Damn, balen zegquote:Op maandag 10 april 2006 13:19 schreef Shirley het volgende:
Ook ik ben gezakt.De hele rit ging prima, geen fouten, ik was superrelaxed, tot ik op de snelweg kwam. Ik ben al als de dood voor vrachtwagens en op het moment van invoegen reed er een vrachtwagen naast me. M'n plaats op de weg was niet goed, waardoor ik dus gezakt ben. Eén klein kutfoutje! En het ergste vind ik nog dat ik m'n vrijstelling voor bijzondere verrichtingen kwijt ben! Mag ik dat ook weer gaan doen een volgend examen. Nu maar afwachten wanneer dat is...
Ja, ik weet dat het kijken dan belangrijker is. Maar toch voelt het alsof ik die TTT voor Jan Lul heb gedaan. Eigenlijk weggegooid geld. Heel raar ook dat dat niet gewoon geldig blijft. En inderdaad, ik moet positief blijven, de volgende keer heb ik hem.quote:Op maandag 10 april 2006 14:10 schreef Meiske78 het volgende:
Die bijzondere verrichtingen moet je niet te zwaar aan tillen Shirley, als je maar goed kijkt terwijl je ze uitvoert, zak je daar niet op. (Overigens meer mensen die het opgevallen is dat ze daar bij het BNOR vrijwel geen aandacht aan besteden?). Maar balen van die vrachtwagen. Volgende keer gaat het vast lukken.
Das klote.quote:Op maandag 10 april 2006 13:19 schreef Shirley het volgende:
Ook ik ben gezakt.De hele rit ging prima, geen fouten, ik was superrelaxed, tot ik op de snelweg kwam. Ik ben al als de dood voor vrachtwagens en op het moment van invoegen reed er een vrachtwagen naast me. M'n plaats op de weg was niet goed, waardoor ik dus gezakt ben. Eén klein kutfoutje! En het ergste vind ik nog dat ik m'n vrijstelling voor bijzondere verrichtingen kwijt ben! Mag ik dat ook weer gaan doen een volgend examen. Nu maar afwachten wanneer dat is...
Je had me moeten zien toen ik in mijn eigen autootje, net rijbewijs gehaald voor het eerst op een helling (met stopbord, dus je moet daar ook echt wel) stond en dus hellingproef moest doen. Ik proberen met de voetrem en dan snel gas geven; ik ben geloof ik wel 3 keer afgeslagen (en achteruit geschoten, gelukkig stond er niemand!) voor ik op het heldere idee kwam om gewoon mijn handrem te gebruiken (ooit wel geleerd, maar eigenlijk nooit meer gedaan met lessen). Gaat sindsdien totaal probleemloosquote:Op maandag 10 april 2006 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bijzonder verrichtingen zijn idd niet boeiend zolang je maar goed kijkt! Ik moest op mijn examen bochtje achteruit en hellingproef doen. Bochtje achteruit ging best wel scheef maar ik keek goed dus gehaald. BIj hellingproef sloeg de eerste keer m'n motor af maar ik keek goed dus wederom gehaald
Ik weet niet precies wat ik er eng aan vindt. Heb ik al heel lang, ook als ik bij iemand in de auto zit dan schijt ik hem zwaar. Vroeger ooit eens bijna een ongeluk gehad doordat een vrachtwagen debiel hard reed en bijna tegen ons aankwam. ik denk dat het daardoor komt.quote:Op maandag 10 april 2006 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Das klote.
Wat vind je zo eng aan vrachtwagens naast je? Meestal gaan die niet zo hard dus gewoon extra gas geven en ervoor invoegen...
