quote:
Luie aap.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
c.
Wil je voor mij ook wat bier halen?
quote:
Oiquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
hullo.
Ach..quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:42 schreef cerror het volgende:
Mmmm, ik blijk ooit eens een nummer te hebben gemaakt met Mattias dat pmp heet....
Ik maak echt teveel nietszeggende muziek.
Erg tof totdat ik erachter kwam dat mijn fiets gejat was.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach..![]()
Zolang je het ooit maar terugvindt he...Hoe was jouw avond gister?
Hmmm.. dat zuigt grote tijd zeg maar..quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Erg tof totdat ik erachter kwam dat mijn fiets gejat was.
Precies.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmmm.. dat zuigt grote tijd zeg maar..
Veul plezierquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies.
Maar nu ga ik film kijken, später!
Overduidelijk, c.quote:
JDquote:
J'tje.quote:
Ghehe.. dit is weer voor het eerst sinds tijden dat ik ook echt fijn op mn laptop weer kan computeren..quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:24 schreef JDude het volgende:
[..]
J'tje..
Voor het eerst sinds tíjden dat ik weer eens bij mijn pa en ma thuis zit te Fok!ken, realiseer ik me zonet..
Wat zijn we weer subtielquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis fucking koud.
[einde mededeling]
Ik voel precies wat je bedoelt...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis fucking koud.
[einde mededeling]
Een draadloos netwerkje aan het aftappen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef Janetje het volgende:
Ghehe.. dit is weer voor het eerst sinds tijden dat ik ook echt fijn op mn laptop weer kan computeren..
Neuh, we hebben nu ons eigen draadloze netwerkje...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Een draadloos netwerkje aan het aftappen?![]()
Nog beter! Weet je tenminste bij wie je moet klagen als het weer eens wegvalt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:29 schreef Janetje het volgende:
Neuh, we hebben nu ons eigen draadloze netwerkje...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:29 schreef JDude het volgende:
Sinds wanneer is [Bef] met een kleine "f", hm? Hm?
Oh doé ik 's overduidelijk, is het weer niet goed. Ik ga voortaan weer lekker mysterieus en onbegrijpelijk doen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat zijn we weer subtiel.
Bereid je maar vast voor op de meet, als we er met een dubbeldekker heen moeten reizen... het is in die dingen ook altijd ijskasttemperatuur.
Ja.. bij mn huisgenoot.. omdat die een internetverbinding met een limiet van 1gig heeft besteld..quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog beter! Weet je tenminste bij wie je moet klagen als het weer eens wegvalt.
Ohnoes! Wat heb ik nu ontketend?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh doé ik 's overduidelijk, is het weer niet goed. Ik ga voortaan weer lekker mysterieus en onbegrijpelijk doen! [afbeelding].
T vroor afgelopen nacht.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het zelfs nog erger.
Zullen we uit respect voor Janetje allemaal ons usericon uitschakelen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:31 schreef Janetje het volgende:
Ja.. bij mn huisgenoot.. omdat die een internetverbinding met een limiet van 1gig heeft besteld..
Whoa. Daar kwam ik in m'n eentje al aan, binnen de 2 weken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. bij mn huisgenoot.. omdat die een internetverbinding met een limiet van 1gig heeft besteld..
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Zullen we uit respect voor Janetje allemaal ons usericon uitschakelen?
Scheelt alweer een paar kB..
Gelukkig is Rtd-Ut maar 36 minutenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Wacht maar, je gaat me nog minder kunnen volgen.
Oh als het zó moet gaan we wel in verschillende coupé's zitten!quote:
Ik neem de 1e klas wel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh als het zó moet gaan we wel in verschillende coupé's zitten!
Je weet.quote:
Kutgothic.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh doé ik 's overduidelijk, is het weer niet goed. Ik ga voortaan weer lekker mysterieus en onbegrijpelijk doen! [afbeelding].
Goddomme..quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Even wachteeeeen
Even wachten noooooog
Nog even wachteeeeeen
Pizzaaaaaaaaa!
Ik had je graag het overgebleven stuk willen geven maar je woont te ver wegquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goddomme..herinner me er even aan dat ik nog moet eten zeg...
Pas maar op, of ik roep m'n skinheadvrienden!quote:
Ach.. even overvliegen..quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had je graag het overgebleven stuk willen geven maar je woont te ver weg. En ik kreeg net al op m'n kop dat het te laat was dus foei J! Regelmatiger eten!
Ik roep m'n broers erbij, je weetquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:09 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Pas maar op, of ik roep m'n skinheadvrienden!
quote:
Ik hou me al in.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik roep m'n broers erbij, je weet.
Maar die eet het op voordat het bij jou is! Ik doe wel gewoon de TPG, heb je hem iig over een week ofzoquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:18 schreef Janetje het volgende:
[..]Arm beest...
Doe dan een postgier ofzo..![]()
Braaaafquote:
Hai!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:26 schreef Misstique het volgende:
Good evening!
Ey niet zo he!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar die eet het op voordat het bij jou is! Ik doe wel gewoon de TPG, heb je hem iig over een week ofzo.
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 9 april 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bedoelde dat het in Ierland lang zou duren.
Het bad hier bij mijn ouders is te kort.quote:Op zondag 9 april 2006 00:55 schreef Janetje het volgende:
lang warm bad
Awww...quote:Op zondag 9 april 2006 00:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Het bad hier bij mijn ouders is te kort.
Ik pas er niet in.
Tevens is er geen bier, dus zit ik nu aan de Vin Rouge.quote:Op zondag 9 april 2006 00:56 schreef JDude het volgende:
Het bad hier bij mijn ouders is te kort.
Ik pas er niet in.
Ik zit aan de melk..quote:Op zondag 9 april 2006 00:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Tevens is er geen bier, dus zit ik nu aan de Vin Rouge.
Ik word hier extreem verwend met een ligbad..quote:Op zondag 9 april 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb alleen maar een douche met een pisstraaltje.
Daar was ik laatst al zo jaloers op jaquote:Op zondag 9 april 2006 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik word hier extreem verwend met een ligbad..
Heb er net lekker een half uurtje in liggen weken.
Too much informationquote:Op zondag 9 april 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb alleen maar een douche met een pisstraaltje.
Het was meer een poging tot flauwe grap omtrent dat pisstraaltjequote:Op zondag 9 april 2006 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
je zag het alweer voor je he, perverseling?.
No shit, Sherlock?quote:Op zondag 9 april 2006 01:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Het was meer een poging tot flauwe grap omtrent dat pisstraaltje.
Maar eh... ja.
Dat moest er nog eens bíjkomen.quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar was ik laatst al zo jaloers op ja.
Dan ga ik nog liever gewoon doodquote:
Leedvermaak bedoel je?quote:Op zondag 9 april 2006 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou daar eigenlijk best 's willen lezen.
Ik hou wel van grof vermaak.
quote:Op zondag 9 april 2006 01:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik troost me met het feit dat ik pizza had.
Anders ik wel.quote:Op zondag 9 april 2006 01:37 schreef Janetje het volgende:Mjah.. dat zou ik ook wel lusten momenteel..
Jij hebt het al gehad.. als er nu een pizza voor je stond was het een ander verhaal..quote:
Er ligt nog een deel in de keuken.quote:Op zondag 9 april 2006 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij hebt het al gehad.. als er nu een pizza voor je stond was het een ander verhaal..![]()
Oh..quote:Op zondag 9 april 2006 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er ligt nog een deel in de keuken.
Oeh, geil.quote:
Slapen jijquote:
Jaja, ik ga alquote:Op zondag 9 april 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Slapen jij.
En sorry J.
Ik volg JD's voorbeeld en ga naar bed. Een ander bed, dat dan weer wel.
Slaap lekker!.
Ik kom er wel overheen..quote:Op zondag 9 april 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En sorry J.
Ik volg JD's voorbeeld en ga naar bed. Een ander bed, dat dan weer wel.
Slaap lekker!.
Laten horen.quote:Op zondag 9 april 2006 02:16 schreef cerror het volgende:
Ik ben een chiptune-versie van Suddenly I see aan het maken.
Hillariteit ten top.
Jij hebt een limiet van een gig.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 02:16 schreef cerror het volgende:
Ik ben een chiptune-versie van Suddenly I see aan het maken.
Hillariteit ten top.
Oh. Ik niet. Ik werd wakker van de helicopters die langsvliegenquote:
Ik werd wakker toen m'n ma op de deur ramde...quote:Op zondag 9 april 2006 11:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Ik niet. Ik werd wakker van de helicopters die langsvliegen.
En dan zeggen dat ík lang uitslaapquote:Op zondag 9 april 2006 13:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik werd wakker toen m'n ma op de deur ramde...
It's good to be home...
Hó-hó. Dat was al om half twaalf, hè.quote:
Goeiemiddag, Chowi. How's it hangin'?quote:Op zondag 9 april 2006 13:06 schreef Chowi het volgende:
Oh. Hoi.
Het hangt behoorlijk.quote:
Nauwelijks. Maar het bier hakte er nogal in, afgelopen nacht.quote:Op zondag 9 april 2006 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog altijd aan het PMS-en?
*doet mee*
Veel plezier samen.quote:Op zondag 9 april 2006 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog altijd aan het PMS-en?
*doet mee*
Ah, kan ook natuurlijk. Nee, geen kater hier. Dat dan weer net nietquote:Op zondag 9 april 2006 13:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nauwelijks. Maar het bier hakte er nogal in, afgelopen nacht.
Ik ook. Winkelen. Met m'n broertje. Hij heeft een berg geld en ik geen cent. Dit wordt een léuke dag.quote:Op zondag 9 april 2006 13:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Veel plezier samen.
Ik ben weer een paar uurtjes weg.
Je zou het ook niet trekken.quote:Op zondag 9 april 2006 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, kan ook natuurlijk. Nee, geen kater hier. Dat dan weer net niet.
Cool. Dingen doen omdat je er zin in hebt.quote:Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef cerror het volgende:
tvp.
Niet dat het nodig is, maar ik heb er zin in.
Nee?quote:Op zondag 9 april 2006 13:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sterkte.
Btw, dinsdag, Utrecht, kan je?
Net zoals zometeen, ga ik een slechte comedy kijken puur omdat ik er zin in heb.quote:Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool. Dingen doen omdat je er zin in hebt.
Of met breinaalden in je vriendin porren. Puur omdat je er zin in hebt.quote:Op zondag 9 april 2006 13:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Net zoals zometeen, ga ik een slechte comedy kijken puur omdat ik er zin in heb.
Ohja, misschien had ik erbij moeten zeggen dat er meer BeFfers aanwezig zijnquote:
Understood. Maar dat is doordeweeks. Da's niet cool.quote:Op zondag 9 april 2006 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, misschien had ik erbij moeten zeggen dat er meer BeFfers aanwezig zijn. Een meet, kan je het ook noemen.
Als ik een vriendin had zou ik dat zeker doen ja, of ze het nu wil of niet.quote:Op zondag 9 april 2006 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of met breinaalden in je vriendin porren. Puur omdat je er zin in hebt.
Je kunt ook vrijwillig meisjes van de straat pikken.quote:Op zondag 9 april 2006 13:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik een vriendin had zou ik dat zeker doen ja, of ze het nu wil of niet.
Puur omdat ik er zin in heb.
Ja, vrijdag is goede vrijdag = geen OV. Andere dagen waren niet mogelijk. Het wordt ook niet echt een doorzuipfestijn. Gewoon lam ouwehoeren. Met bier. En Taksi.quote:Op zondag 9 april 2006 13:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Understood. Maar dat is doordeweeks. Da's niet cool.
Oh.. Nou ja. Ik kan niet, in ieder geval.quote:Op zondag 9 april 2006 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, vrijdag is goede vrijdag = geen OV. Andere dagen waren niet mogelijk. Het wordt ook niet echt een doorzuipfestijn. Gewoon lam ouwehoeren. Met bier. En Taksi.
En dan bij voorbaat eentje met nog zo'n vliesje.quote:Op zondag 9 april 2006 13:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kunt ook vrijwillig meisjes van de straat pikken.
Én bloeden twee keer zo hard, vergeet dat niet.quote:Op zondag 9 april 2006 13:25 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan bij voorbaat eentje met nog zo'n vliesje.
Die schreeuwen 2 keer zo hard.
* Tao. noteert.quote:Op zondag 9 april 2006 13:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Én bloeden twee keer zo hard, vergeet dat niet.
Okay, SeLang.quote:Op zondag 9 april 2006 13:25 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan bij voorbaat eentje met nog zo'n vliesje.
Die schreeuwen 2 keer zo hard.
Alsof je je eigen handschrift kunt lezen.quote:
Ok ok ok, * Tao. opent notepad.quote:Op zondag 9 april 2006 13:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof je je eigen handschrift kunt lezen.
You're welcome.quote:
Whehehehehe. Hilary Duff.quote:Op zondag 9 april 2006 13:33 schreef Tao. het volgende:
[..]
Gadver, ik zie net dat er in die comedy die ik ga kijken ook ene Hillary Duff speelt.
Die hoer ja.quote:Op zondag 9 april 2006 13:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehehehehe. Hilary Duff.
[[url=http://images.google.nl/url?q=http://www.hilaryontheweb.com/picture/hilary_duff0009.jpg]afbeelding][/url]
Ze is lelijk. En niet puur.quote:
En de laatste tijd ook zo mager als een visstick.quote:
Lindsay Lohan is nóg erger.quote:Op zondag 9 april 2006 13:45 schreef Tao. het volgende:
[..]
En de laatste tijd ook zo mager als een visstick.
Doe mij maar wat vleesch aan de botten. (mits niet in overmaat).
Óf in Freaky Friday!quote:Op zondag 9 april 2006 13:51 schreef Tao. het volgende:
[..]
Precies, en die was in Meangirls nog zo'n lekker wijf.
Die zijn zeldzaam!quote:Op zondag 9 april 2006 14:02 schreef Tao. het volgende:
[..]
Ook dat, damn nu heb ik zin in seks met een roodharige.
fraubitch scoren.quote:Op zondag 9 april 2006 14:02 schreef Tao. het volgende:
[..]
Ook dat, damn nu heb ik zin in seks met een roodharige.
Alsof jij ooit naar school gaatquote:Op zondag 9 april 2006 13:20 schreef Chowi het volgende:
Understood. Maar dat is doordeweeks. Da's niet cool.
Duidelijkquote:Op zondag 9 april 2006 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Bwurg.
Tja, ook bij ons werken mensen die het MBO nooit afgemaakt hebbenquote:
Een belabberde koleredag, maar hallo.quote:Op zondag 9 april 2006 19:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Een goedendag.
Ik wenste je het toe.quote:Op zondag 9 april 2006 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een belabberde koleredag, maar hallo.
quote:
Taksiquote:Op zondag 9 april 2006 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Jongens. Ik ga iets bekennen.
Ik heb een Taksi-verslaving.
Ik heb al besloten dat ik een pak Taksi meeneem naar de meet.
Taksi is hendig sjiek man! Die zwarte pakken alleen alquote:
Je icon,. hij blijft tof. Van wie is die kont eigenlijk?quote:
ja duhh die rooie is iig nie te zuipenquote:Op zondag 9 april 2006 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vandaag weer 2 pakken gehaald.
Wel de tropical versie he. Die is het lekkerst
.
ja van mij natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2006 19:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je icon,. hij blijft tof. Van wie is die kont eigenlijk?
*fap fap fap*quote:
De blauwe compenseertquote:Op zondag 9 april 2006 19:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja duhh die rooie is iig nie te zuipen
Ik ga zo even met de auto op pad.quote:Op zondag 9 april 2006 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet doodgaan, ik verveel me.
Pa van de trein halen, die is met zijn werk een paar dagen naar Praag geweest.quote:
Oh. Ik dacht dat je spannend door Nederland zou cruisen oid. Valt tegen.quote:Op zondag 9 april 2006 20:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Pa van de trein halen, die is met zijn werk een paar dagen naar Praag geweest.
hij weet ook waar je die 10 euro voor gaat gebruiken of?quote:Op zondag 9 april 2006 20:30 schreef pc-fr34k het volgende:
M'n pa is chill, hij leent me 10 euro zodat ik wiet kan kopen.
damn je zult maar zon lul hebbenquote:Op zondag 9 april 2006 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Siliconen are baaaad.
minder goor, grappiger
jij preuts? geloof ik nietquote:Op zondag 9 april 2006 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kreeg ze ook maar via via, schrok me kapot.
Ik ben haske preuts weet je.
Ja tuurlijk.quote:Op zondag 9 april 2006 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kreeg ze ook maar via via, schrok me kapot.
Ik ben haske preuts weet je.
mag ik hem los komen makenquote:Op zondag 9 april 2006 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet wel, hij zit vastgeroest.
Dit is écht de laatste keer dat ik erover begin, ik lijk goftedomme obsessedquote:
Ah mooi, kan ik thuisblijvenquote:
Dus ik kan thuisblijven ?quote:Op zondag 9 april 2006 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Nee..
Hij zit keivast, daar hebben we 2 mannen voor nodig
waar?quote:Op zondag 9 april 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is écht de laatste keer dat ik erover begin, ik lijk goftedomme obsessed.
Ik probéér een minimeet te regelen.
Flex will doquote:Op zondag 9 april 2006 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Nee..
Hij zit keivast, daar hebben we 2 mannen voor nodig
londonquote:Op zondag 9 april 2006 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Utrecht. Tenzij iemand een fantastisch ander idee heeft.
Rotterdam.quote:Op zondag 9 april 2006 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja weet ik veel, ik weet even weinig van Rotterdam als van Utrechtquote:Op zondag 9 april 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar in Rotterdam zou je die meet willen houden dan?
Ik stem nog steeds tegen
Dan is het maar goed dat we niet in R'dam meetenquote:Op zondag 9 april 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik weet even weinig van Rotterdam als van Utrecht.
ik zou opzich best willen komen, maar ik kan jammergenoeg nietquote:Op zondag 9 april 2006 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maarmaarquote:Op zondag 9 april 2006 23:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zou opzich best willen komen, maar ik kan jammergenoeg niet![]()
nee oke maar heb overdag al 3 afspraken staan dusquote:Op maandag 10 april 2006 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maarmaar.
Het wordt sowieso niet laat ofzo.
Kudtquote:Op maandag 10 april 2006 00:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee oke maar heb overdag al 3 afspraken staan dus
Goeie instelling.quote:Op maandag 10 april 2006 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Kudt.
Ik word die hele meet overigens zat, maar goed, dat terzijde.
Ja. Nee. Ik bedoel het regelenquote:
*zet in agendaquote:Op maandag 10 april 2006 00:19 schreef Janetje het volgende:
Ik wil wel langskomen.. zet het bier maar vast koud.. ben er over 120 dagen..
Welcome to my world..quote:Op maandag 10 april 2006 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ik bedoel het regelen.
Ik vond je zielig, maar nu vind ik je een harteloze bitchquote:Op maandag 10 april 2006 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whihi, ik heb Pluto laten geloven dat ik een half been mis.
Right...quote:Op maandag 10 april 2006 00:23 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik vond je zielig, maar nu vind ik je een harteloze bitch![]()
![]()
ownee ik vind je lief![]()
Oh, vandaar dat je me zo snel overtuigde dat je geen kloon bent.quote:Op maandag 10 april 2006 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben gewoon haske geloofwaardig.
Jij hebt fotomateriaal gezien.quote:Op maandag 10 april 2006 00:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat je me zo snel overtuigde dat je geen kloon bent.
Hehehe.. wederom welcome to my world..quote:Op maandag 10 april 2006 00:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het had tof geweest als je in NL had geweest. Nu ben ik het enige meisje.
Whehehe, en hoe.quote:
Och, ik ben het gewend. Ga praktisch niet met meiden omquote:Op maandag 10 april 2006 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. wederom welcome to my world..
Ach die heren laten je vast wel heel.. lieten ze mij ook tot nu toe..
Oh, gaan we weer met vrouwentrucjes smijten?quote:
Nee. Het is echt zo he?quote:Op maandag 10 april 2006 00:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, gaan we weer met vrouwentrucjes smijten?
Mijn laatste meet met een meid erbij was ehmm.. bevrijdingsdag in Rotterdamquote:Op maandag 10 april 2006 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, ik ben het gewend. Ga praktisch niet met meiden om.
Nee mên. Je was kei cute. Toen je vier was.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 00:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee mên. Je was kei cute. Toen je vier was.
Laatst liet een collega zijn baby-foto zien. En [die ene] zit in mijn portemonnee, dus die liet ik zien.quote:Op maandag 10 april 2006 00:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee mên. Je was kei cute. Toen je vier was.
Ja, daar ging mijn vorige post over.quote:Op maandag 10 april 2006 00:33 schreef Pluto_Nium het volgende:!
Ik hoorde ergens het woord fotomateriaal vallen, van C_C welteverstaan,
zien![]()
Vrouwen zijn overratedquote:Op maandag 10 april 2006 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn laatste meet met een meid erbij was ehmm.. bevrijdingsdag in Rotterdam![]()
Daarna volgden er nog een aantal..![]()
Owned!quote:Op maandag 10 april 2006 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Laatst liet een collega zijn baby-foto zien. En [die ene] zit in mijn portemonnee, dus die liet ik zien.
Zegtie: "Awww, wat ben je lief!"
*draait zich om naar zijn bureau*
*draait zich weer om*
"Waar is het misgegaan?".
Wij zijn uiteraard severely underrated...quote:Op maandag 10 april 2006 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vrouwen zijn overrated.
Behalve wij dan natuurlijk.
En nu was hij wel knap ?quote:Op maandag 10 april 2006 00:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet, want hij was een lelijke baby!
Inderdaad, inderdaad..quote:Op maandag 10 april 2006 00:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wij zijn uiteraard severely underrated...
Vrouwen, broedplaats van kwaad.. tofheid alom.quote:
True.quote:
Hmm, pijnlijke confrontatie met de waarheid alhier.quote:Op maandag 10 april 2006 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
En toch kunnen jullie niet zonder ons.
En verfuckt genoeg ook andersom..quote:Op maandag 10 april 2006 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En toch kunnen jullie niet zonder ons.
Oh, daar heb ik nog nooit wat van gemerkt.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 00:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog nooit wat van gemerkt.
quote:Op maandag 10 april 2006 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sssst. Sommigen hebben dat nog niet door! Geen geheimen weggeven!
Ik andersom ook nietquote:Op maandag 10 april 2006 00:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog nooit wat van gemerkt.
Dan kom je óók alleen verkeerde types tegenquote:
Of juist de meer representatieve voor jouw soort..quote:Op maandag 10 april 2006 00:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan kom je óók alleen verkeerde types tegen.
Hoiquote:Op maandag 10 april 2006 00:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of juist de meer representatieve voor jouw soort..
Nou bedankt hè.quote:Op maandag 10 april 2006 00:59 schreef Janetje het volgende:
En wederom ben ik het met je eens.quote:Op maandag 10 april 2006 00:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh god, heb je hem weer..quote:
Is toch alleen maar goed als jij niet de standaard dude bent..quote:
Pff, stelletje PMS-kuttenquote:
Zo had ik 'm nog niet bekekenquote:Op maandag 10 april 2006 01:03 schreef Janetje het volgende:
Is toch alleen maar goed als jij niet de standaard dude bent..
Het is enen mirakel!quote:Op maandag 10 april 2006 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En wederom ben ik het met je eens.
Niet altijd het slechtste denken menneke..quote:
Dank voor deze levensles. Maar nu ben ik evengoed toch echt weg.quote:Op maandag 10 april 2006 01:05 schreef Janetje het volgende:
Niet altijd het slechtste denken menneke..
Dat doen vrouwen wel altijd hoorquote:Op maandag 10 april 2006 01:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet altijd het slechtste denken menneke..
PMS is oké ollee olleequote:Op maandag 10 april 2006 01:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
PMS alert! Modje dat nog wakker is, pas de TT aan!
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 april 2006 01:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Dank voor deze levensles. Maar nu ben ik evengoed toch echt weg..
Maar wij mogen dat.quote:
hehequote:Op maandag 10 april 2006 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow, gewoon anderhalf liter Taksi door de avond heen gejaagd. PMS is slecht voor je.
Tremble in fear, for I have returnedquote:Op maandag 10 april 2006 01:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
O dear Lord, er zijn een keer meer vrouwen dan mannen in BeF
Nou. Mijn mama kan Turkse pizza's maken. Lekker ook. En dat heeft ze vandaag gedaan.quote:Op maandag 10 april 2006 01:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
heheik was vandaag met de trein nou dat is slecht
euj een kiosk
ETEHHHH
We're taking over..quote:Op maandag 10 april 2006 01:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tremble in fear, for I have returned.
Ben je trouwens ook turks vraag ik me een tijdje af.quote:Op maandag 10 april 2006 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou. Mijn mama kan Turkse pizza's maken. Lekker ook. En dat heeft ze vandaag gedaan.
Slecht.
Uhuh.quote:Op maandag 10 april 2006 01:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ben je trouwens ook turks vraag ik me een tijdje af.
*Peuk op grond gooit en met stiletto hak uittrapt...quote:
scrubs is toch die onwijs toffe ziekenhuis seriequote:Op maandag 10 april 2006 01:36 schreef Tao. het volgende:
Scrubs in combo met bier blijft geweldig.
Nu zit ik met dat Grease-nummer in m'n hoofdquote:Op maandag 10 april 2006 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Peuk op grond gooit en met stiletto hak uittrapt...
Lol ik moest denken aan Greasequote:Op maandag 10 april 2006 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Peuk op grond gooit en met stiletto hak uittrapt...
*haar uit gezicht veegt
*evil kijkt..
quote:Op maandag 10 april 2006 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu zit ik met dat Grease-nummer in m'n hoofd.
Duidelijk te vaak gezien.
Helemaal mee eensch T.quote:Op maandag 10 april 2006 01:36 schreef Tao. het volgende:
Scrubs in combo met bier blijft geweldig.
quote:Op maandag 10 april 2006 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu zit ik met dat Grease-nummer in m'n hoofd.
Duidelijk te vaak gezien.
Gister én eergisteravond The Meltdown gekekenquote:Op maandag 10 april 2006 01:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
btw je ondertitelIce age is zo tof
!
Jup c_c..quote:Op maandag 10 april 2006 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Btw! Doet me denken! J! Knip jij zelf die fragmentjes uit Whose Line?
Hmm, zo kan het ook jaquote:Op maandag 10 april 2006 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup c_c..
Nou ja.. ik printscreen fragmentjes en zet die met een animated gif editor achter elkaar.. kan vast makkelijker.. maar dit is leuk![]()
Hmm.. dit is ook maar een heul kort stukje heur.. tis altijd te proberen..quote:Op maandag 10 april 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm, zo kan het ook ja.
Alleen is het stukje wat ik wil knippen daar te kort voor denk ik. Damn.
the meltdown?quote:Op maandag 10 april 2006 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gister én eergisteravond The Meltdown gekeken.
Btw! Doet me denken! J! Knip jij zelf die fragmentjes uit Whose Line?
Edit: voor in je icon dus.
Ja! Ik heb vier seizoenen gedownload ook en die ga ik kijken als ik weer weg benquote:Op maandag 10 april 2006 01:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
scrubs is toch die onwijs toffe ziekenhuis serie...
leuke meet was dat jaquote:Op maandag 10 april 2006 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn laatste meet met een meid erbij was ehmm.. bevrijdingsdag in Rotterdam![]()
Daarna volgden er nog een aantal..![]()
Ik krijg net een progje vanquote:Op maandag 10 april 2006 01:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. dit is ook maar een heul kort stukje heur.. tis altijd te proberen..
S. deel tweequote:
quote:
Vast de mannetjes eenden die iets hoorden over 'knippen'...quote:Op maandag 10 april 2006 01:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Btw, er beginnen hier ineens keihard eenden te kwaken buiten![]()
.
Damn, progje doet het niet bij het formaat van mijn filmpjequote:Op maandag 10 april 2006 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vast de mannetjes eenden die iets hoorden over 'knippen'...
De ijstijd is over.quote:Op maandag 10 april 2006 01:57 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ga nou niks verklappen over iceage he![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 01:57 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ga nou niks verklappen over iceage he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 01:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik heb gister wel V for vendetta gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Écht goeie film![]()
Natalie Portman heeft d'r haar verpest voor die film.quote:Op maandag 10 april 2006 02:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb gister wel V for vendetta gezien
Écht goeie film![]()
Ghehe.. ach ja..quote:Op maandag 10 april 2006 01:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
de terugreis voor mij ook, en wat er uit is voort gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |