maar dat is dus de vraag...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:26 schreef Geqxon het volgende:
Super!
Leuk dat Comedy Central zelf het wél censureerde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
Prachtig idd, vooral dat gesprek tussen bart en eric wie het ergste wasquote:Op donderdag 13 april 2006 19:32 schreef Brammie1 het volgende:
Mooi dat Bart Simpson ook geparodieerd werd
Erm yeah.. eh, this one time.. ok, I fed some kid his own parents as meat.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:35 schreef __Saviour__ het volgende:
vergeleken met cartman is bart echt een engeltje
Die aflevering was dan ook echt geweldigquote:Op donderdag 13 april 2006 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Erm yeah.. eh, this one time.. ok, I fed some kid his own parents as meat.![]()
well duh. het haar, z'n woorden, het schrijven van die zinnenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat Bart Simpson aan het begin?
eat my shortsquote:Op donderdag 13 april 2006 20:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
well duh. het haar, z'n woorden, het schrijven van die zinnen
lijkt me logisch een grapquote:Op donderdag 13 april 2006 21:47 schreef pijnboom het volgende:
Ik vond hem heel goed, alleen vraag ik me af of "Comedy Central has refused to broadcast an image of Mohammed on their network." echt is. In dat geval vind ik het wel heel erg lame van CC
Dat kan natuurlijk ook, maar ik vind 'm niet zo leuk dan.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lijkt me logisch een grap
wat moet je hebben dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:13 schreef Droopie het volgende:
Die torrentlink doet het niet meer!
Iemand een idee?
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:32 schreef Brammie1 het volgende:
Mooi dat Bart Simpson ook geparodieerd werdHet is wel waar dat de SImpsons een hekel hebben aan Family Guy, zag je ook in een van de laatste afleveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |