I sure do not hope so.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:08 schreef TNA het volgende:
Op een dag haalt iedereen het toch he(Zonnestraaltje ook;))
Mensen die niet kunnen rijden, horen niet op de openbare weg. Of je nou zonnestraaltje heet of niet.quote:
Zonnestraaltje kan best rijden, maar heeft faalangst. Heeft er dus niks mee te maken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen rijden, horen niet op de openbare weg. Of je nou zonnestraaltje heet of niet.
Ik heb een boek van VeKa best, en die is redelijk matig moet ik zeggen. Als je het boek van Verjo hebt, dan schijn je meer kans te hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Zonnestraaltje kan best rijden, maar heeft faalangst. Heeft er dus niks mee te maken.
Even iets anders, ik wil alvast aan mijn theorie beginnen, kan ik ook het verkeer wat beter inschatten en dergelijke. Welke boeken raden jullie me aan? Ik hoor namelijk wel eens verhalen over methodes waar de helft ontbreekt.
Bedankt alvast!
tijden zijn wel lang maat van me vandaag gezakt voor theorie kan pas eind mei weer proberenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:52 schreef Robin__ het volgende:
Godver.. nu ben ik dus wel pissig. Brief van rijschool, oke ik verwachte uitnodiging voor ttt.. inderdaad.. datum 06-06-2006 Das over dik 7 weken! ik nog tellen of dit inderdaad de 4e maand is..
Maar tering rot nou op zeg, 3 lessen terug wou ie het aanvragen, das vorige week ofzo dan ook eindelijk gebeurt.. waarom dat zn godse lang! als ik eerst nog 7 weken moet gaan lessen.. en dan na die ttt ook nog paar lesjes pff waarom vraagt ie het dan nu al aan, zeg dan gewoon dat het niet goed genoeg is.
Even voor de duidelijkheid.. zolang kan de wachttijd toch nooit zijn?!!? Kan je een examen cancellen? En wat zijn de kosten daarvan enzo? *nu folder van rijschool gaat zoeken*
Rot toch op man, ze kan prima rijden, maar heeft last van faalangstquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen rijden, horen niet op de openbare weg. Of je nou zonnestraaltje heet of niet.
heb ik ook hoor, snelweg is echt niet mijn sterkste punt, zeker niet als er veel vrachtwagens zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:16 schreef Borreke het volgende:
zo net weer een lesje gehad, moet nog oefenen om besluitvaardiger te zijn bij invoegen, vind ik lastig
ditto, en net reed er dus een vrachtauto en een andere auto, ik gaf aan links te willen maar ging er te vlot opquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
heb ik ook hoor, snelweg is echt niet mijn sterkste punt, zeker niet als er veel vrachtwagens zijn
Ik les bij Bruinsma en kan je daar wel wat over vertellen. Mail maar even naar het adres in mijn profiel als je iets wil weten. Post het ook even hier als je mailt, check dat adres niet zo vaakquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:45 schreef Gio het volgende:
Ik moet er binnenkort ook maar eens aan gaan beginnen, dus voor de mensen uit Utrecht: welke rijscholen kunnen jullie aanraden? Ik heb even zitten kijken naar de wat grotere (Bruinsma en Twin), maar ervaringen van mensen zelf zeggen over het algemeen toch meer dan een mooi verkooppraatje op een site
Lekker omslachtigquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:26 schreef pascalheister het volgende:
Hoorde van de instructeur dat het examen ook flink anders wordt. Je doet examen gaat daarna na huis, wordt opgebeld door je instructeur (die ondertussen op z'n pc ziet of je geslaagd bent. Je krijgt dan een papiertje opgestuurd waarmee je naar het gemeentehuis kan
*bevestigd* langste wat ik gehoord heb was 5 wekenquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:03 schreef Robin__ het volgende:
Iemand die even kan bevestigen dat 2 maanden wachten op een ttt toch wel erg lang is..?
godverquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
*bevestigd* langste wat ik gehoord heb was 5 weken
tis bijna half 10, ben benieuwd of bellen Robin
Damn, echt balen jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:52 schreef Robin__ het volgende:
[..]
godver
Nouja er is net gebeld (ongelovelijk) Ik wist precies wat ie zou zeggen en dat ik daar eigenlijk niets tegenin kan brengen. Kwam er op neer dat dit echt de eerste vrije plek was, behalve een aantal 'iets' eerder om 8 uur sochtends (en dat was te vroeg) Het is iid wel de bedoeling om het examen 2 weken later te plannen (dus dat moet ik dan nog volgende week betalen ofzo ook).. heb nog maar niet gevraagd of dit niet omgezet kan worden naar een echt examen.. Dit is toch wel een behoorlijke domper zeg![]()
Merkt ie vanzelf wel met achteruit parkerenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat verschil zie je toch wel hopelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |