maar dat is dus de vraag...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:26 schreef Geqxon het volgende:
Super!
Leuk dat Comedy Central zelf het wél censureerde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
Prachtig idd, vooral dat gesprek tussen bart en eric wie het ergste wasquote:Op donderdag 13 april 2006 19:32 schreef Brammie1 het volgende:
Mooi dat Bart Simpson ook geparodieerd werd
Erm yeah.. eh, this one time.. ok, I fed some kid his own parents as meat.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:35 schreef __Saviour__ het volgende:
vergeleken met cartman is bart echt een engeltje
Die aflevering was dan ook echt geweldigquote:Op donderdag 13 april 2006 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Erm yeah.. eh, this one time.. ok, I fed some kid his own parents as meat.![]()
well duh. het haar, z'n woorden, het schrijven van die zinnenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat Bart Simpson aan het begin?
eat my shortsquote:Op donderdag 13 april 2006 20:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
well duh. het haar, z'n woorden, het schrijven van die zinnen
lijkt me logisch een grapquote:Op donderdag 13 april 2006 21:47 schreef pijnboom het volgende:
Ik vond hem heel goed, alleen vraag ik me af of "Comedy Central has refused to broadcast an image of Mohammed on their network." echt is. In dat geval vind ik het wel heel erg lame van CC
Dat kan natuurlijk ook, maar ik vind 'm niet zo leuk dan.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lijkt me logisch een grap
wat moet je hebben dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:13 schreef Droopie het volgende:
Die torrentlink doet het niet meer!
Iemand een idee?
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:32 schreef Brammie1 het volgende:
Mooi dat Bart Simpson ook geparodieerd werdHet is wel waar dat de SImpsons een hekel hebben aan Family Guy, zag je ook in een van de laatste afleveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou heb ik de meeste van de laatste afleveringen wel gezien, maar dat herken ik even niet. wat deden ze dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:15 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het is wel waar dat de SImpsons een hekel hebben aan Family Guy, zag je ook in een van de laatste afleveringen.
Dit was de link naar aflevering 4 van seizoen, de laatste dus van vannacht.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:00 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
http://www.torrentreactor.net/view.php?id=5388045
http://www.torrentspy.com(...)_4_DSR_XviD_LOKi_aviquote:Op donderdag 13 april 2006 22:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit was de link naar aflevering 4 van seizoen, de laatste dus van vannacht.
Maar hij doet het niet meer! Dus als iemand nog een download plek weet?
Wat zou er met mrtwig gebeurd zijn? Ook plat gegooid door BREIN
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nou heb ik de meeste van de laatste afleveringen wel gezien, maar dat herken ik even niet. wat deden ze dan?
Sorry, maar dat lijkt me echt onzin. South Park doet wel vaker aan grappig bedoelde zelfcensuur (helft van de vervloekingen weg piepen) en dit paste perfect bij deze aflevering. Bovendien, wat was nou de toegevoegde waarde geweest als Mohammed wel in beeld was geweest?quote:Op vrijdag 14 april 2006 03:38 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Als je de aflevering van vorige week combineert met de deze, lijkt mij dat het wel de bedoeling was om mohammed deze keer ongecensureerd uit te zenden. De aflevering van vorige week was dan om te kijken hoe allerlei groeperingen zich zouden opstellen.
Dat CC de censuur handhaaft die sinds het uitbarsten van de cartoons bestaat in amerika, is te verwachten. Ten eerste is het politiek gevaarlijk om die algemene ban te doorbreken, ten tweede zet je jezelf wel op de kaart als je als enige media uit de VS een cartoon van mohammed maakt.
Kortom: het is spijtig dat CC censuur toepast, maar gezien het algemene klimaat in amerika kan je het ze niet verwijten. Alle media in de VS hadden gewoon nooit mogen censureren, maar nu het toch gebeurd is...
Dat telt dus niet, want toen was de controverse er nog niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:51 schreef Roi het volgende:
Precies, het is toch gewoon overduidelijk dat het een grap is..
Ze hebben Mohammed al eerder afgebeeld
[afbeelding]
owja, ik herken het weer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:02 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uit de aflevering dat de Simpsons in Italie zijn.
http://crapfilter.net/2005/12/12/return_of_cartoon_violence/
Die zometeen op The Box als het goed is.quote:710. Grey Dawn (Original Airdate: 11/5/03)
The Senior Citizens of South Park rise up in protest when their driver’s licenses are revoked! After the seniors have mowed down more than a few farmer’s markets, South Park residents no longer feel it’s safe to be out in the streets. With their well being at stake, the boys decide to take action against the older generation. Unwilling to surrender their licenses, the elderly enlist the help of one of the most powerful organizations in Washington.
Vrijheid van meningsuiting verdedigen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:25 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
Sorry, maar dat lijkt me echt onzin. South Park doet wel vaker aan grappig bedoelde zelfcensuur (helft van de vervloekingen weg piepen) en dit paste perfect bij deze aflevering. Bovendien, wat was nou de toegevoegde waarde geweest als Mohammed wel in beeld was geweest?
S7 is echt geniaal inderdaadquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Grey down is echt zo hilarisch, seizoen 7 rocks!
Je snapt toch wel dat South Park zelf dat stukje censuurde en niet CC hehquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:20 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting verdedigen?![]()
Of hoor jij bij die groep die vindt "dat het maar uitdagen is en niet kan"?
Southpark stelde gewoon de hele censuur die bestaat in de amerikaanse media aan de kaak, hoopte dat CC zou toestaan van mohammed te laten zien, maar uiteindelijk deden die dat niet.
Dat vind ik juist raar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, ik vond hem erg leuk. Ook leuk dat Bush slimmer was dan alle journalisten.
Voor snappen koop ik niks. Bron?quote:Je snapt toch wel dat South Park zelf dat stukje censuurde en niet CC heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |