveen 33 50 61-54 8. Roda JC 33 47 55-53 9. FC Twente 33 46 43-35 10. NEC 33 46 42-42 11. Vitesse 33 43 51-53 |
| 1 2 3 | FC Twente - FC Groningen - FC Utrecht - Willem II - |
2 X buitenspel in één aanvalquote:Op woensdag 12 april 2006 23:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
Helemaal naar Amsterdam om in de laatste minuten met een buitenspelgoal alsnog te verliezen.
Zuur, heel zuur. Vooral ook als je de andere uitslagen bekijkt.![]()
Doe dat eerste maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Niet te geloven, echt lucky Ajax weer... of unlucky Vitesse ligt er maar aan hoe je het bekijkt.
Alsof Jol aan de toto meedeed zo slecht was ie.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:57 schreef Klingon het volgende:
Die hands ballen van Roda tegen NEK maken m'n avond toch deels weer goed![]()
Toen Charisteas de bal diep in blessuretijd succesvol met z'n kruin toucheerde kon ik een glimlach inderdaad ook niet onderdrukken.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:57 schreef Klingon het volgende:
Die hands ballen van Roda tegen NEK maken m'n avond toch deels weer goed![]()
Winnen = erlangs, playoffs tegen de nummer 13 en wellicht een "finale" tegen Nec?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:33 schreef Tha_Mars het volgende:
Vitesse niet in de play-offs, dan nek natuurlijk ook niet...
Wedstrijd van As zondag blijft net zo beladen als hij al kon zijn....
Pff schei uit. Dood aan Vitesse.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:44 schreef Suijk het volgende:
Sorry jongens. Jullie hadden wel wat meer verdiend...
Blablabla... We zien wel wie het laatste lacht, die Ajax heeft geen kans in de playoffs om CL.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:09 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Pff schei uit. Dood aan Vitesse.![]()
Mag ik ook eens sjagerijnig zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 02:29 schreef DeVinger het volgende:
Doe normaal...
ivm mogelijke onderhandelingen, of ivm de wedstrijd tegen nec?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:23 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zeer waarschijnlijk ja, maar zoals de zaken er nu voorstaan ben ik bang dat het wel over nek heen getilt zal worden.
Leuke trainer! Zal wel wat spelers meenemen dan van Volendam.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:09 schreef Yozzz het volgende:
Begin ik dan toch gelijk te krijgen?
12-04-2006 - Intresse in Ernie Brandts
Vitesse en Willem II zijn geïnteresseerd in Ernie Brandts als nieuwe trainer. De oefenmeester uit Nuenen is al anderhalf seizoen aan de slag bij Volendam. ,,In mijn overeenkomst is wel een clausule opgenomen dat ik voor een bepaald bedrag mag vertrekken bij positieverbetering.”
Bron: www.telegraaf.nl
Nee geen Henkquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:48 schreef methodmich het volgende:
Was Ronald toen niet de trainer bij Vitesse?? Of was het nog Henk?
Sturing volgens mij, ik heb toen hard 'Koeman neem die rotzooi mee' gezongen volgens mijquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:09 schreef Positive_Thinking het volgende:
Als ik me niet vergis seizoen 2000-2001 dat was Koeman en Sturing dat seizoen als ik het goed heb.
Nee hetzelfde seizoenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:31 schreef DeVinger het volgende:
Ja Sturing, want Koeman zat toen bij AJAX toen we thuis met 3-1 wonnen!
0-1: bergdolmo
1-1: johnny
2-1: knol
3-1 mbamba (na schitterende terugspeelbal van J. v Halst in dienst van AJAX)
mét de mooie overtreding van Diarra op pienaaren de 'kopstoot' bij V. Halst
en in dat zelfde jaar uit in de beker bij AJAX 1-2 gewonnen toch?
Toen Johnny de winnende maakte
(daar was ik namelijk ook bij)
of zijn dit nu twee verschillende seizoenen?
Tot nu toe vind iedereen de play offs fantastich, op bijna alle fronten is het nog spannend.quote:Vitesse: reële kans UEFA Cup
Intertoto snelle route naar Europa
Vitesse heeft een zeer behoorlijke kans via de zijdeur alsnog het toernooi om de UEFA Cup te bereiken. Dat stelt voetbalmanager Jan Streuer. Volgens Streuer worden de kansen onderschat. „ Mensen hebben niet door dat het Intertototoernooi dit jaar grote kans biedt de UEFA Cup te halen. Door de nieuwe opzet gaan niet drie maar liefst elf ploegen door. Nederlandse clubs stromen in de derde ronde in. Dat betekent dat je nog maar één Europese club hoeft uit te schakelen en je speelt voorronde voor het UEFA Cuptoernooi.” Dat zegt Streuer aan de vooravond van de derby Vitesse- NEC, die in het teken staat van de laatste waterkans op een plek bij de play- offs om UEFA Cupvoetbal. Die kans is voor Vitesse zelfs bij winst in de derby erg klein.
Zonder een voetbalwondertje start de Arnhemse club de strijd om Intertotovoetbal of woensdag uit bij RKC of donderdag bij Heracles. De return is zondag 23 april om 14.30 uur in Gelredome. In de tweede ronde wacht de winnaar van de tweede halve finale; tussen de nummer tien ( NEC) en RKC of Heracles.
Daarna volgt een dubbelgevecht met de verliezer van de play-off-finale om UEFA Cupvoetbal; de strijd tussen de nummers zes tot en met negen. Vitesse moet drie Nederlandse en twee buitenlandse clubs verslaan om in september UEFA Cupvoetbal te spelen. Op 17 juli en 24 juli speelt de Nederlandse Intertotodeelnemer tegen een club uit Finland, Zweden, Estland of Wales. De winnaar plaatst zich voor de enige voorronde om het UEFA Cuptoernooi, in augustus. Het is een lange weg, maar volgens Streuer een interessante. „ Wij moeten in staat zijn Intertoto te halen. Als je daar eenmaal bent, is de weg naar Europees voetbal kort. Dan kun je dus je doelstelling nog halen en dat is belangrijk voor de club.” Trainer Edward Sturing wil nog niet zo ver kijken. „ Ik ken de route en ik ben blij dat we nog ergens om spelen. Maar ik wil me eerst op NEC concentreren, dat is een belangrijk duel.”
Jij doet radio Lingewaard, of heb je ergens beelden kunnen charteren?quote:Op zondag 16 april 2006 11:45 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ach ja blijft een raar systeem. Spanning begint meer en meer te worden.!!
Wat mij betreft mogen we nu wel aftrappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |