abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62386307
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:59 schreef sjakie007 het volgende:

[..]

...blabla... fotograveren.
Je zou ervan in je grav kunnen omdraaien...
pi_62386413
2 jaar oud topic.

Ik heb trouwens ook iets vergelijkbaars gezien 2 jaar geleden, kan het me nog heel goed herinneren in Spijkenisse.

Gewoon een gigantisch heldere ster, die opeens keihard "wegsprong".
Mrrrr.
pi_62386448
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:27 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
2 jaar oud topic.

Ik heb trouwens ook iets vergelijkbaars gezien 2 jaar geleden, kan het me nog heel goed herinneren in Spijkenisse.

Gewoon een gigantisch heldere ster, die opeens keihard "wegsprong".
Had vanuit een nasa topic hier heen gelinked, omdat die bollen wel wat weg hadden van wat ik zag
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:34:35 #54
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62386561
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:23 schreef Renderclippur het volgende:

[..]

Je zou ervan in je grav kunnen omdraaien...
Ik froeg me al av hoe dit topic ineens in mijn AT kwam.
Maar het is dus een kick
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_62386628
Toen ik begin dit jaar eens terugkwam vanuit de Albert Hein, had ik iets gezien dat hier op leek:

(Dit is het enige wat ik vinden kon)

Ik fietste terug naar huis, strak donkere hemel met geen wolkje aan de lucht, lekker veel sterren, gewoon een lekker avondje. Zag ik opeens in mn ooghoek iets in de lucht en dacht: 'Hé een heldere vlam... heldere vlam?'
Toen ik beter keek was het duidelijk een heldere vlam/vuurtje dat door de lucht bewoog, ook zat er een duidelijke circel omheen. Ik stond daar zo met mn fiets van wtf is dat nou weer Toen ik thuiskwam en mn camera gepakt had kon ik hem helaas al niet meer zien
Alhoewel ik mn twijfels heb over wat het was, het vloog wel met de wind mee naar het noorden toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Renderclippur op 14-10-2008 20:45:02 ]
pi_62388218
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:37 schreef Renderclippur het volgende:
Toen ik begin dit jaar eens terugkwam vanuit de Albert Hein, had ik iets gezien dat hier op leek:

[ afbeelding ]

Ik fietste terug naar huis, strak donkere hemel met geen wolkje aan de lucht, lekker veel sterren, gewoon een lekker avondje. Zag ik opeens in mn ooghoek iets in de lucht en dacht: 'Hé een heldere vlam... heldere vlam?'
Toen ik beter keek was het duidelijk een heldere vlam/vuurtje dat door de lucht bewoog, ook zat er een duidelijke circel omheen. Ik stond daar zo met mn fiets van wtf is dat nou weer Toen ik thuiskwam en mn camera gepakt had kon ik hem helaas al niet meer zien
Alhoewel ik mn twijfels heb over wat het was, het vloog wel met de wind mee naar het noorden toe.
Klinkt weer als een typisch gevalletje thaise vuurballon

pi_62390313
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:37 schreef Renderclippur het volgende:

[ afbeelding ]

Kan ook een vuurbol zijn geweest. Heb er zelf met toeval 1x eentje gezien, zijn zeldzaam dus je had geluk
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_62432668
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Kan ook een vuurbol zijn geweest. Heb er zelf met toeval 1x eentje gezien, zijn zeldzaam dus je had geluk
Ik ben helaas bang dat zulke vuurbollen zich niet op een metertje of 20 afstand van de aarde bevinden
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Klinkt weer als een typisch gevalletje thaise vuurballon
Het leek er niet op zoals je foto, maar het kan inderdaad wel zoiets geweest zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door Renderclippur op 16-10-2008 13:47:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')