2 felle sterren die ineens weg vliegen..quote:Op zondag 9 april 2006 13:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteravond liep ik met mijn vriendin naar het huis van haar ouders (van Geertruidenberg naar raamsdonksveer, rond middernacht gok ik). Op een bepaald moment kijken we naar boven omdat het erg helder was, en 2 felle "sterren" vliegen ineens weg, schuin naar boven met extreme snelheid, en verdwenen.
Wie weet wat dit kan zijn?![]()
Ik zat gisteren achter mijn laptop, en zag toen een gigantische flits van buitenaf komen. Mijn moeder zag het ook van buiten komen. Het was kraakhelder buiten, en een flits van een fototoestel is uitgesloten, omdat we buitenaf wonen en niemand hebben zien fotograveren.quote:Op zondag 9 april 2006 13:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteravond liep ik met mijn vriendin naar het huis van haar ouders (van Geertruidenberg naar raamsdonksveer, rond middernacht gok ik). Op een bepaald moment kijken we naar boven omdat het erg helder was, en 2 felle "sterren" vliegen ineens weg, schuin naar boven met extreme snelheid, en verdwenen.
In brabant?quote:Op zondag 9 april 2006 14:04 schreef bier_hier het volgende:
waarschijnlijk gewoon lichten van een discotheek
je kans om romantisch samen met je vriendin een wens te doenquote:Op zondag 9 april 2006 13:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Was dat 's middags of 's avonds?quote:Op zondag 9 april 2006 13:59 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren achter mijn laptop, en zag toen een gigantische flits van buitenaf komen. Mijn moeder zag het ook van buiten komen. Het was kraakhelder buiten, en een flits van een fototoestel is uitgesloten, omdat we buitenaf wonen en niemand hebben zien fotograveren.
ik zorg ook wel als professionele stalker dat jullie me niet zienquote:Op zondag 9 april 2006 13:59 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren achter mijn laptop, en zag toen een gigantische flits van buitenaf komen. Mijn moeder zag het ook van buiten komen. Het was kraakhelder buiten, en een flits van een fototoestel is uitgesloten, omdat we buitenaf wonen en niemand hebben zien fotograveren.
Zie je die dan ook als een soort lichtgevende stippen, die met extreme snelheid schuin omhoog gaan? (was btw ook mijn eerste idee)quote:Op zondag 9 april 2006 14:57 schreef tartaarsaus het volgende:
een satteliet, op heldere nachten zie je nog wel eens
Nog wel, ik heb liever dat het een identified flying object gaat wordenquote:Op zondag 9 april 2006 15:27 schreef Borkydude het volgende:
Wat is dit? Een UFO meld topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |