abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held zaterdag 15 april 2006 @ 13:40:37 #176
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36979366
En een zalmhoed geven aan Peter
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 15 april 2006 @ 14:25:57 #177
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_36980222
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 13:37 schreef Kipman het volgende:

[..]

Maarre, moesten jullie ook zo lachen om die belachelijk idiote optredens die Mohammed eigenlijk doet? Vooral in Terrance & Philip. "I'm here to investigate a murder"
pi_36981369
Wikipedia heeft dit:
quote:
Immediately after the episode aired, there was much speculation about whether Comedy Central actually censored the image of Mohammad, as represented within the episode. On April 13, 2006, Comedy Central issued a statement [1] which appears to confirm that the network did prohibit the show's creators from airing an image of Muhammad. The statement reads, "In light of recent world events, we feel we made the right decision." An anonymous source close to the show indicated that Trey Parker & Matt Stone were informed of the policy several weeks earlier, and wrote this story arc in protest.

An April 13, 2006 interview [2] with South Park Executive Producer Anne Garefino by Jim Lindgren on the weblog The Volokh Conspiracy reveals that the producers of the show continued to fight with the network executives over the censored scene right up to the night before the show aired. According to Garefino, the producers were given the choice to censor the scene themselves, or to provide the scene intact and allow Comedy Central to censor it. The producers elected to write the language of the censoring statement themselves. "We wanted everyone to understand how strongly we felt about this," said Garafino. The network's decision was reportedly based on fear of violent reprisal, rather than out of a sense of religious tolerance.
Overigens zit Mohammed wel in de openingscredits (aan het eind) sinds episode 2 (Smug alert), dan staat hij in de buurt van Satan en Scott Tenorman (Rechts van het bordje). En de ironie is ook dat een Mohammed die een helmpje overhandigt niet mag, maar Jezus die zijn behoeft doet over President Bush en de Amerikaanse vlag is wel okay.
  zaterdag 15 april 2006 @ 16:26:00 #179
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_36982897
Nou ja, dat is vrij simpel te begrijpen want volgens moslims mag Mohammed niet afgebeeld worden, terwijl Jezus afbeelden gewoon mag van de Christelijke kerk. Of ze blij zijn met de manier waarop is wat anders.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_36982934
Heb je de aflevering gezien? Want wat hebben de makers van South Park te maken met wat volgens moslims niet mag? Wij eten toch ook varkensvlees terwijl dat niet mag?
  zaterdag 15 april 2006 @ 16:35:11 #181
11923 I.R.Baboon
pi_36983126
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:27 schreef Nekto het volgende:
Heb je de aflevering gezien? Want wat hebben de makers van South Park te maken met wat volgens moslims niet mag? Wij eten toch ook varkensvlees terwijl dat niet mag?
Dat wordt niet als kwetsend ervaren.

En hoho, ik zeg niet dat ik het er mee eens ben, ik zeg alleen dat het te begrijpen valt.
pi_36983180
Ik durf te wedden dat Jezus die de Amerikaanse vlak onderschijt als kwetsend wordt ervaren. Evenals de aflevering met het beeld van Maria dat uit haar anus bloedde (wat later uit de vagina bleek, hetgeen het verhelderende commentaar van Benedicuts XVI leverde: “A chick bleeding from her vagina is no miracle. Chicks bleed out of their vagina's all the time.”). Evenzo Cartmans haat jegens hippies, de belediging van PETA, etc.

Natuurlijk kan ik begrijpen dat mensen het niet leuk vinden; maar dan nog.
pi_36983991
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 13:00 schreef Steve.Porter het volgende:

[..]

maar ook geen rebublikeinen. Zullen ze wel niet stemmen
Ze zijn Libertariers, maar in het 2-partijensysteem van de VS staan de Libertaristen vaak aan de Republikeinse kant.
pi_36984209
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat South Park zelf dat stukje censuurde en niet CC heh
Je snapt toch wel dat je jezelf hier serieus te kakken hebt gezet heh
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_36984340
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:17 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat je jezelf hier serieus te kakken hebt gezet heh
Te kakken Wat moet dat nou weer voorstellen

En ik snap dat ik dat helemaal niet gedaan heb omdat het zoiezo 1 grote grap is van South Park dus
pi_36984512
Te kakken zetten is 'voor gek zetten'. Tamelijk algemeen, doch wat informeel, Nederlands.

En het is dus geen grap dat Comedey Central afbeeldingen van Mohammed censureert. Die mag niet afgebeeld worden, ze hadden alleen de keus om zelf te censureren of om het Comedy Central te laten doen. De twee afleveringen zijn wel geschreven als antwoord op dit beleid, maar dat beleid is dus echt.
pi_36984794
Dit mag dus niet?

Houd van een lijntje.
pi_36985051
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:27 schreef Nekto het volgende:
Te kakken zetten is 'voor gek zetten'. Tamelijk algemeen, doch wat informeel, Nederlands.

En het is dus geen grap dat Comedey Central afbeeldingen van Mohammed censureert. Die mag niet afgebeeld worden, ze hadden alleen de keus om zelf te censureren of om het Comedy Central te laten doen. De twee afleveringen zijn wel geschreven als antwoord op dit beleid, maar dat beleid is dus echt.
Joh Het is alleen een woord voor kakkers.
En het is dus wel een grap want South Park neemt CC in de zeik.

Neem het leven niet zo serieus of ga in een hoekje huilen
pi_36985730
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Gelukkig dat jouw wereld nog zo simpel is waarin een gedeelte duidelijk uiteenvalt in kakkers. Ik had even je intellectuele capaciteiten overschat, dat spijt me, maar ik zal in een hoekje gaan zitten hoor.
pi_36986464
En blijf daar 14.gif
pi_36986550
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En blijf daar 14.gif
In omnibus rebus requiem quaesivi et nusquam inveni, nisi seorsum sedens in angello cum libello.
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:29:34 #192
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_36987536
Ik weet nu ook hoe de mensen zich voelden aan het begin van seizoen 2. Ik was in het begin toch even bang dat ze weer een Terrance & Philip-aflevering gingen doen. Want hoewel ik die ene aflevering tot één van mijn favorieten reken en een nieuwe zeer welkom zou vinden, wilde ik toch gewoon het vervolg verder zien.

"Mystery at the lazy farm" was het toch? Met "Moehammed" als rechercheur
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:49:14 #193
11923 I.R.Baboon
pi_36988096
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:29 schreef Kipman het volgende:
Ik weet nu ook hoe de mensen zich voelden aan het begin van seizoen 2. Ik was in het begin toch even bang dat ze weer een Terrance & Philip-aflevering gingen doen. Want hoewel ik die ene aflevering tot één van mijn favorieten reken en een nieuwe zeer welkom zou vinden, wilde ik toch gewoon het vervolg verder zien.
Ja, dat vond ik ook briljant gedaan. Net voor de 2e keer gezien, en hij blijft erg leuk.
pi_36991016
De drukte

Over terrance & philip gesproken: wel erg goed dat ze terrance nog steeds mollig hebben afgebeeld Leuk 'detail'.
pi_36991127
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

En het is dus wel een grap want South Park neemt CC in de zeik.

Neem het leven niet zo serieus of ga in een hoekje huilen [afbeelding]
Zodat ik het goed begrijp:
Toen jij stond te beweren dat South Park ZELF die beelden erinzette, dat er geen versie bestaat waar mohammed gewoon getekent is, dat CC helemaal geen censuur toepaste, toen had jij "gelijk".
En nu blijkt dat daar niks van klopt heb jij nog steeds gelijk, omdat South Park CC te kakken zet...?
Wat een mooie vreemde wereld waar jij in leeft.

P.s. mensen die plots overschakelen van een inhoudelijke discussie op een taaldiscussie geven zich eigenlijk over. iedereen ziet dat behalve de persoon die het zelf doet; erg vreemd.
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_36993955
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:49 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Zodat ik het goed begrijp:
Toen jij stond te beweren dat South Park ZELF die beelden erinzette, dat er geen versie bestaat waar mohammed gewoon getekent is, dat CC helemaal geen censuur toepaste, toen had jij "gelijk".
En nu blijkt dat daar niks van klopt heb jij nog steeds gelijk, omdat South Park CC te kakken zet...?
Wat een mooie vreemde wereld waar jij in leeft.

P.s. mensen die plots overschakelen van een inhoudelijke discussie op een taaldiscussie geven zich eigenlijk over. iedereen ziet dat behalve de persoon die het zelf doet; erg vreemd.
We leven allemaal in een vreemde wereld
pi_36994077
-edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door Mike op 16-04-2006 00:09:28 ]
De status 'bagger-user' voorbij
pi_36994246
Vond het wel een leuke aflevering .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36994351
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef Sterke_Yerke het volgende:
He ****** is down
Gelieve het hier niet over downloaden te hebben
  zondag 16 april 2006 @ 15:01:40 #200
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_37005741
Phillip: Say Terrance, isn't it wonderful having a holiday here at the Lazy "J" Ranch?
Terrance: It sure is, Phillip, but I do believe the steer I'm riding has the farts.
(The steer farts. Terrance and Phillip laugh.)
Phillip: Oh look who's coming. Isn't that Mohammed, the holy prophet of the Muslim religion?
Mohammed: Hey guys, how's it going?
Terrance: Hello Mohammed. We've read all about you in the Koran.
Mohammed: I'm here to investigate a murder.

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')