Tegen bumperkleversquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:18 schreef Borreke het volgende:
[..]
waarom wil je zo'n foeilelijk ding hebben
ach ja, die hou je toch ben ik bang, was eerste les van mij,quote:
Oke, dankje! Ga ik binnenkort even kijken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:18 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb een boek van VeKa best, en die is redelijk matig moet ik zeggen. Als je het boek van Verjo hebt, dan schijn je meer kans te hebben.
Zo, das best snel ja, hoevaak les je dan in de week? En vertel es welke blunders je gemaakt hebt danquote:Op woensdag 12 april 2006 00:40 schreef Ghosty het volgende:
Ben ook bezig.. sinds eind februari denk ik.
heb 18 lessen gehad, morgen de 19e
Ik rij in een Hyundai Accent en hij is heel irritant.. gaspedaal doet soms irri en schakelen gaat ook niet echt soepel (eerste versnelling en achteruit gaan soms lastig erin) Maar dat ligt aan de auto.
Verder al redelijk wat blunders gemaakt
Maar t gaat steeds beter, ik hoop dat ik op tijd het een beetje goed kan, want ik rij 23 mei al af![]()
bij mijn lesauto kreeg ik hem ook lastig in zn 3, achteruit had je 2 handen voor nodig, maar ik denk dat dat andere toch echtaan jou ligt..quote:Op woensdag 12 april 2006 00:40 schreef Ghosty het volgende:
Ben ook bezig.. sinds eind februari denk ik.
heb 18 lessen gehad, morgen de 19e
Ik rij in een Hyundai Accent en hij is heel irritant.. gaspedaal doet soms irri en schakelen gaat ook niet echt soepel (eerste versnelling en achteruit gaan soms lastig erin) Maar dat ligt aan de auto.
Verder al redelijk wat blunders gemaakt
Maar t gaat steeds beter, ik hoop dat ik op tijd het een beetje goed kan, want ik rij 23 mei al af![]()
jupquote:Op woensdag 12 april 2006 11:16 schreef mirelia het volgende:
Met 2 handen??
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt
Gaat het zo zwaar???
Zoals Descendant onder mij zegt, ligt aan de auto, me instructeur en me broer doen het zelf ook mtet 2 handen nlquote:
Grapje toch!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zoals Descendant onder mij zegt, ligt aan de auto, me instructeur en me broer doen het zelf ook mtet 2 handen nl
Slot wat over de koppeling heen gaat was kapot en mn instructeur wilde m niet zonder slot laten staan.. Heb er dan mee rond gereden en bij mn instructeur in de garage gezet..quote:
Ja, bij mijn lesauto wel met 2 handen.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:18 schreef pascalheister het volgende:
2 handen nodig voor in de achteruit? pff gelukkig gaat het hier met 1 hand prima
Mailtje gestuurd, alvast bedankt. Leuk mailadres trouwensquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:36 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik les bij Bruinsma en kan je daar wel wat over vertellen. Mail maar even naar het adres in mijn profiel als je iets wil weten. Post het ook even hier als je mailt, check dat adres niet zo vaak
A3 dusquote:Op woensdag 12 april 2006 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
hier les ik in ongeveer
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |