quote:
Luie aap.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
c.
Wil je voor mij ook wat bier halen?
quote:
Oiquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
hullo.
Ach..quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:42 schreef cerror het volgende:
Mmmm, ik blijk ooit eens een nummer te hebben gemaakt met Mattias dat pmp heet....
Ik maak echt teveel nietszeggende muziek.
Erg tof totdat ik erachter kwam dat mijn fiets gejat was.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach..![]()
Zolang je het ooit maar terugvindt he...Hoe was jouw avond gister?
Hmmm.. dat zuigt grote tijd zeg maar..quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Erg tof totdat ik erachter kwam dat mijn fiets gejat was.
Precies.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmmm.. dat zuigt grote tijd zeg maar..
Veul plezierquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies.
Maar nu ga ik film kijken, später!
Overduidelijk, c.quote:
JDquote:
J'tje.quote:
Ghehe.. dit is weer voor het eerst sinds tijden dat ik ook echt fijn op mn laptop weer kan computeren..quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:24 schreef JDude het volgende:
[..]
J'tje..
Voor het eerst sinds tíjden dat ik weer eens bij mijn pa en ma thuis zit te Fok!ken, realiseer ik me zonet..
Wat zijn we weer subtielquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis fucking koud.
[einde mededeling]
Ik voel precies wat je bedoelt...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis fucking koud.
[einde mededeling]
Een draadloos netwerkje aan het aftappen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef Janetje het volgende:
Ghehe.. dit is weer voor het eerst sinds tijden dat ik ook echt fijn op mn laptop weer kan computeren..
Neuh, we hebben nu ons eigen draadloze netwerkje...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Een draadloos netwerkje aan het aftappen?![]()
Nog beter! Weet je tenminste bij wie je moet klagen als het weer eens wegvalt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:29 schreef Janetje het volgende:
Neuh, we hebben nu ons eigen draadloze netwerkje...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:29 schreef JDude het volgende:
Sinds wanneer is [Bef] met een kleine "f", hm? Hm?
Oh doé ik 's overduidelijk, is het weer niet goed. Ik ga voortaan weer lekker mysterieus en onbegrijpelijk doen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat zijn we weer subtiel.
Bereid je maar vast voor op de meet, als we er met een dubbeldekker heen moeten reizen... het is in die dingen ook altijd ijskasttemperatuur.
Ja.. bij mn huisgenoot.. omdat die een internetverbinding met een limiet van 1gig heeft besteld..quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog beter! Weet je tenminste bij wie je moet klagen als het weer eens wegvalt.
Ohnoes! Wat heb ik nu ontketend?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh doé ik 's overduidelijk, is het weer niet goed. Ik ga voortaan weer lekker mysterieus en onbegrijpelijk doen! [afbeelding].
T vroor afgelopen nacht.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het zelfs nog erger.
Zullen we uit respect voor Janetje allemaal ons usericon uitschakelen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:31 schreef Janetje het volgende:
Ja.. bij mn huisgenoot.. omdat die een internetverbinding met een limiet van 1gig heeft besteld..
Whoa. Daar kwam ik in m'n eentje al aan, binnen de 2 weken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. bij mn huisgenoot.. omdat die een internetverbinding met een limiet van 1gig heeft besteld..
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Zullen we uit respect voor Janetje allemaal ons usericon uitschakelen?
Scheelt alweer een paar kB..
Gelukkig is Rtd-Ut maar 36 minutenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Wacht maar, je gaat me nog minder kunnen volgen.
Oh als het zó moet gaan we wel in verschillende coupé's zitten!quote:
Ik neem de 1e klas wel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh als het zó moet gaan we wel in verschillende coupé's zitten!
Je weet.quote:
Kutgothic.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh doé ik 's overduidelijk, is het weer niet goed. Ik ga voortaan weer lekker mysterieus en onbegrijpelijk doen! [afbeelding].
Goddomme..quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Even wachteeeeen
Even wachten noooooog
Nog even wachteeeeeen
Pizzaaaaaaaaa!
Ik had je graag het overgebleven stuk willen geven maar je woont te ver wegquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goddomme..herinner me er even aan dat ik nog moet eten zeg...
Pas maar op, of ik roep m'n skinheadvrienden!quote:
Ach.. even overvliegen..quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had je graag het overgebleven stuk willen geven maar je woont te ver weg. En ik kreeg net al op m'n kop dat het te laat was dus foei J! Regelmatiger eten!
Ik roep m'n broers erbij, je weetquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:09 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Pas maar op, of ik roep m'n skinheadvrienden!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |