quote:Op zondag 9 april 2006 10:29 schreef 1ofthefew het volgende:
Laatst zag ik een stukje op tv waarin hij toch heel overduidelijk toegaf pedofiel te zijn geweest en op de manier hoe hij het zei kwam wel naar voren dat hij ook praktiserend pedofiel was.
kan hij nog zo'n goed schrijver zijn volgens velen, maar mijn inziens mocht hij wel veel eerder doodgaan.
Over de doden niets dan goeds hè? Hoe slecht ze ook waren.quote:Op zondag 9 april 2006 10:36 schreef Replacement_driver het volgende:
Anders ga je even zeiken op een dooie. [afbeelding].
quote:Op zondag 9 april 2006 10:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hij en zijn vriend hadden toch aan dat buurjongetje gezeten? Aan zijn pielemuisje![]()
Nou ik kan geen goed woord voor Reve over hebben, hoor. Maar ik wilde eens een keer de eerste zijn met het nieuws van een BN'er die is overledenquote:Op zondag 9 april 2006 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds hè? Hoe slecht ze ook waren.
Hij was zelf anders ook een verdienstelijk azijnpisser.quote:Op zondag 9 april 2006 10:36 schreef Replacement_driver het volgende:
Anders ga je even zeiken op een dooie. [afbeelding].
Dat is dan misschien wel een mooi voorbeeld van het kunstbesef van de gemiddelde Nederlander.quote:Op zondag 9 april 2006 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik bemerk hier een groot contrast met het Frédérique Huydts topic
en dat niet alleen. een journalist bekende eens dat ie voor ee interview in het huis van reve kwam, en er een rijtje videobanden in de boekenkast zag staan met titels als: "thaise jongetjes 1"; thaise jongetjes 2, etc.quote:Op zondag 9 april 2006 10:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hij en zijn vriend hadden toch aan dat buurjongetje gezeten? Aan zijn pielemuisje![]()
Of misschien het besef van het verschil tussen een jonge, mooie, sprankelende vrouw en een vieze oude pedofielquote:Op zondag 9 april 2006 10:51 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat is dan misschien wel een mooi voorbeeld van het kunstbesef van de gemiddelde Nederlander.
Meer van het moreel besef.quote:Op zondag 9 april 2006 10:51 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat is dan misschien wel een mooi voorbeeld van het kunstbesef van de gemiddelde Nederlander.
ja goeie vraag.quote:Op zondag 9 april 2006 10:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg kinderen, waar halen jullie opeens allemaal vandaan dat reve zelf pedofiel was?
Ik weet wel wie langer voort zal leven in de geschiedenisboeken en wie de grootste invloed had op de Nederlandse kunstgeschiedenis.quote:Op zondag 9 april 2006 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of misschien het besef van het verschil tussen een jonge, mooie, sprankelende vrouw en een vieze oude pedofiel
Nitwit.quote:Op zondag 9 april 2006 10:07 schreef Conflict het volgende:
Weer een pedofiel minder!
Dank uquote:Op zondag 9 april 2006 10:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Viking ik heb je submit herschreven en geplaatstSchrijver Gerard Reve (82) overleden
Eigenlijk herschrijven wij ze altijd zelf nog. Of je moet een stukje héél goed herschreven hebben. Maar een submit met titel en bron is eigenlijk genoeg voor ons om te herschrijvenquote:Op zondag 9 april 2006 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank uIs het eigenlijk de bedoeling dat we die stukjes zelf een beetje herschrijven of doen jullie dat?
ohquote:Op zondag 9 april 2006 11:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Eigenlijk herschrijven wij ze altijd zelf nog. Of je moet een stukje héél goed herschreven hebben. Maar een submit met titel en bron is eigenlijk genoeg voor ons om te herschrijven
Dat mag je doen, hoeft niet. Zet dan gewoon neer "Zie bron" ofzo.quote:Op zondag 9 april 2006 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ohDus ik hoef de inhoud van het stukje niet te posten als ik het niet herschreven heb? Ik wil altijd graag de eerste zijn die iets post, dus ik ga geen werk maken van herschrijven. Straks is het allemaal voor niks
quote:Op zondag 9 april 2006 11:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
"Gedicht voor dokter Trimbos"
'Goedkope wijn, masturbatie, bioscoop',
schrijft Céline.
De wijn is op, en bioscopen zijn hier niet.
Het bestaan wordt wel eenzijdig.
Waarom?quote:Op zondag 9 april 2006 11:20 schreef Johan_de_With het volgende:
In tijden zoals deze is een jongeman als I.R. een zegen.
O, wat intellectueel zeg.quote:Op zondag 9 april 2006 11:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat 'ie z'n campingsmoking thuis liet.
1. Dat weet je helemaal niet. Het geldt toevallig al niet voor mij.quote:Op zondag 9 april 2006 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
En vrijwel geen mens te bekennen die wat van hem gelezen heeft.
Dat is natuurlijk de meest kutte vergelijking ooit. Maar goed, misschien kunnen we beter wachten op andere mensen die wél iets inhoudelijks te zeggen hebben over Reve. Al is dat natuurlijk de vraag op fok of dat wel mogelijk is.quote:Op zondag 9 april 2006 12:04 schreef MrBean het volgende:
[..]
1. Dat weet je helemaal niet. Het geldt toevallig al niet voor mij.
2. Dat doet er helemaal niet toe. Geheelonthouders mogen ook wel wat van Freddy Heineken vinden.
Waarom is dat een kutvergelijking?quote:Op zondag 9 april 2006 12:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de meest kutte vergelijking ooit. Maar goed, misschien kunnen we beter wachten op andere mensen die wél iets inhoudelijks te zeggen hebben over Reve. Al is dat natuurlijk de vraag op fok of dat wel mogelijk is.
de vergelijking tussen een bijzondere vrouw en een pedofiel die zijn faam heeft ontleend aan destijds controversiele boeken en uitlatingen mag niet gemaakt worden.quote:Op zondag 9 april 2006 12:06 schreef B.Honderd het volgende:
De vergelijking tussen een middelmatige kutpresentatrice van een kutzender, en Gerard Reve, mag nieteens gemaakt worden.
Mooie inhoudelijke reactie. IR zal er blij mee zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 12:17 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
de vergelijking tussen een bijzondere vrouw en een pedofiel die zijn faam heeft ontleend aan destijds controversiele boeken en uitlatingen mag niet gemaakt worden.
de avonden, het meest verschrikkelijke boek dat ik ooit heb gelezen. heb er een week over gedaan om er doorheen te komen terwijl ik normaal een boek in een avondje uitlees
quote:Op zondag 9 april 2006 10:22 schreef MrBean het volgende:
Nu kan hij eindelijk ezeltje rijden.
Revisten janken tenminste niet als hun geliefde schrijver de pijp uit gaat.quote:Op zondag 9 april 2006 12:17 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
de vergelijking tussen een bijzondere vrouw en een pedofiel die zijn faam heeft ontleend aan destijds controversiele boeken en uitlatingen mag niet gemaakt worden.
de avonden, het meest verschrikkelijke boek dat ik ooit heb gelezen. heb er een week over gedaan om er doorheen te komen terwijl ik normaal een boek in een avondje uitlees
Inhoudelijk hoor. Poeh poeh. Nou nou.quote:Op zondag 9 april 2006 12:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Reve is bij lange na niet mijn lievelingsschrijver, maar om hem nu te laten gispen door iemand die met smilies werkt en een bronvermelding plaatst bij een befaamd Lucebert-citaat...
Ja, dan isquote:
inderdaad een stuk beter. Zweemt naar Reve's geliefde huismoeders. De schrijver zou in zijn nopjes geweest zijn.quote:heb er een week over gedaan om er doorheen te komen terwijl ik normaal een boek in een avondje uitlees
Het gaat er niet om wat "beter" is en wat niet, maar ik moet dit topic verlaten, want ik ben hier niet gewenst.quote:Op zondag 9 april 2006 12:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dan is
[..]
inderdaad een stuk beter. Zweemt naar Reve's geliefde huismoeders. De schrijver zou in zijn nopjes geweest zijn.
quote:Op zondag 9 april 2006 11:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
de Groot Schrijver die ons ontvallen is.
Lekker boeiend wat er in de geschiedenisboeken staatquote:Op zondag 9 april 2006 10:58 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ik weet wel wie langer voort zal leven in de geschiedenisboeken en wie de grootste invloed had op de Nederlandse kunstgeschiedenis.
Dat zegt misschien al wel genoeg, want een normaal mens toont emotie als een bijzonder mens verloren gaat.quote:Op zondag 9 april 2006 12:24 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Revisten janken tenminste niet als hun geliefde schrijver de pijp uit gaat.
Het gaat niet om mij in dit topicquote:Op zondag 9 april 2006 13:03 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom open je in vredesnaam een topic terwijl je in de Op al zegt Kan er niet echt wakker van liggen eigenlijk . Ga dan gewoon buitenspelen ipv jezelf compleet belachelijk te maken.
quote:Op zondag 9 april 2006 13:03 schreef Viking84 het volgende:
Het gaat niet om mij in dit topicHet gaat erom dat dit nieuws is dat gedeeld moet worden
Als jij het niet met ons had gedeeld had een ander dat wel gedaan. Wellicht was de tendens van deze thread wel beter geweest.quote:Op zondag 9 april 2006 12:55 schreef Viking84 het volgende:![]()
Trouwens, dit topic was er het eerst, dus ik zet de toon wel
quote:Op zondag 9 april 2006 12:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is toch stoer als je een topic kunt openen man?quote:Op zondag 9 april 2006 13:03 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom open je in vredesnaam een topic terwijl je in de Op al zegt Kan er niet echt wakker van liggen eigenlijk . Ga dan gewoon buitenspelen ipv jezelf compleet belachelijk te maken.
Omdat het een nieuwsbericht is?quote:Op zondag 9 april 2006 13:03 schreef MrX1982 het volgende:
Je moest voor de grap in dat Frederique dinges-topic zeggen dat het je niet kan schelen. Meteen 1000 overspannen huisvrouwen en latente homo's op je dak, die je met de tranen in de ogen vertellen wat je moet vinden.quote:Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef MrBean het volgende:
[..]
Omdat het een nieuwsbericht is?
En ze laat weten wat ze er van vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |