abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36848046
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik had alleen geen blaren

Nou, dan ga ik zo maar. Twee en een half uur wandelen. Pfff, da's best lang in je eentje. Ik heb een route uitgezet waarbij ik met een grote boog omlopen bij mijn ouders terecht kom. Ben ik daar rond lunchtijd.
Jij liever dan ik
Succes
pi_36848106
Ai! Dat is niet fijn als huid meekomt... dat is bij mij nooit overkomen. Geen goede tip dus geweest
Succes met wandelen: neem je walkman mee en kijk om je heen tijdens het wandelen. Dan is het vast best te doen .
pi_36848812
quote:

Nou, dan ga ik zo maar. Twee en een half uur wandelen. Pfff, da's best lang in je eentje. Ik heb een route uitgezet waarbij ik met een grote boog omlopen bij mijn ouders terecht kom. Ben ik daar rond lunchtijd.
Knap van je hoor!

Ik baal dat ik 40 uur werk en dus weinig tijd door de week hiervoor heb. Zaterdags vaak boodschappen doen en poetsen, zondag blijft over (en vaak is die ook volgeboekt).
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 april 2006 @ 10:49:58 #129
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36848969
quote:

Ik vind het eigenlijk heerlijk... Ik heb dan juist de tijd om eens op mijn gemak alles te overdenken. Zondag thuisgekomen met een roodverbrand en heel opgeruimd hoofd, ik word er gewoon vrolijk van
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_36849283
nou geen beweging hier hoor.... behalve dat mn knie nog steeds geen zin heeft hoest ik de longen uit mn lijf, en heb ik nu heel erg veel zin om in bed te gaan liggen....

Maar ja, die scriptie he.....
pi_36849916
Ik heb mijn verslag terug en hoef er nog maar heel weinig aan te verbeteren.. VAndaag dus lekker thuis werken...

Vrijdag begint de friday fun skate weer, dus dan maak ik elke week een tocht van 20 kilometer(als het weer tenminste meezit...).. Ik heb er nu al zin in..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36849954
ik ben beetje zenuwachtig voor vanmiddag solicitatiegesprek

ennuh heb een beetje stom gedaan afgelopen weekend ik ben met mijn ex naar de sauna geweest zaterdag en daar blijven slapen. En nu verteld ie leuk dat ie nu wat gevoelens heeft voor een ander meisje ik wil hem echt niet terug of zo maar is wel een beetje pijnlijk nu. Ik mis de leuke dingen doen met hem. Dat is ook het enige wat ik echt mis. En ik vind ook een andere jongen leuk. Maar ja neemt niet weg dat het toch nog wel wat pijnlijk is dat hij het me nu ff leuk verteld over msn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 april 2006 @ 12:15:41 #133
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36851283
Succes vanmiddag, Riann

En sterkte... ex-en zijn maar lastig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36855323
* AnnekeM is blij

Diëtiste was tevreden en weegschaal gaf 87.8 aan In 3 weken tijd bijna 3 kilo afgevallen
Er moest nog wel het een en ander aan mijn dagschema veranderen - o.a meer tussendoortjes (wat jullie ook al zeiden ) en het avondeten kan beter. Maar dit komt doordat ik veel avonddiensten draai op een woongroep voor demente ouderen en daar ook kook met de bewoner(s). Als ik daar om 15u kom is het menu al bekend en kan ik daar weinig aan veranderen.
Bij mijn dieet hoort mager vlees, maar op het menu daar staat meestal gehaktbal, slavink, schnitzel enz.
Ik neem het wel omdat ik wel graag vlees eet en het ook nodig heb. Ik neem dan een normale portie en neem daarnaast 2 aardappelen en veel groente. Het groente varieert daar heel erg. Vaak diepvriesgroente omdat 't langer houdbaar is en de keuringsdienst van waren er heel streng op is. (we mogen geen dingen gebruiken die de datum zijn of 1 dag over datum - terwijl vla enz. best nog 3 dagen na houdbaarheidsdatum goed is).
Het is allemaal wel goed te eten en het proeft voor mij ook gezond. Maar het kan dus beter en dat weet ik ook.
Ook moet ik beter opletten dat ik mijn lunch op tijd neem als ik een ochtenddienst heb. Ik werk ook geregeld op de gewone afdeling in een verzorgingshuis en dan loop je echt van hot naar her. Vaak heb ik diensten van 07:30 - 13:00u. Alleen om 10u even pauze van een kleine half uur. Meestal eet ik dan 1 boterham of fruit + kopje koffie. Om 13u blijf ik vaak nog even hangen op het werk en ben ik vaak pas om 14u thuis. Om dan nog mijn lunch klaar te maken en op te eten, word wel erg laat.
Tip van diëtiste is dus om mijn lunch mee te nemen naar mijn werk en evt. tussendoor te eten of net na diensttijd.

Ik heb heel wat leeswerk meegekregen van de diëtiste. o.a lijsten waarop de caloriën staan van de meest gebruikte producten als broodbeleg, vleeswaren e.d.
Ik moet het allemaal nog doorlezen. Mocht iemand interesse hebben in zo'n formulier, wil ik het wel inscannen. Laat het maar weten.

Over een maand terug komen en dan word de vragenlijst + mijn dagschema besproken. We hebben het dagschema wat ik ingevuld heb vandaag al kort besproken, maar zij voert dit in de computer en daar zal een uitdraai uit komen. Ben benieuwd.
Het was trouwens eigenlijk de bedoeling dat ik zou noteren wat ik "normaal" eet, en niet mijn eigen dieet, hihi Maar ze vond het knap dat ik al bezig was!
Eigenlijk vind ik 't ook beter om te noteren hoe je je eigen dieet eruit zou willen zien en daarop advies van dietiste. Als ik mijn eerdere eetpatroon zou noteren, zou ze allemaal dingen zeggen die ik al weet. "niet snoepen, minder tussendoortjes, bla bla". Dat hou je toch ook niet vol?
pi_36856383
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 11:27 schreef Riann het volgende:
ik ben beetje zenuwachtig voor vanmiddag solicitatiegesprek
Succesvanmiddag!!! (als het al nog niet geweest is)

AnnekeM wat fijn dat je zoveel aan je dietiste hebt.

Vanacht op mijn werk maar eens even op de weegschaal gaan staan (heb thuis geen weegschaal)
Ben zeer benieuwd wat die aan geeft...
Moet over 1,5 maand pas weer terug naar de reumatoloog en anders duurt het nog wel heel lang voordat ik weet of ik een beetje op de goede weg ben.
pi_36859267
Ik ben aangenomen
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:12:48 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36859983
proficiat riann

hier ook weer een halve kilo kwijt in drie dagen oleeeej
Ik doe nog even niet updaten maar het begin is er.
heb nu het voedingsschema van de dietiste ook binnen en vind hetappart dat ik mee rmoet eten als ik deed.
Probeer echt me regelmaat erin te houden. we zien wel hoe het gaat.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_36860365
Mooi zo Riann, gefeliciteerd..

evenstar, wat moet je nu dan eten op een dag van de dietiste?
Ik moest ook veel meer gaan eten, maar dat had als voordeel dat ik veel minder snoepte en dus zeker wel afviel
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36860418
Ik ben benieuwd wanneer ik wat anders dan spierpijn ga merken van al m'n gesport (woensdag BodyBalance, zaterdag BodyAttack, zondag BodyBalance, maandag BodyCombat en woensdagavond ga ik weer iets doen, ik weet alleen nog niet wat).
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:06:56 #140
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36861649
s ochtends of 2 snees brood of bakje pap/cornflakes
tussendoor thee ( zonder suiker)
( at s ochtens niet)
smiddags 4 snees brood waarvan 1 kaas 2 vleeswaar en een zoet beleg
( ik at meestal alleen vleeswaar of kaas)
s avonds 3 aardappelen stukje vlees en goede schep groente ( ik at meestal alleen stukje vlees met wat bietjes of sla of komkommer )
later op de avond yoghurt of magere vla of bakje van die japanse rijstedingen
cola light en thee drinken over de dag

de chocolade s avonds of een knakworstje moet ik weglaten, mag sowieso geen rookworst/knakworst meer eten
Bij mij is het nu voornamelijk de regelmaat erin krijgen als dat er maar in gaat komen zijn we al een stapje verder
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_36862721
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:49 schreef Sjeen het volgende:

Ik vind het eigenlijk heerlijk... Ik heb dan juist de tijd om eens op mijn gemak alles te overdenken. Zondag thuisgekomen met een roodverbrand en heel opgeruimd hoofd, ik word er gewoon vrolijk van
Toen ik ergens in the middle of nowhere langs een watertje wandelde en links en rechts bos om me heen had en de zon in de rug dach ik ook: wat fijn dat ik alleen ben

En ik heb er precies 2,5 uur over gedaan om bij mijn ouders te komen Wat een planning. Maar mijn voeten zijn nu wel heel erg moe.

Vandaag zeker 3 uur gewandeld, 50 minuten gezwommen en ik ga zo nog oefeningen doen (20 min.) Lekker dagje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 april 2006 @ 18:52:14 #142
13151 crew  Rewimo
pi_36862967
Riann, gefeliciteerd! Wat voor baan is het eigenlijk?

AnnekeM, goed bezig joh!

_evenstar_ jij ook lekker van start, hartstikke goed! Zet je msn eens even aan vanavond?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36863221
Riann gefeliciteerd met je baan Wanneer kan je beginnen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36863532
Rewimo Verzorgende IG

Isabeau 24 april
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 april 2006 @ 19:18:40 #145
13151 crew  Rewimo
pi_36863826
Goed zeg! Lekker snel al
  † In Memoriam † dinsdag 11 april 2006 @ 19:26:26 #146
43556 miss_dynastie
pi_36864097
Isa! Wat ik net toch zag liggen in de supermarkt... raapsteeltjes !
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 april 2006 @ 19:33:24 #147
13151 crew  Rewimo
pi_36864356
Net een dag te laat, die steeltjes
pi_36865943
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:10 schreef Riann het volgende:
Rewimo Verzorgende IG

Isabeau 24 april
Gefeliciteerd!!
Waar ga je aan het werk?

Ik ben zelf ook gediplomeerd Verzorgende IG en ga in sept. een verkorte opleiding (2jr) tot verpleegkundige volgen.
pi_36866170
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:52 schreef Rewimo het volgende:
AnnekeM, goed bezig joh!
Thanx!
Ik kon mijn ogen eerst niet geloven toen de weegschaal dat aangaf. Weegschaal op het werk bleef hangen op 89, dus niet meer wegen op het werk
De diëtiste zei nog dat ze cliënten de 2e keer niet weegt omdat ze meestal nog niet aan hun dieet zijn begonnen, maar ik dus wel. Dus of ik even op de weegschaal wilde staan. Tuurlijk wilde ik dat
Was dus een leuke afsluiting en ik ging happy de deur uit. Ook de dietiste zei dat ik vooral zo door moest gaan! Ik liep helemaal vrolijk een bomvolle wachtkamer binnen om mijn jas te halen, vond dat wel geinig (huisartsenwachtkamer)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 april 2006 @ 20:34:39 #150
13151 crew  Rewimo
pi_36866702
Ik zie net dat je bij Kruidvat een roeitrainer kunt bestellen. Nog voor een redelijke prijs ook. Krijg je 'm tweedehands nauwelijks voor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')