Bijzonder verrichtingen zijn idd niet boeiend zolang je maar goed kijkt! Ik moest op mijn examen bochtje achteruit en hellingproef doen. Bochtje achteruit ging best wel scheef maar ik keek goed dus gehaald. BIj hellingproef sloeg de eerste keer m'n motor af maar ik keek goed dus wederom gehaald
Komop, ik ben ook de eerste keer gezakt en mijn vrijstelling verviel toen ook. Als je geluk hebt, heb je een leuke examinator die daar naar kijkt. Zo hoefde ik maar 1 bijzondere verrichting te doen, omdat ze zag dat ik eerder een vrijstelling had gehaald.quote:Op maandag 10 april 2006 14:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het kijken dan belangrijker is. Maar toch voelt het alsof ik die TTT voor Jan Lul heb gedaan. Eigenlijk weggegooid geld. Heel raar ook dat dat niet gewoon geldig blijft. En inderdaad, ik moet positief blijven, de volgende keer heb ik hem.
De TTT heeft bij mij zeker wel geholpen qua examenvrees hoor. Ik wist wat me ongeveer te wachten stond, en de vrijstelling was mooi voor erbij.quote:Op maandag 10 april 2006 15:30 schreef blup het volgende:
Ik heb nooit TTT gedaan, bewust.
Ik vind het maar onzin.. Ik snap de toegevoegde waarde er absoluut niet van.
Vrijstelling om tijdens je echte examen ff niet achteruit in te pakeren etc.. kom op zeg!
Ja idd... de volgende keer heb ik hem gewoon. Daar ga ik vanuit.quote:Op maandag 10 april 2006 15:28 schreef Nuna het volgende:
[..]
Komop, ik ben ook de eerste keer gezakt en mijn vrijstelling verviel toen ook. Als je geluk hebt, heb je een leuke examinator die daar naar kijkt. Zo hoefde ik maar 1 bijzondere verrichting te doen, omdat ze zag dat ik eerder een vrijstelling had gehaald.
De tweede keer gaat het vast lukken![]()
Ik heb bewust hem wel gedaan om te weten hoe het allemaal in zijn werk gaat en stress te verminderen. Dus voor mij heeft het zeker wel geholpen hoorquote:Op maandag 10 april 2006 15:30 schreef blup het volgende:
Ik heb nooit TTT gedaan, bewust.
Ik vind het maar onzin.. Ik snap de toegevoegde waarde er absoluut niet van.
Vrijstelling om tijdens je echte examen ff niet achteruit in te pakeren etc.. kom op zeg!
Ik heb geen bijzondere verrichtingen hoeven doen bij BNOR.quote:Op maandag 10 april 2006 14:10 schreef Meiske78 het volgende:
Die bijzondere verrichtingen moet je niet te zwaar aan tillen Shirley, als je maar goed kijkt terwijl je ze uitvoert, zak je daar niet op. (Overigens meer mensen die het opgevallen is dat ze daar bij het BNOR vrijwel geen aandacht aan besteden?). Maar balen van die vrachtwagen. Volgende keer gaat het vast lukken.
Ik wel: hellingproef (gewoon tijdens de rit) en fileparkeren achteruitquote:Op maandag 10 april 2006 16:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb geen bijzondere verrichtingen hoeven doen bij BNOR.
Omdat je die vorige leerling naar huis moet brengen en hij/zij ziet hoe jij rijdt?quote:Op maandag 10 april 2006 19:14 schreef jorienvdherik het volgende:
best wel zenuwachtig voor dalijk, start is het meest kut, vooral als de vorige leerling er nog zit
Haha, ja dat is leuk hequote:Op maandag 10 april 2006 19:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Omdat je die vorige leerling naar huis moet brengen en hij/zij ziet hoe jij rijdt?
Hij/zij heeft ook zijn/haar eerste (en andere 'beginners'lessen) gehad, hoor. Zij vinden het vast niet raar. Hooguit zullen ze merken dat ze zelf evt. al een stuk verder zijn bij het leerproces, en dat ze zelf ook ooit zo begonnen zijn.
Tenminste zo denk ik dan.
Vond 't altijd wel schattig door iemand naar huis gebracht te worden wiens derde les het was bijvoorbeeld.![]()
![]()
Hehehe had ik toen ook, viel volgens mij wel op dat ik vaak in de achteruitspiegel zat te kijkenquote:Op maandag 10 april 2006 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
vind relaxter zonder iemand op de achterbankof het moet een mooi meisje zijn zoals vorige week
Ja, dat was altijd wel een sensatiequote:Op maandag 10 april 2006 19:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Vond 't altijd wel schattig door iemand naar huis gebracht te worden wiens derde les het was bijvoorbeeld.![]()
![]()
haha ikke ook, vooral als ze de eerste van de rotonde af gaan ipv de derdequote:Op maandag 10 april 2006 19:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Omdat je die vorige leerling naar huis moet brengen en hij/zij ziet hoe jij rijdt?
Hij/zij heeft ook zijn/haar eerste (en andere 'beginners'lessen) gehad, hoor. Zij vinden het vast niet raar. Hooguit zullen ze merken dat ze zelf evt. al een stuk verder zijn bij het leerproces, en dat ze zelf ook ooit zo begonnen zijn.
![]()
jaquote:Op maandag 10 april 2006 19:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Hehehe had ik toen ook, viel volgens mij wel op dat ik vaak in de achteruitspiegel zat te kijken![]()
Ruilen?quote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, dat was altijd wel een sensatie![]()
Alleen nu is het allemaal voorbij![]()
Haha ja had ik vandaag ook. Eerste les, die gozer achter me had er al 20 opzitten.quote:Op maandag 10 april 2006 19:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
![]()
Oke, geef even je mailadres, dan kan ik je mijn adresgegevens geven en kun je je roze papiertje even opsturen. Uiteraard zal ik de verzendkosten aan jou overmaken.quote:
Ik heb wel regelmatig dezelfde mensen thuis moeten brengen en best wat afgekletst met zequote:Op maandag 10 april 2006 20:31 schreef Robin__ het volgende:
Ik zie bijna nooit dezelfde mensen terug.. meng me eigenlijk ook nooit in koetjes en kalfjes gesprekken tussen mn instructeur en wie er dan ook na mij rijd verder. Jullie wel echt je medeleerlingen leren kennen?
Ik zit soms weleens voor de tweede keer met iemand in de auto maar ik heb niemand echt leren kennen. Wat ik trouwens wel irritant vind is als de les beroerd gaat en dat iemand die daarna komt wel heel goed rijdtquote:Op maandag 10 april 2006 20:31 schreef Robin__ het volgende:
Ik zie bijna nooit dezelfde mensen terug.. meng me eigenlijk ook nooit in koetjes en kalfjes gesprekken tussen mn instructeur en wie er dan ook na mij rijd verder. Jullie wel echt je medeleerlingen leren kennen?
Wat mis je er dan aan? Het lijkt me heerlijk om zelf te kunnen rijden met een muziekje aan zonder druk...quote:
Kijk in me profielquote:Op maandag 10 april 2006 20:38 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Oke, geef even je mailadres, dan kan ik je mijn adresgegevens geven en kun je je roze papiertje even opsturen. Uiteraard zal ik de verzendkosten aan jou overmaken.
Mis je het lessen echt?
![]()
De kans om in een bmw te rijden krijg ik voorlopig niet meerquote:Op maandag 10 april 2006 20:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat mis je er dan aan? Het lijkt me heerlijk om zelf te kunnen rijden met een muziekje aan zonder druk...
Ja, dat kan ik het me voorstellen, gingen jullie dan nooit een kop koffie drinken ofzo? Ik altijd als ik 2 uur moest rijden. Muziek stond ook altijd gewoon aan.quote:Op maandag 10 april 2006 21:01 schreef Robin__ het volgende:
Das wel fijn.. heb die van mij sinds les ofzo 3 bar weinig te melden. Ook nooit radio aan.
Eerst vond ik dat wel vervelend.. maar inmiddels maakt het me echt weinig uit moet ik zeggen. Snelweg terug waren van die oncomfortabele stiltes, laatste tijd vind ik het wel ontspannend eigenlijk.. rustig beetje nadenken over vanalles en nogwat.. al zou een muziekje het toch echt nog beter maken
Nope (ook geen interesse in dusquote:Op maandag 10 april 2006 21:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik het me voorstellen, gingen jullie dan nooit een kop koffie drinken ofzo? Ik altijd als ik 2 uur moest rijden. Muziek stond ook altijd gewoon aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |