Gaat verder!quote:14:25:09 <Xtravical> Nouja meneer de agent.. uhm..
14:25:20 <Xtravical> Et is wel een beetje stom, maar ik ging inbreken omdat et geld oplevert!
14:25:22 <Xtravical>
14:26:04 <OFfSprngr> Nouja meneer de agent, het is wel stom maar ik ging dr toch neuken omdat het lekker was
Ik weet het, maar ik ben ook zo'n rebel en dit is puur voor de humor ervan, niet om iemand zwart te maken of wat dan ook, het lijkt me in dit geval door de vingers te zien.quote:
waarom lach je dan godverdomme.quote:
Voorbeelden:quote:
Vent, WAT WIL JE NOU.quote:Op zondag 9 april 2006 14:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Voorbeelden:
Nouja agent, ik wist wel dat ze dood was, maar toch ging 't lekker erop.
Nouja agent, ik wist wel dat ik geen auto mocht stelen, maar ik wilde graag rond rijden.
Tegen wie,.. mij?.. of ik?quote:Op zondag 9 april 2006 14:35 schreef -Clowntje- het volgende:
maar weet je wel het verschil tussen schizofrenie en MPS?
Ik wil dat mensen komen met een belachelijke:quote:
Precies, mijn dank voor de eerste zinnige reply.quote:Op zondag 9 april 2006 14:39 schreef SimplyIJzzz het volgende:
Tsja agent, ik weet wel dat ik niet mag wildpoepen, maar deze arme plantjes moesten nodig bemest worden
De verdere link is overbodig en doet weinig met de grap, puur om enigzinds een context te geven voor basis als grap heb ik de eene zin gepost.quote:Op zondag 9 april 2006 14:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik mis ff de linkt tussen het chritenforum en de chatlog
Vooral die laatste klopt wel.quote:Op zondag 9 april 2006 14:42 schreef Koenholio het volgende:
Oh nu snap ik hem. (heuj, eindelijk)
Oke:
Nouja agent, ik poepte omdat ik nodig moest!
Nouja agent, ik checkte de park uit omdat ik er al een tijd niet meer geweest was!
Nouja agent, ik zei 'stervende hoeren kankerkachel' omdat hij niet aan ging!
Nouja agent, ik vind dit een kuttopic omdat het een kuttopic is!
en maakt dat jou blij?quote:Op zondag 9 april 2006 14:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik wil dat mensen komen met een belachelijke:
Nouja agent, <ik deed dit>, <vanweege deze lompe reden>
maar dan grappig.
Uiteraard.quote:
dat is mooi, helaas weet ik niets grappigs te verzinnenquote:
Geeft niets, we kunnen niet allemaal grappig zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef Baleog het volgende:
[..]
dat is mooi, helaas weet ik niets grappigs te verzinnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |