Inhoudelijk hoor. Poeh poeh. Nou nou.quote:Op zondag 9 april 2006 12:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Reve is bij lange na niet mijn lievelingsschrijver, maar om hem nu te laten gispen door iemand die met smilies werkt en een bronvermelding plaatst bij een befaamd Lucebert-citaat...
Ja, dan isquote:
inderdaad een stuk beter. Zweemt naar Reve's geliefde huismoeders. De schrijver zou in zijn nopjes geweest zijn.quote:heb er een week over gedaan om er doorheen te komen terwijl ik normaal een boek in een avondje uitlees
Het gaat er niet om wat "beter" is en wat niet, maar ik moet dit topic verlaten, want ik ben hier niet gewenst.quote:Op zondag 9 april 2006 12:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dan is
[..]
inderdaad een stuk beter. Zweemt naar Reve's geliefde huismoeders. De schrijver zou in zijn nopjes geweest zijn.
quote:Op zondag 9 april 2006 11:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
de Groot Schrijver die ons ontvallen is.
Lekker boeiend wat er in de geschiedenisboeken staatquote:Op zondag 9 april 2006 10:58 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ik weet wel wie langer voort zal leven in de geschiedenisboeken en wie de grootste invloed had op de Nederlandse kunstgeschiedenis.
Dat zegt misschien al wel genoeg, want een normaal mens toont emotie als een bijzonder mens verloren gaat.quote:Op zondag 9 april 2006 12:24 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Revisten janken tenminste niet als hun geliefde schrijver de pijp uit gaat.
Het gaat niet om mij in dit topicquote:Op zondag 9 april 2006 13:03 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom open je in vredesnaam een topic terwijl je in de Op al zegt Kan er niet echt wakker van liggen eigenlijk . Ga dan gewoon buitenspelen ipv jezelf compleet belachelijk te maken.
quote:Op zondag 9 april 2006 13:03 schreef Viking84 het volgende:
Het gaat niet om mij in dit topicHet gaat erom dat dit nieuws is dat gedeeld moet worden
Als jij het niet met ons had gedeeld had een ander dat wel gedaan. Wellicht was de tendens van deze thread wel beter geweest.quote:Op zondag 9 april 2006 12:55 schreef Viking84 het volgende:![]()
Trouwens, dit topic was er het eerst, dus ik zet de toon wel
quote:Op zondag 9 april 2006 12:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is toch stoer als je een topic kunt openen man?quote:Op zondag 9 april 2006 13:03 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom open je in vredesnaam een topic terwijl je in de Op al zegt Kan er niet echt wakker van liggen eigenlijk . Ga dan gewoon buitenspelen ipv jezelf compleet belachelijk te maken.
Omdat het een nieuwsbericht is?quote:Op zondag 9 april 2006 13:03 schreef MrX1982 het volgende:
Je moest voor de grap in dat Frederique dinges-topic zeggen dat het je niet kan schelen. Meteen 1000 overspannen huisvrouwen en latente homo's op je dak, die je met de tranen in de ogen vertellen wat je moet vinden.quote:Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef MrBean het volgende:
[..]
Omdat het een nieuwsbericht is?
En ze laat weten wat ze er van vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |