Niet echt helemaal goed beeld.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Die Massings, fouter zijn ze er niet in Nederland![]()
Ja maar hou deze maar lekker open.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:18 schreef schatje het volgende:
Wat Tong80 nou eerder?
Je loopt achter Gullit is allang ontslagen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:21 schreef Paus_Roflmaopimpius_III het volgende:
Wat is er nou leuk aan een stel onaangepaste Negers ? R'dam zit er vol mee :\
Wat moeten ze anders?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:39 schreef tong80 het volgende:
Dat die dombo'sNederlands blijven praten is nog het meest hilarische
chiwawa langs de wallen is neuken voor ze levenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Gaan ze naar de Wallen?
Iddquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:40 schreef MiLalaa het volgende:
nou ze leren anders al wat woordjes nederlands heb ik het idee...
Ja neuken op de keukentafel zeker.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:40 schreef MiLalaa het volgende:
nou ze leren anders al wat woordjes nederlands heb ik het idee...
Is me net ontgliptquote:
Het ligt aan jou want het is nog geen moment leuk geweest.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:41 schreef Nolius het volgende:
Ligt het aan mij, of is het veel minder leuk dan vorige keren?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Het ligt aan jou want het is nog geen moment leuk geweest.
ehh jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Het ligt aan jou want het is nog geen moment leuk geweest.
Ik gok eerder op het niveau Kellyquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel dat Monique de eerstvolgende keer aan de IQ-test meedoet van BNN en legendarisch laag scoort, een Tatjana-tje zeg maar (qua brains dan he)
Kan die lachen dan.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:46 schreef Roi het volgende:
Volgende seizoen gaan de Masings naar de Renteniers ?
"ADOWJ! Ons clupie!!"
'Volgensmij willen ze iets halen bij de Albert Heijn!"
Idd dacht ik ook alquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:57 schreef MiLalaa het volgende:
Jammer dat Chihuahua niet gemasseerd gaat worden...
die had 19 keer een zaadlozing gekregenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:57 schreef MiLalaa het volgende:
Jammer dat Chihuahua niet gemasseerd gaat worden...
Zijn ze (nog) niet geweest.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:03 schreef Here_Jezus het volgende:
mooiste opmerking :
"Ik weet niet meer hoe ik moet schrijven"
"komt omdat je je school niet heb afgemaakt"
Zijn ze trouwens al op de zaanse schans geweest of is dat al geweest ?
Al die mensen waar ze mee om gaan ook.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:06 schreef Here_Jezus het volgende:
Die massings zijn trouwens wel een doorsnee pauper gezin hoor , Wat een simpel volk.
eMule.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:05 schreef Rnnz het volgende:
Zijn die afleveringen ergens op 't internet te vinden? (dit is toch niet illegaal? ;x)
Dochter RentierWat een knappe dame zeg..
![]()
Chihuahua is tofquote:
Ach, ik vind dat dat het programma ook wel een extra dimensie geeftquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:06 schreef Here_Jezus het volgende:
Die massings zijn trouwens wel een doorsnee pauper gezin hoor , Wat een simpel volk.
Die is idd geweldig ligt helemaal dubbel om de stomste dingen maar is daarintegen bloedserieus over dat ie lang droogstaat en JLO als vrouw wilt hebbenquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:29 schreef PastorRichards het volgende:
Monique : "Kijk, koningin Beatrix... Chief van Holland!"
Chief : "Is ze dood?"
Monique : "Jaja!"
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:29 schreef PastorRichards het volgende:
Monique : "Kijk, koningin Beatrix... Chief van Holland!"
Chief : "Is ze dood?"
Monique : "Jaja!"
Ja.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Spreken ze elkaars taal nou echt zo goed, of hebben ze stiekem een tolk meelopen die via oortjes vertaald?
Ik vond het wel heel goed dat Hansje Massing aan het begin van de aflevering begreep dat Tjiuaua een vrouw wilde! "Twee vrouwen, ja hè jongen!"quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:42 schreef Q. het volgende:
Die Massings doen echt compleet geen enkele moeite om ze te begrijpen, dat is best wel heel triest.
quote:Op zondag 9 april 2006 00:26 schreef Here_Jezus het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mentawai-eilanden
quote:De Mentawai hebben geen leiders en geen slaven.
Mooie wijsheid.quote:De Himba hebben een heel ander tijdsperspectief dan wij. Ze zien de tijd als een rivier die langs stroomt. De toekomst ligt achter hen, want dit gedeelte van de rivier is nog niet langs gestroomd. Het verleden ligt voor hen, want dit is de rivier die langs gestroomd is en dus zichtbaar.
Ik heb het sterke vermoeden dat ik het ook niet leuk zou vinden als ik opgescheept was met een drammerige blonde vrouw die me "Himbaatje" noemt.quote:Op zondag 9 april 2006 10:28 schreef Q. het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat de Mentawai het allemaal een stuk leuker vinden dan de Himba's.
"De Himbaatjes gaan even een boterhammetje eten"quote:Op zondag 9 april 2006 10:29 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat ik het ook niet leuk zou vinden als ik opgescheept was met een drammerige blonde vrouw die me "Himbaatje" noemt.
Dat van die sago viel me ook op dat dat steeds wordt gezegd.quote:Op zondag 9 april 2006 12:08 schreef zoalshetis het volgende:
wat ik ook zo geestig vind is dat de mentawai bij alles wat ze eten zeggen dat ze het zonde vinden dat er geen sago bij zit. en dat alles wat ze leuk vinden ze zeggen dat ze dat ook bij hen moeten hebben, zoals die vliegsimulator...
Gaaf.quote:Op zondag 9 april 2006 10:18 schreef MrBean het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Himba
[..]
Mooie wijsheid.
Ja dat ze alles willen hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 12:08 schreef zoalshetis het volgende:
wat ik ook zo geestig vind is dat de mentawai bij alles wat ze eten zeggen dat ze het zonde vinden dat er geen sago bij zit. en dat alles wat ze leuk vinden ze zeggen dat ze dat ook bij hen moeten hebben, zoals die vliegsimulator...
Looks like, maar kweenie zeker.quote:Op zondag 9 april 2006 13:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kwam wat tegen in mijn archief. Is het Mieke Rentier?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij wel. Ze heeft meer van die dingen gedaan, en anders is er wel iemand die verdacht veel lijkt.quote:Op zondag 9 april 2006 13:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha ja Monique dacht dat ze de Nachtwacht mooi vond, maar ze wilde gewoon dat touw.quote:Op zondag 9 april 2006 13:42 schreef Borreke het volgende:
wat is het toch een grappige serie, vooral toen die ene zei zo van ja dat touw moete we mee naar huis nemen om het vee aan vast te maken zoiets, dat touw dat voor dat schilderij werd gebruikt om af te zetten
![]()
![]()
Grappig, ik zag haar zojuist in een tweede keukenreclame, deze keer voor Mandemakers Keukens. Dat is dus in totaal al de derde reclame waarin ze te zien is, het is een soort interieurslet aan het worden.quote:Op zondag 9 april 2006 13:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yannick: http://hilversums.nu/?p=profiel&pid=3085quote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef Rnnz het volgende:
http://hilversums.nu/?p=profiel&pid=1129
Profiel van Lisanne 'dochter' Rentier
Bij haar vrienden staat ook nog ene Yannick, maar volgens mij is dat niet haar broertje..
Voor de geïnteresseerden.
quote:Op maandag 10 april 2006 12:52 schreef MadGuy het volgende:
En die vriend van de Massings na het biljarten: "Moe jij eens raaien wie er gewonnen heb. Moe jij eens raaien. Sjiwaawaa!"
echt welquote:
Ik moest zo lachen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"Als Afrika niet bestond, hadden wij geen dierentuinen gehad".
Dieptepunt voor Moniek.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Yannick kijkt alsof z'n been geamputeerd wordt.![]()
Richting een Cheeta nu dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:25 schreef MiLalaa het volgende:
Ik zou het toch niet vertrouwen dat Chihuahua daar met een speer rondloopt. Straks gooit ie em ineens in zo'n neushoorn als je even niet oplet..
Ja echt leuk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:34 schreef MiLalaa het volgende:
Die Mentawai mannen zitten zo nonchalant in de kroeg alsof ze er al jaren zitten
Ik zeg niet dat ze niet aardig zijn voor hun gasten, feit blijft dat het echt een beetje simpel volk is...quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:41 schreef _Boo_ het volgende:
De Himba's zijn gelukkig een stuk positiever over de Massings dan dat gezeik van die Fokkers hier.
Volgens mij is dat maar verzonnen hoor.quote:
Dit levert een groter contrast en dus leukere beelden op...quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:44 schreef Rnnz het volgende:
Hadden ze trouwens niet beter in de zomer die mensen kunnen laten komen?
jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:51 schreef MiLalaa het volgende:
Dit vind ik maar weer een raar uitstapje
Ik ben er nooit geweest, maar in Namibië is het vast veel stoffiger en viezerquote:
Opgezette dieren kennen we in Nederland wel. Ga maar eens naar een museum. En dan heb ik niet over het modern 'doe lekker mee'-museum, maar zo'n stoffig geval met planken vol met spullen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Wat een stom uitje.. beetje opgezette dieren bekijken
Ook totaal niet representatief voor Nederland, geen normaal mens zet zijn hond toch op
Precies, dat is wel erg sneu inderdaadquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:01 schreef ChrisJX het volgende:
Wacht ff, een stel Hilversummers gaat uitleggen hoe in Nederland carnaval gevierd wordt?
Wat een grap
Lisanne bedoel je? Inderdaad een lief meisje..quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben verliefd op dat blonde meisje![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ook nog eens je ouders op de dansvloer...quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:08 schreef PastorRichards het volgende:
Super aflevering weer!![]()
Die arme Yannick toch... voor heel Nederland op televisie als het watje van de familie.
Het park kan wel speciaal voor ze open zijn gegaan...quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:13 schreef anita_sabrina het volgende:
hebben jullie wel gemerkt dat ze helemaal alleen in de beekse bergen waren.
er waren helemaal geen andere bezoekers ofzoow.
enne normaal heeftie z'n speer ook niet mee en nu ineens wel.
Ach, alhoewel ze nooit gefilmd worden zal er toch altijd een heel team achter het gezelschap aanlopen om te zorgen dat de dingen niet uit de hand lopen. Als de Chief die speer daadwerkelijk had gegooid waren er waarschijnlijk meteen een tiental security gastjes boven op hem gesprongen... ik vraag me wel af of ie dan nog vond dat hij niet gediscrimineerd werdquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:16 schreef Canisfire het volgende:
Toch raar datze toelieten dat hij met die speer naar binnen ging. Iedere normale volwasene zou hem die speer afpakken en terug in de auto leggen.
Daaraan kun je de mate van inburgering metenquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:20 schreef PastorRichards het volgende:
Ach, alhoewel ze nooit gefilmd worden zal er toch altijd een heel team achter het gezelschap aanlopen om te zorgen dat de dingen niet uit de hand lopen. Als de Chief die speer daadwerkelijk had gegooid waren er waarschijnlijk meteen een tiental security gastjes boven op hem gesprongen... ik vraag me wel af of ie dan nog vond dat hij niet gediscrimineerd werd
Ik heb die van vorige week gemist, en die van vandaag ook.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:04 schreef Rnnz het volgende:
Heeft iemand interesse in de afleveringen? Ik heb ze allemaal op de PC, behalve die van vanavond natuurlijk (maar die komt nog). Ik kan ze eventueel uploaden..
quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:08 schreef Canisfire het volgende:
De Himba weten het nog beter dan Moniek en Hans. Een dooie hond stop je in de grond die zet je niet op.
Dat komt omdat ze echt zijn. Die inheemsen zijn bedacht.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk zijn de Nederlanderrs hilarischer dan die inheemsen.
Ik zal die van vorige week uploaden, is maar zo'n 360 MB groot. Die van vandaag heb ik zelf ook nog niet.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:24 schreef Economist het volgende:
[..]
Ik heb die van vorige week gemist, en die van vandaag ook.![]()
gaaf, bedankt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik zal die van vorige week uploaden, is maar zo'n 360 MB groot. Die van vandaag heb ik zelf ook nog niet.![]()
Heb je ook nog die van twee weken geledenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik zal die van vorige week uploaden, is maar zo'n 360 MB groot. Die van vandaag heb ik zelf ook nog niet.![]()
Topquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/841665/6/50#36995554]zondag 16 april WEG
daar leek het wel op idd. daarom vind ik de mentawai ook veel leuker, iets echter. komt denk ik vanwege het verschil in families. wat ik wel leuk vond waren de reviews. beide gezinnen zijn wel gastvrij en geven genoeg te eten. al komt het uit een pakje. zonder sagoquote:Op zondag 16 april 2006 01:41 schreef DrDentz het volgende:
Met die speer was gewoon een geintje van Chief, hij wil kijkcijfers trekken
kippa ekkenquote:Op zondag 16 april 2006 11:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar leek het wel op idd. daarom vind ik de mentawai ook veel leuker, iets echter. komt denk ik vanwege het verschil in families. wat ik wel leuk vond waren de reviews. beide gezinnen zijn wel gastvrij en geven genoeg te eten. al komt het uit een pakje. zonder sago![]()
http://www.travelmarker.n(...)volking/mentawai.htm
aku maeru, ekeu?quote:
masura bagata, ekeu mananam oinam?quote:
kippa ekken?quote:Op zondag 16 april 2006 12:04 schreef Biancavia het volgende:
Anai leu ita!
Manana, manana.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:03 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Lisanne bedoel je? Inderdaad een lief meisje..![]()
er valt me veel op aan monique. vooral de meteloze leegte.quote:Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef amaranta het volgende:
Valt het jullie ook op dat Monique nooit een jas draagt?
Ik had een plaatje van die tattoos gezien trouwens....
Heeft ook z'n charmequote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef Rnnz het volgende:
de Massings die lullen maar wat.
Kappen met die links!quote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef Rnnz het volgende:
WEG!
De Rentiers willen de Mentawai idd begrijpen, de Massings die lullen maar wat.
JAAAAAAAAA!!! Ik heb die van vanavond gemist. Dus als je die zou kunnen uploaden ben ik errug blij!!!!quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:04 schreef Rnnz het volgende:
Heeft iemand interesse in de afleveringen? Ik heb ze allemaal op de PC, behalve die van vanavond natuurlijk (maar die komt nog). Ik kan ze eventueel uploaden..
Dat is dus blijkbaar illegaal.quote:Op zondag 16 april 2006 17:42 schreef GaF het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA!!! Ik heb die van vanavond gemist. Dus als je die zou kunnen uploaden ben ik errug blij!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |