Oww laat ik mezelf voortaan eerst beter inlichten voordat ik post. Ik dacht even dat Vitesse-NEC woensdag was.quote:
En dan staat er in je ondetitel 'AFC Ajax till I die.'. Heb je ooit enig idee tegen wie Ajax speelt?quote:Op maandag 10 april 2006 21:09 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Oww laat ik mezelf voortaan eerst beter inlichten voordat ik post. Ik dacht even dat Vitesse-NEC woensdag was.![]()
Als 'ie voor woensdagavond sterft waarschijnlijk nietquote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef WebForce het volgende:
[..]
En dan staat er in je ondetitel 'AFC Ajax till I die.'. Heb je ooit enig idee tegen wie Ajax speelt?
Gerets wordt het niet?quote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef Positive_Thinking het volgende:
de andere G doet niet mee en zal het niet worden.
quote:Jong Vitesse heeft door een doelpunt van Abdel Haouli in de slotfase met 1-0 gewonnen van NEC. In het niet bijzonder hoogstaande duel kreeg Jong Vitesse de meeste en beste kansen en mocht zich verdiend winnaar noemen.
In het eerste kwartier vielen er twee grote kansen te noteren voor Lloyd Bron. De spits van Vitesse wist zich beide kansen geen raad met de grote mogelijkheden. Tot aan de rust bleven beide ploegen gelijkwaardig. Michiel Werner (A-junior) was twee minuten voor rust nog dichtbij een treffer.
Jong NEC kwam na rust beter uit de kleedkamer en kreeg via invaller Chelah en Prent goede mogelijkheden. Piet Velthuizen liet zich echter niet verrassen. In het laatste kwartier van het duel zette Vitesse nog eens goed aan, maar het miste aanvallend de nodige scherpte.
De wedstrijd leek op een doelpuntloos gelijkspel af te stevenen totdat Abdel Haouli in de 87e minuut de bal met een knap schot langs doelman Skverer versloeg. Het betekende feest voor de aanwezige supporters die het doelpunt en de winst bejubelden met bengaals vuur.
Jong Vitesse - Jong NEC 1-0 (0-0)
'87 Haouli
Scheidsrechter: M. Ketting
Jong Vitesse
Velthuizen, Sukus, Van Mourik, Paymans, Arends ('46 Kilic), Suart, Haouli, Louwaars, Esajas, Werner ('46 Prijor) en Bron.
Jong NEC
Skverer, Mormon ('35 Chelah), Bakker, Van Alst, Verweij, Kolf, Schot, Dams, Van de Cruysen, Grot ('46 Worm) en Prent.
Ik heb het niet gezien, maar het is Omroep Gelderland, dus het zal nog wel een keer of 80 worden herhaald deze weekquote:Op maandag 10 april 2006 22:47 schreef Domenica het volgende:
Mooie beelden bij de geschiedenisbus over de derbyIemand het ook gezien?!
Als het niet meer isquote:Op maandag 10 april 2006 23:31 schreef brighton het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar het is Omroep Gelderland, dus het zal nog wel een keer of 80 worden herhaald deze week
"Uizending gemist"quote:Op maandag 10 april 2006 23:31 schreef brighton het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar het is Omroep Gelderland, dus het zal nog wel een keer of 80 worden herhaald deze week
Live live beelden in de 80ste herhaling live op tv zienquote:
Hap hap hapquote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef WebForce het volgende:
[..]
En dan staat er in je ondetitel 'AFC Ajax till I die.'. Heb je ooit enig idee tegen wie Ajax speelt?
Bagger, alleen maar beelden vanuit de godvert...quote:Op maandag 10 april 2006 23:49 schreef WebForce het volgende:
[..]
Live live beelden in de 80ste herhaling live op tv zien
Goed. Hup Vites!
Ik denk niet dat het wat gaat worden woensdag voor Vitesse, maar dit roep ik al een paar dagen, met in mijn gedachten het volgende zinnetje erachter: 'maar toch denk ik dat ze voor een stunt kunnen zorgen...
weliswaar offtopic, maar Lokhoff wordt de nieuwe trainer van Excelsior las ik vanochtend, dus die optie kan alvast doorgehaald worden. Het wordt tijd dat Vitesse weer een aansprekende trainer krijgt en weer eens bovenin mee gaat draaien.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:48 schreef Klingon het volgende:
Las vanochtend in de krant dat Vanenburg ook kandidaat was voor Excelsior, maar omdat hij momenteel met een andere club bezig was, waardoor hij afviel als kandidaat voor de Rotterdamse club...
Effe iets anders. Heb dus een clubcard, maar daarmee kan ik dus maar één kaartje kopen voor as. zondag tegen NEC... en niet twee: "Voor deze wedstrijd geldt een Seizoenkaart- of Club Cardverplichting. Er kan 1 kaart per Vitesse-seizoenkaart of Vitesse Club Card gekocht worden." Klopt dit? Wil nog graag een kaartje voor Zuid erbij.
op de site van tv gelderland kan t ook...tv live, zo doe ik t in Bredaquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:21 schreef DeVinger het volgende:
Sinds ik op kamers zit in Nijmegen kan ik ook Omroep Gelderland ontvangen, tis niet al te best. Maar he, kan ik ook iets De Voorzet oid kijken. En over die geschiedenis van de derby, wij hadden toch wel iets luxere kleedkamers he. Verder kwam Cleassens nog ff voorbij, wat een held was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |