Nou, de plaatjes doen het bij mij niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit ding is heel erg bijzonder. Maar dat boeit jullie verder neit.
Je snapt ons iig welquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
geen idee wat het uitvoert, maar volgens mij maakt ie herriequote:Op zaterdag 8 april 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen waarmee ik normaal horizontaal naar huis...quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Vroeg naar bed? Ammehoela. Ik ben nét begonnen!
Nee dwaas, juist niet. hij duwt damwanden in de grond... Als hij kabaal zou maken zou de scheve toren (Oldehove) die er naast staat omflikkeren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:20 schreef M5 het volgende:
[..]
geen idee wat het uitvoert, maar volgens mij maakt ie herrie [afbeelding]
Is nog op MSN gehostquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:19 schreef Sjoem het volgende:
Oh, nu wel. Beetje langzaam.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:20 schreef Ballebek het volgende:
Ik dacht he dat is Leeuwarden en staat het er nog bij ook
[..]
Iedereen waarmee ik normaal horizontaal naar huis...
Bedankt dat je even een foto voor me hebt gemaaktquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
zo'n ding heb ik vandaag nog op een dieplader zien staan...
Tenminste dat formaat
Hij had 2 van de 3 rijbanen nodig
ah dan is het goed, ik heb een schijt hekel aan damwandtrillersquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee dwaas, juist niet. hij duwt damwanden in de grond... Als hij kabaal zou maken zou de scheve toren (Oldehove) die er naast staat omflikkeren.
Soms zijn dat alleen mannen soms alleen vrouwen.quote:
Ik vind het wel geinig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik haat het. Gebruik het alleen als het echt nodig is.
Nee dit is een DUWERquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:23 schreef M5 het volgende:
[..]
ah dan is het goed, ik heb een schijt hekel aan damwandtrillers
Hmm, oké, volgens mij bedoel je iets anders dan dat ik bedoel. Of je bent bisexueelquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Soms zijn dat alleen mannen soms alleen vrouwen.
Vooral met de vrouwenclub is het ernstig horizontaal ivm het snelle doorzuipen van die zuipwijven
Moet je naar bed gaan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik voel een slecht humeur opkomen, dus nu vind ik alles stom.
Neequote:Op zaterdag 8 april 2006 22:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Moet je naar bed gaan.
Alhoewel, slapen zal vast ook stom zijn
Nooit sex met iemand wel af en toe in slaap pleuren met iemandquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hmm, oké, volgens mij bedoel je iets anders dan dat ik bedoel. Of je bent bisexueel
http://video.google.com/videoplay?docid=5619481843152124341quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik voel een slecht humeur opkomen, dus nu vind ik alles stom.
Ach so, ik ben niet dronken. Nog lange niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:26 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nooit sex met iemand wel af en toe in slaap pleuren met iemand![]()
Dronken is meestal ook horizontaal of diagonaal (ligt aan het promilage)
Als ik jou was zou ik naar de fles grijpen op dit moment...quote:
U drinkt verkeerdquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ach so, ik ben niet dronken. Nog lange niet.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef Sjoem het volgende:
Tevens geraak ik haast nooit dronken, want ik heb geen zin om de boel onder te neuken
Kutbaby'squote:Op zaterdag 8 april 2006 22:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=5619481843152124341
Ik manage dat altijd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef Sjoem het volgende:
Tevens geraak ik haast nooit dronken, want ik heb geen zin om de boel onder te nekken
Ik moest even naar de WC, en de laatste ander cosmetische voorbereiding treffen voor mn stapnachtquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:23 schreef Sjoem het volgende:
Ej Sjoewe? Leef je nog? Of ben je van me geschrokken
Ik kaffer wat mensen uit en dan is het ook wel weer oK.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:26 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik naar de fles grijpen op dit moment...
Helaas drink ik ook niet echt meer de laatste tijd...
Je krijgt alles van mij altijd harder terug ... Haags trekjequote:Op zaterdag 8 april 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kaffer wat mensen uit en dan is het ook wel weer oK.
Dus neimand hoeft zich persoonlijk aangesproken te voelen als ik vanavond wat minder lief ben
hopelijk flikkert ie van je gecarboniseerde marmeren platinawand afquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:30 schreef Ballebek het volgende:
En ik ben toch zo blij met mijn Rolls Royce tuinlamp van 6500 euro hij geeft zo mooi licht
Over 2 weken wordt ik daar elke week voor betaald om dat een avondje te doenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kaffer wat mensen uit en dan is het ook wel weer oK.
Als je naar Hulst gaat, niet ver van jou vandaan, daar zijn een heleboel dongen die trillen. Heeft da een trauma veroorzaakt?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Je leest niet goed
Deze duwt dus vind ik het prima omdat ie niet trilt.
Ja dat boren door dat marmer met mijn DeWalt boormachine viel niet mee met die diamondboorquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hopelijk flikkert ie van je gecarboniseerde marmeren platinawand af
Wijven die van paarden houden. -->
Dat hoeft niet. Ik blijf er gewoon slapenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Met maten zou goed moeten zijn ... wie moeten je anders naar huis dragen
sla mass?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:33 schreef Ballebek het volgende:
En wijven die van paarden houden hebben meestal een lekker slamass
* Ballebek kijkt nu naar paardemeisje dat hier in huis staat
Je neus poederen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moest even naar de WC, en de laatste ander cosmetische voorbereiding treffen voor mn stapnacht
D'r ligt hier een flinke sloot water tussen mijn woonplaats en Hulst, dus heb ik er geen last van.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je naar Hulst gaat, niet ver van jou vandaan, daar zijn een heleboel dongen die trillen. Heeft da een trauma veroorzaakt?
Als je dat nog weet was het niet echt goed zuipen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Ik blijf er gewoon slapen
SOS is voor losersquote:
Huh? 't moet nog gaan komen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als je dat nog weet was het niet echt goed zuipen.
Sos is kabouterpostquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
SOS staat voor?
Zakelijk en prive gescheiden houden kerel!quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:37 schreef Sjoewe het volgende:
M'n topic wat doe je
Ik heb alle recht om te klagen over je sjaggo gejammer
Als je daadwerkelijk coke snuift wel jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat past wel bij me
Ej, dus ik ben een loser![]()
Ja zeg dat tegen hemquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:38 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zakelijk en prive gescheiden houden kerel!
Hmm, laat maar zitten danquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk coke snuift wel ja
Heerlijk een matpartijtje voor het slapen gaanquote:
Fightclubje oprichten?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:39 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Heerlijk een matpartijtje voor het slapen gaan
Trauma?quote:
Heel naar, maar die is er niet af gevallenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Moet je eens op Katherina zoeken op google, bij de afbeeldingen
Hoe weet je dat? Misschien deden ze het laatste stukje eraf en toen *floep* viel ie op de grond.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heel naar, maar die is er niet af gevallen
Nee dank je.quote:
Nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Misschien deden ze het laatste stukje eraf en toen *floep* viel ie op de grond.
Ja nivea-creme,quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:45 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Gebruik aftershavespulDat ruikt toch ook zo?
Ik heb gewoon gelijk, greppeldelquote:
Maar dat is wel m'n aftershavequote:Op zaterdag 8 april 2006 22:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Creme?Dat ga je toch niet onder je oksel smeren
Ja van een vrouw die borstkanker had, heel vervelend, maar ik had het over een mental image van googol die opeens een tiet in z'n hand heeftquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:47 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee ik! Ik heb het zelfs met plaatjes laten zien. Tuttebel!
Ene oksel Axe Marine, andere oksel Ambi Pur weide-bloesemquote:
Check de naam van het plaatjequote:Op zaterdag 8 april 2006 22:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja van een vrouw die borstkanker had, heel vervelend, maar ik had het over een mental image van googol die opeens een tiet in z'n hand heeft
Ach ... je ken d'r niet lelijker op worden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee dank je.
De laatste tijd is vechten niet meer leuk in Den Haag voor je het weet word je wakker in een politiecel.
Geef mij maar lekker het oosten van het land daar wordt alles nog goedgepraat met een biertje erbij![]()
Ja, dan kunnen de dames kiezen aan welke kant ze willen staanquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ene oksel Axe Marine, andere oksel Ambi Pur weide-bloesem
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:48 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Check de naam van het plaatje
http://www.gowerbirdhospi(...)blue-tit-in-hand.jpg
Of aan de harde kantquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen de dames kiezen aan welke kant ze willen staan
't Sterke of 't zachte.
Ja, scheurgras, mot er allemaal ûit!quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ach ... je ken d'r niet lelijker op worden.
Koot & Bie accent
Hij heeft een blauwe tiet in z'n klauwen jaquote:
Ja, die is per ongeluk hard neergevallenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij heeft een blauwe tiet in z'n klauwen ja
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:50 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Of voor als ze neervallen de bumperzijde.
Ja tis te zienquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, die is per ongeluk hard neergevallen
In Firefox staat ie in de balk waar al die vensters staan heel klein trouwens. En dan lijkt het net of er een hond tussen een mevrouw haar benen zitquote:
Jaquote:
Geen idee wat je bedoeld, maar ik kan het me zo voorstellenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
In Firefox staat ie in de balk waar al die vensters staan heel klein trouwens. En dan lijkt het net of er een hond tussen een mevrouw haar benen zit
Rijke fantasiequote:Op zaterdag 8 april 2006 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld, maar ik kan het me zo voorstellen
Scheveningen Duinstraat had klotecellen 1x gezeten toen ik 17 was ofzo not donequote:Op zaterdag 8 april 2006 22:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ach ... je ken d'r niet lelijker op worden.
Koot & Bie accent
Hij staat in het nieuwe openluchtzwembad van Leeuwarden?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
stond ja. Ik heb daar gister nog mn leven gewaagd voor deze foto's.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij staat in het nieuwe openluchtzwembad van Leeuwarden?
[afbeelding]
hoelaat lag je er in dan? Ik ging ook pas om half 3 slapenquote:
half twee p bed, maar weinig geslapenquote:Op zondag 9 april 2006 02:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoelaat lag je er in dan? Ik ging ook pas om half 3 slapenmoet dat soort dingen niet doen, gelukkig kan ik morgen en maandag m'n ritme weer terugschuiven, want dinsdag moet ik weer eens om 6u van huis
Niets speciaals dusquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
stond ja. Ik heb daar gister nog mn leven gewaagd voor deze foto's.
Dat gevoel had ik ook toen ik vanmorgen al om 08:30 naar het plafond lag te starenquote:
het is de zon denk ikquote:Op zondag 9 april 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook toen ik vanmorgen al om 08:30 naar het plafond lag te staren
Ik ben er om 04:00 in gegaan
zeik dan nietquote:Op zondag 9 april 2006 10:45 schreef BoJo het volgende:
neeeh eigenlijk wel fijn die zon![]()
ben die kou en regen etc. zat![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 10:45 schreef BoJo het volgende:
neeeh eigenlijk wel fijn die zon![]()
ben die kou en regen etc. zat![]()
ik ga maar eens ff wat rondbellen zo, hier moet van geprofiteerd wordenquote:Op zondag 9 april 2006 10:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat zijn huggiebears plannen voor deze mooie zondag?
denk dat ik straks maar in de tuin ga zitten in Muiden bij een vriend van me, er komt hier familie op bezoek omdat m'n ouders jarig waren afgelopen week. Niet zo veel zin inquote:Op zondag 9 april 2006 11:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ga maar eens ff wat rondbellen zo, hier moet van geprofiteerd worden![]()
Jij?
ik heb vrijdag en gisteren al genoeg geknalt, ik blijf niet tankenquote:Op zondag 9 april 2006 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo maar beetje knallen in de ovlovje mot wat he op een zondag
familiebezoeken hier wordt ik gelukkig nooit bij betrokkenquote:Op zondag 9 april 2006 11:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
denk dat ik straks maar in de tuin ga zitten in Muiden bij een vriend van me, er komt hier familie op bezoek omdat m'n ouders jarig waren afgelopen week. Niet zo veel zin in![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 9 april 2006 11:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
familiebezoeken hier wordt ik gelukkig nooit bij betrokken
nee ik ben ook niet verplicht heur.. maar aangezien hier alles gelijk vloers is kan ik ze moeilijk ontwijkenquote:Op zondag 9 april 2006 11:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
familiebezoeken hier wordt ik gelukkig nooit bij betrokken
echt geen trek in... en ik heb toch weinig met de nederlandse kant van de familie. Eigenlijk maar 1 oom en tante (die zo ook komen) die ik wel aardig vind. Derest vind ik maar vage luiquote:
Ah oké, ik heb met de helft van mijn familie ook niks.quote:Op zondag 9 april 2006 11:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
echt geen trek in... en ik heb toch weinig met de nederlandse kant van de familie. Eigenlijk maar 1 oom en tante (die zo ook komen) die ik wel aardig vind. Derest vind ik maar vage lui![]()
Oh ja tanken moet ik ook nog doenquote:Op zondag 9 april 2006 11:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb vrijdag en gisteren al genoeg geknalt, ik blijf niet tanken![]()
Voor mij hetzelfdequote:Op zondag 9 april 2006 11:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ah oké, ik heb met de helft van mijn familie ook niks.
Maar de andere helft (die uit Limburg) zijn wel tof
Mja da's ook weer zoquote:Op zondag 9 april 2006 11:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik ben ook niet verplicht heur.. maar aangezien hier alles gelijk vloers is kan ik ze moeilijk ontwijken![]()
Anders ik welquote:Op zondag 9 april 2006 11:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Thank godIk zou dan helemaal gek worden.
Ja, mijn stomme kant van de familie vind ons apart omdat we uit Limburg komenquote:Op zondag 9 april 2006 11:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde
1 kant van de familie is wel gezellig, en de andere kant zijn van die prestatiegerichte figuren qua werk/studie en dat soort dingenAf entoe beetje triest om aan te horen
V Powerquote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ja tanken moet ik ook nog doen
V power tankendan moet ik wel een shell vinden
In de PTA dinges?quote:Op zondag 9 april 2006 11:24 schreef BoJo het volgende:
was het iemand al opgevallen dat ik bovenaan sta kwa punten in de F1 manager ?![]()
![]()
het schoot me ineens te binnen![]()
Mietje!quote:Op zondag 9 april 2006 11:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee wat denk jij nouDat valt heul niet mee hoor
Absoluut heel lekker jaquote:Op zondag 9 april 2006 11:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij kan je lekker terug trekken daarboven![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 11:29 schreef BaraCuda het volgende:
Op internet sta Shell afslag rilland
Dat is helemaal geen shell dat is een texaco
Laten we ff duidelijk hebben dat ik niet IN rilland woon hequote:
heel Zeeland is een gatquote:Op zondag 9 april 2006 11:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laten we ff duidelijk hebben dat ik niet IN rilland woon he![]()
Ik woon buitenaf en hoor niet bij die prutsers in dat prutdorpje
http://www.kartingevents.nl/Default.aspx?tabid=180quote:
Ik heb een hekel aan de prokart, traag zwaar kuthokquote:Op zondag 9 april 2006 11:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.kartingevents.nl/Default.aspx?tabid=180
Moet jij niet meedoen aan een endurance race met pro karts ofzo![]()
Dan heeft sjoem ook eens een rustige dag![]()
heb je wel eens endurance races gedaan met een Rotax max?quote:Op zondag 9 april 2006 11:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de prokart, traag zwaar kuthok
De rotax is amper ingeredenquote:Op zondag 9 april 2006 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb je wel eens endurance races gedaan met een Rotax max?
Dat lijkt me wel lachen alleen moet je dan met 2 karts inschrijven
Nee dat is tegen de principes van m'n vaderquote:
quote:Op zondag 9 april 2006 11:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat is tegen de principes van m'n vader"Je hebt er altijd zulke leuke herinneringen aan he! zonde om weg te doen!
"
In de hoogtijdagen hadden we wel 18 crossers in wedstrijdconditie
quote:Op zondag 9 april 2006 11:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.kartingevents.nl/Default.aspx?tabid=180
Moet jij niet meedoen aan een endurance race met pro karts ofzo![]()
Dan heeft sjoem ook eens een rustige dag![]()
Whehe achja ik laat hem lekker z'n gang gaanquote:Op zondag 9 april 2006 12:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]zo kun je alles wel houden
Die oude bandjes...daar hebben we zo'n goede race op gereden... bewaren
Wat voor een pijpje?quote:Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef BoJo het volgende:
gisteren belde een vent op om 9:00 voor die 205![]()
dat gebruikelijke moeilijk gedoe en wilde niet bieden maar weten wat ik ervoor wil hebben dus ik zeg 250 euro. Zegt ie daar koop ik een rijdende 205 voor, dus ik zo van nah mijne rijd ook hoor je moet alleen dat pijpje fixen. Pffff zeikerd![]()
topverkoper ben jequote:Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef BoJo het volgende:
gisteren belde een vent op om 9:00 voor die 205![]()
dat gebruikelijke moeilijk gedoe en wilde niet bieden maar weten wat ik ervoor wil hebben dus ik zeg 250 euro. Zegt ie daar koop ik een rijdende 205 voor, dus ik zo van nah mijne rijd ook hoor je moet alleen dat pijpje fixen. Pffff zeikerd![]()
ik had ergens een plaatje maak kan hem niet vinden nuquote:
ik kots op van die zeikerds, ik zit al best ver onder de prijs. Als je een beetje vergelijkt op marktplaats/speurders dan vind je punt 1. mijn type met electrische ramen, schuifdak en getinte ruiten niet. en punt 2. betaal je veel meer voor een 1.4 motor. Zijn zat 1.1tjes.quote:
jij moet echt een andere hoster vinden voor je plaatjes... tinypic zuigt en komt bij mij echt niet doorquote:
dan zuigt jou ISP. ik zie ze gewoon.quote:Op zondag 9 april 2006 12:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij moet echt een andere hoster vinden voor je plaatjes... tinypic zuigt en komt bij mij echt niet door![]()
Noem je dat een ruzietje?quote:Op zondag 9 april 2006 12:51 schreef M5 het volgende:
[..]
je houd wel een ruzietje? ik niet namelijk.
Let een beetje op!quote:Op zondag 9 april 2006 12:54 schreef BaraCuda het volgende:
m'n vito had links achter nog maar 1.2 bar in die band zitten
![]()
ik vind nooit iets.quote:Op zondag 9 april 2006 12:54 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wat jij vind moet je naar de pliesie brengen
BAR Honda bestaat niet meerquote:Op zondag 9 april 2006 12:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wist dat ie slap stond maar 1.2 bar is wel "bar" weinig whehehe !!! zag je hem... BAR
quote:Op zondag 9 april 2006 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
V power getankt en en hij draait nu al soepeler
Maar dat zal wel tussen de oortjes zitten![]()
Dude ik stond net in de garage hier.... stationair draaien....dan hoor die die roffel zo goedquote:
Vpower 100 is wel nuttig bij een motor met hoog vermogen. Dat spul wat hier uit de pomp druppelt is gewoon extra schoon, verder niets.quote:
Op je reet lijkt me tofferquote:Op zondag 9 april 2006 13:01 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n streepjescode. Voor op mijn hoofd.
Als tattoo?quote:Op zondag 9 april 2006 13:01 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n streepjescode. Voor op mijn hoofd.
Dan zet je ehm onder op je rug, hoef je alleen maar een kort truitje aan te doenquote:Op zondag 9 april 2006 13:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan moet ik elke keer langs de kassa mijn broek naar beneden trekken.
Die is gek
Dat kan ookquote:Op zondag 9 april 2006 13:04 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan zet je ehm onder op je rug, hoef je alleen maar een kort truitje aan te doen
Mwa niks mis mee tochquote:Op zondag 9 april 2006 13:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan moet ik elke keer langs de kassa mijn broek naar beneden trekken.
Die is gek
waarom is Vpower100 wel nuttig?quote:Op zondag 9 april 2006 13:02 schreef M5 het volgende:
[..]
Vpower 100 is wel nuttig bij een motor met hoog vermogen. Dat spul wat hier uit de pomp druppelt is gewoon extra schoon, verder niets.
Ik wil elke keer controleren hoeveel ik waard ben natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2006 13:06 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zou je trouwens een streepjescode moeten laten scannen? Even ter informatie voor mij?![]()
om de prijs te wetenquote:Op zondag 9 april 2006 13:06 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zou je trouwens een streepjescode moeten laten scannen? Even ter informatie voor mij?![]()
geeft mij geen hoger vermogen, maar misschien de motor welquote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef M5 het volgende:
[..]
dat geeft je namelijk wel een iets hoger vermogen.
Gewoon als identiteitsbewijsquote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik wil elke keer controleren hoeveel ik waard ben natuurlijk
Jij bent natuurlijk onbetaalbaarquote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik wil elke keer controleren hoeveel ik waard ben natuurlijk
quote:Op zondag 9 april 2006 13:00 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Als je in duitsland 95 tankt, tank je hetzelfde als dat zogenaamde vpower van je
95!quote:Op zondag 9 april 2006 13:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Vpower heeft octaan gehalte 97, ik mag zowiezo geen euro95 tanken met mijn chip.
In Duitsland is Vpower idd octaan 100.
komt er dan ook een persoonlijke boodschap te staan?quote:Op zondag 9 april 2006 13:11 schreef Sjoem het volgende:
[..]
True.
Dat ding gaat dan ook helemaal flippen.
quote:Op zondag 9 april 2006 13:11 schreef Sjoem het volgende:
[..]
True.
Dat ding gaat dan ook helemaal flippen.
Ja, herrie in de keet.quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef vlad het volgende:
[..]
komt er dan ook een persoonlijke boodschap te staan?![]()
Heb ik onlangs in een test gelezen, ff kijken of ik ehm kan vinden. Je merkt er zelf niets van ('t is geen lachgas-effect), maar je kunt het verschil wel meten. Overigens is het wel zo dat je er bij een gewoon 1.6'je niets aan hebt omdat het verschil zo groot is als de meet afwijkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |