Van Drs. P! Het lied heet Veerpont.quote:
daar moet ik ook nogeens een bordje van scoren jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:49 schreef Tfz het volgende:
[..]
Die zijn er wel, kijk maar eens naar de berichten die eerder in dit topic zijn gepost.
@ hierboven: Geerdijk moet je echt bezoeken! Mooi station!
Gaafquote:
who known?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GaafGoeie teksten heeft die man
Ook iets over treintjes misschien?
Roflquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
wel kut irritant, hier op kantoor kan ik geen animated gifjes zienHeb ik dezelfde ava als een zooi anderen
quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:38 schreef jorienvdherik het volgende:
pff ik kan vrijdag niet gratis rijden, ov is niet geldig op goede vrijdag
maar van rotterdam lombardijen naar haarlem is met korting 12.10
Kan ik dan wel eerst naar schiphol toe vanaf rotterdam lombardijen met dat kaartje, om vanaf daar naar haarlem te gaan ?
http://webdemo.ns.nl/e2000.htmlquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:00 schreef jorienvdherik het volgende:
15.50 dus valt mee hoe geef ik dat aan eigenlijk
Geinig!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef JDude het volgende:
[..]
http://webdemo.ns.nl/e2000.html
Hier kun je oefenen.
Ja, natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:27 schreef verzameldirk het volgende:
kennen jullie deze site
http://www.rolandrail.net/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij staat dé kameel helemaal niet in Zwolle.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:58 schreef PICHT het volgende:
Waarom staat er een kameel in Zwolle?
Ontsnapt uit het Noorder Dierenpark wellicht?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:58 schreef PICHT het volgende:
Waarom staat er een kameel in Zwolle?
whehehquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:13 schreef Metalex het volgende:
Hallow![]()
Voor mijn studie ben ik verplicht bijna elke dag de trein te nemen (Rotterdam Alexander - Delft).
ik hoef alleen maar met de bus :/ das pas gaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wheheh2 van die suffe net-niet-stukjes
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
en nog 2 gifjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanochtend om 8:15 stond hij op een zijspoor bij spoor 7 in de buurt. Jammer dat ik geen pics heb geschoten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:54 schreef Tfz het volgende:
[..]
Volgens mij staat dé kameel helemaal niet in Zwolle.
zelfde reden als de Plan U en DE2(?) er vorige week stonden?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:28 schreef PICHT het volgende:
[..]
Vanochtend om 8:15 stond hij op een zijspoor bij spoor 7 in de buurt. Jammer dat ik geen pics heb geschoten.
Heel erg mooiquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
en nog 2 gifjes
[afbeelding]
[afbeelding]
maak ze zelf dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh sorry, mijn fantasie een beetje op de loop
Ja, beetje jammerquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wheheh2 van die suffe net-niet-stukjes
lijkt wel als die dh2 een beste rookwolk heeft uigespuugt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: DM'90 met DH2
Eigenaar: Arriva
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Leeuwarden
Datum: 11-04-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
De DH2 is elektrisch koppelbaar met een DM'90. Dit kun je zo horen. Als de machinist wil versnellen dan werken alle motoren samen om dit te bereiken. Ook remmen de treinen samen af. Als er een wadsloper aan een buffel gehangen wordt dan wordt de maximale snelheid van de buffel automatisch aangepast aan die van de wadsloper.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
lijkt wel als die dh2 een beste rookwolk heeft uigespuugt?
is een dh2 trouwens wel elektrisch koppelbaar met een dm90?
wadsloper is gebouwt op een max van 100km/h toch? echter ik heb wel eens mee gemaakt dat ze 120 reden? (trein vertraging etc en dan toch maar door gassenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De DH2 is elektrisch koppelbaar met een DM'90. Dit kun je zo horen. Als de machinist wil versnellen dan werken alle motoren samen om dit te bereiken. Ook remmen de treinen samen af. Als er een wadsloper aan een buffel gehangen wordt dan wordt de maximale snelheid van de buffel automatisch aangepast aan die van de wadsloper.
Ja, maar dat is dus niet zo. De DM 90 rijdt vooropquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
lijkt wel als die dh2 een beste rookwolk heeft uigespuugt?
is een dh2 trouwens wel elektrisch koppelbaar met een dm90?
stoptrein leeuwarden - sneek was datquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
Ze kunnen bij mijn weten idd 120, maar halen dat meestal niet. Als je een wadsloper op de sneltrein treft dan hoor je bij stilstand al een ander motorgeluid dan bij normale wadlopers. Namelijk een diepe brom. Verder rijdt de wadsloper op de sneltrein op het 2 baansstuk constant tegen het maximum aan wat qua geluid ook te merken is. Dit allemaal weer in tegenstelling tot de gewone diensten waar het niet voorkomt. Het klinkt vreemd, maar ik heb er eens op gelet.
Bomen heet zoietsquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
lijkt wel als die dh2 een beste rookwolk heeft uigespuugt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |