lipje | zaterdag 8 april 2006 @ 15:27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De OP Porsche 944 - Types De 924: Het begin ![]() De 944 wordt beschouwd als de opvolger van de smallere en lichtere 924. De 924 werd geleverd met een 2.0 liter motor van Audi-makelij, afkomstig uit de Audi 100. De 924 werd gebouwd van 1976 tot 1988. De laatste verkoopjaren werden volgemaakt door de 924S, die de aluminium 2,5 liter motor van de 944 in het vooronder heeft. ![]() In 1972 werd in Weissach begonnen aan de 924, onder de projectnaam EA425. Begonnen als een samenwerking tussen Porsche en Volkswagen besloot Porsche in 1975 Volkswagen uit het project te kopen. Dit met als doel er meer een 'volbloed Porsche' van te maken. Porsche had grote verwachtingen van de relatief goedkope (verkoopprijs 1977 fl. 35.500,-) en economische (verbruik 1 op 11) 924. Ten grondslag aan de scheiding van Volkswagen lagen voornamelijk de identiteitsproblemen waaraan in voorgaande jaren de Volkswagen/Porsche 914 leed. De Nederlander Harm Lagaay tekende voor de lijnen van de 924, en eigenlijk dus ook voor de lijnen van de 944, aangezien die grotendeels gebaseerd zijn op de lijnen van de 924. ![]() Na het eerste productiejaar, 1977, werd het audi-blok door Porsche zelf onder handen genomen. Critici konden deze motor, met bovenliggende nokkenas, Bosch injectie en 'slechts' 125 pk, niet echt waarderen. Desondanks verkocht de 924 wel goed. De goede verkoopcijfers waren te danken aan het feit dat de Porsche voor een grotere groep mensen bereikbaar werd. Daarnaast was de lichte auto natuurlijk best rap, de 924 haalde een top van ruim 200 kilometer per uur. ![]() Na het tweede productiejaar, 1978, begon men vooral te werken aan kwaliteitsverbetering. De carrosserie werd grotendeels verzinkt en er werd garantie gegeven op eventueel doorroesten van de bodem. Vanaf 1981 werd de hele carrosserie verzinkt en werd er zelfs 7 jaar garantie gegeven op de gehele carrosserie. Wellicht overbodig te noemen dat exemplaren uit de eerste productiejaren, 1976 en 1977, carrosserietechnisch dus duidelijk onder doen voor de later modellen. De lijnen van de 944 kwamen voort uit het ontwerp van de breed ogende 924 Carrera's. De 924 Carrera GT (210 pk 2.0i turbo) is in beperkte oplage (406) gebouwd. Het is een zeldzame, en daardoor waardevolle auto. Het gros van de auto's die erop lijken zijn uitgebouwde 924's. De GT werd nog opgevolgd door de nog exclusievere en snellere Carrera GTS (250 pk 2.0i turbo), waarvan er 59 gebouwd werden, en uiteindelijk de Carrera GTR (375 pk ! 2.0i turbo), waarvan er slechts 17 (!) gebouwd werden. Ondanks de goede papieren en naam deden deze carrera's het in de racerij niet ècht goed. Van '78 tot '83 was er ook een 924 turbo op de markt. De 924 turbo beschikte over 170 pk. De eerste serie turbo's, gebouwd van '79 tot '81 is beduidend minder betrouwbaar dan het tweede type, de gemodificeerde 924 turbo, die van 1981 tot 1983 werd gebouwd. In 1985 werd de 924 S geïntroduceerd. Uiterlijk gelijk aan de 'oude' 924, maar afgeleverd met de 2,5 liter 4-cilinder motor uit de 944. De S werd tot 1989 gebouwd. De 944: Verkoopsucces ![]() In de herfst van 1981 werd de nieuwe 944 voorgesteld. Het broederschap met de 924 (Carrera) is overduidelijk. Het is grofweg genomen een 924 met verbede wielkasten. Het nieuwe motorblok, het tweede grote verschil, was in principe de helft van de V8 uit de Porsche 928. Er ontstond een volledig uit aluminium opgetrokken 2479 cc 4-cilinder motorblok met dubbele balansas om de trillingen van de grote vierpitter te stabiliseren, Bosch J-tronic inspuitingsmanagement, bovenliggende nokkenas en hydraulische klepstoters. Het voortgebrachte vermogen bedraagt 163 pk. Samen met de 50-50 gewichtsverdeling en de aerodynamica zorgde dit voor een heerlijk rij-ijzer, dat zich kenmerkte door soepele rijeigenschappen, zeer goede wegligging en uiterst communicatieve besturing. De media uit die tijd waren dan ook vooral over de rij-eigenschappen een en al lof. ![]() In Amerika werd de 944 vanaf 1983 verkocht. Voor export naar de USA moest de auto op een aantal punten worden gemodificeerd. Naast uiterlijke verschillen zit er vooral verschil onder de motorkap. De 944 had in Amerika vanwege de emissie-eisen een geknepen motor met 'slechts' 150 pk. Voordeel is dat deze Amerikaanse modellen zich met het goedkopere Euro 95 redden. Verder werden er dikkere zwarte stootbumpers op gemonteerd, wat niet iedereen even mooi vind.... Ook werden er grote reflectoren c.q. knipperlichten op de zijkant van de auto gemonteerd. Mede door de export zorgde Porsche met de 944 voor forse verkoopstijgingen. In 1984 bijvoorbeeld verkocht Porsche evenveel 944-ers als ze in 1981 totaal aan 924's, 928's en 911's verkocht hadden. Van een verkoopsucces mag dus wel gesproken worden. 944 type II : Punten van verbetering Omdat het model goed verkocht waren er een boel wensen ontstaan. Halverwege 1985 werd de 944 type II gelanceerd die aan alle eisen moest voldoen. Het oude dashboard, dat ook nog steeds terug te vinden was in de 924, ging eruit en maakte plaats voor een nieuwe, kwalitatief beter en moderner ogend exemplaar. De nieuwe standaardvelgen werden de 'telefoonvelgen'. De ATS-velgen, of 'koekjesnijdervelgen' gingen eruit. ![]() Verder veranderde de standaarduitrusting. Stuurbekrachtiging werd een optie. Ook werd de ietwat verzonken voorruit van de type 1 vervangen door een nieuwer,op gelijke hoogte met de carrosserie liggend exemplaar, met geïntegreerde antenne. Tevens verdwenen de 'regengootjes' aan de dakranden. De stuurhoogte werd verhoogd zodat een lange rit ook voor de lange medemens aangenaam zou worden zonder beknelling van de benen, met name de knieën. De bestuurdersstoel werd standaard voorzien van elektrische bediening, de bijrijderstoel als optie. Er kwam nieuwe deurbekleding, met kleinere knoppen voor raam- en spiegelbediening. Het comfort werd verder verhoogd door betere geluidsisolatie, en, niet onbelangrijk, een nieuw ventilatiesysteem met maarliefst 30% meer luchtopbrengst. Motortechnisch werd er een betere oliepomp met 10% meer opbrengst gemonteerd en werd de carterinhoud van 5,5 naar 6,0 liter gebracht. De motor werd niet op 2 maar op 3 motorsteunen gezet, wat het comfort ten goede komt. Ook werden er nieuwe zuigers en betere kleppen gemonteerd en werd het DME systeem iets aangepast, net als de luchtmassameting. Tevens werden de geperste draagarmen, die origineel van de 924 Turbo waren, vervangen door de gegoten triangels die ook op de 951 gebruikt werden. ABS werd als optie aangeboden, vanaf 1987 werd dit onderdeel van de standaarduitrusting. ![]() 944 Type II : Nieuwe, sterkere motorvarianten ![]() De 944 type II werd naast de gewone uitvoerig (944 NA, normally aspirated) ook in de 944 turbo (1985-1988), 944 turbo S (1988-1990), 944 S (1986-1988) en 944 S2 (1988-1991) geleverd. Verder werd de 2.5 liter NA motor in 1988 vervangen door een 2.7 liter NA motor met 20 Nm méér koppel. Pikant detail is dat de 2.7 in bepaalde gevallen werd teruggehaald naar de fabriek, omdat de motor niet betrouwbaar bleek. Er werd dan een nieuwe S2 motor in gelegd, waardoor het vermogen flink toenam, van 164 pk naar 211 pk. Geen straf voor de eigenaar toendertijd… De turbomodellen verbergen de standaard 8-kleps 2500 cc motor mèt KKK26 turbo in het vooronder. De 'S-modellen' hadden 16 kleppen en dubbele nokkenassen, de 944 S gebruikte de 2500 cc motor, de S2 werd voorzien van een nieuwe 3 liter motor. Deze 3L motor werd later ook gebruikt als basis voor de opvolger van de 944, de 968. De volgende motorvermogens werden opgegeven: 944 NA 163 pk / 205 Nm 944 NA 2.7 163 pk / 225 Nm 944 S 190 pk / 230 Nm 944 S2 211 pk / 280 Nm 944 Turbo 220 pk / 330 Nm 944 Turbo S 250 pk / 350 Nm De turbo en S2 beschikken onder andere over grote vier-zuiger remklauwen van aluminium, andere wielophanging, een ander uitlaatsysteem en luchttunnels voor koeling van de remmen. Verder zijn de '200+ pk'-modellen, de S2 en de turbo, te herkennen aan de afwijkende voorspoiler met grote mistlampen en brede luchtsleuven. De Turbo, al in 1985 geïntroduceerd, beschikt over een behoorlijk geavanceerd stuk techniek. Als eigenaar word je getrakteerd op maar liefst 220 pk en veel rijplezier, te danken aan o.a. een watergekoelde turbo, uitlaatkanalen met keramische voering die voor een goede geleiding van uitlaatgassen zorgt, verharde klepveren, een oliepomp met 10% meer opbrengst, een oliekoeler en natuurlijk een intercooler voor de turbo. Verder is de motor voorzien van een klopsensor, die voorkomt dat de motor te arm gaat lopen en daardoor onnodig veel schade oploopt. Datzelfde geldt voor de S2, 3 jaar later geïntroduceerd, een fijne snelle wagen met een prachtige motor met soepel karakter en een zeer groot koppel. De S2 kreeg een grotere cilinderinhoud, wat de 944 tot een van de grootste vierpitters in productie maakte. 944 Cabriolet: lekker uit(z)waaien ![]() Als laatste, het kon niet uitblijven, werd de cabriolet geïntroduceerd. Dit was eigenlijk het laatste teken van leven van de 944. De cabriolet werd gebouwd op basis van de S2 en de turbo S. Met respectievelijk 211 pk en 250 pk geen katje om zonder handschoenen aan te pakken dus. Vooral de turbo S cabriolet is een bijzonder verschijning, daar zijn er maar weinig van gemaakt. De 944 cabriolet is over het algemeen de 944 met de hoogste dagwaarde. Niet alleen dankzij haar leeftijd, maar ook dankzij de cabriokap en de productieaantallen. Met pensioen: de 968 ![]() De 968 werd als coupé en cabriolet geleverd. De verkoopaantallen waren niet indrukwekkend, maar ook niet slecht. Ten opzichte van de 944 verkocht de 968 niet zo goed. Totaal werden er 12793 gebouwd, waarvan 8404 coupés en 4389 cabrio's. ![]() ![]() vorige deeltjes http://ptaslowchat.tk De code voor de op is hier te vinden Chat on ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door lipje op 08-04-2006 15:36:00 ] | |
lipje | zaterdag 8 april 2006 @ 15:27 |
hehe een lipje ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 15:29 |
Lipje ![]() | |
Kluupkluup | zaterdag 8 april 2006 @ 15:30 |
OT in een SC-PTA-topic: ![]() De lijnen van een 944 zijn echt ![]() ![]() | |
Ballebek | zaterdag 8 april 2006 @ 15:32 |
quote:Ben je gek, die laat je dan toch niet in de regen hangen! Het is wel een echte Massive van de Karwei in de uitverkoop ![]() En een schuur met marmer? ![]() Toch blijft die 944 old scool cool ![]() | |
lipje | zaterdag 8 april 2006 @ 15:32 |
ik kon niet zo snel een Audi vinden met 944 ![]() | |
lipje | zaterdag 8 april 2006 @ 15:33 |
En als we ttoch aan het patsen zijn..... ik heb een nieuw avatar gekocht ![]() [ Bericht 6% gewijzigd door lipje op 08-04-2006 15:39:53 ] | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 15:35 |
Ik vind me toch net een foto van mezelf, de volgende Herm vs. Sjoewe fotobattle ga ik winnen ![]() ![]() | |
lipje | zaterdag 8 april 2006 @ 15:39 |
Voor ALexxxxx ![]() ![]() ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 15:40 |
quote: ![]() ![]() | |
Ballebek | zaterdag 8 april 2006 @ 15:40 |
quote:Achterkant lijkt wel op die van een 156 Sportback ... | |
lipje | zaterdag 8 april 2006 @ 15:42 |
die tweede dan ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 15:42 |
de matigste porsche ooit ![]() | |
Ballebek | zaterdag 8 april 2006 @ 15:44 |
quote:Gaat niet over een 924 he... | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 15:47 |
quote:een 944 is een doorontwikkelde 924, dus dat maakt verder ook niet uit ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 15:48 |
Vroeger stond bij mij in het dorp altijd een Porsche 944 pick up... doodzonde dat ik toen nog geen klein grut op de foto zette. | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 15:52 |
m'n nieuwe wallpaper ![]() ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 15:54 |
quote:Een hoop plastic ![]() Dit is mijn nieuwste, genomen vanuit de logeerkamer hierzo ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 15:57 |
quote:ook met dat © Alexx.... erbij? ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 15:58 |
quote:nee, want ik zet het copyright er op bij het resizen, en ik ga geen geresizede foto's als wallpaper instellen ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 15:59 |
Niks gekauft ![]() ![]() ![]() En die stomme bril duurt wel 3 weken (!) ![]() Oh en ik had -3 ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 16:00 |
quote: ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 16:06 |
En ik ga nu wat te eten halen en daarna naar Duitsland voor wat drank en dan ergens zelf een feestje houden. Doei ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 16:09 |
Feest ze ![]() | |
Paladijn | zaterdag 8 april 2006 @ 16:16 |
Puike OP lipje ![]() | |
Youp | zaterdag 8 april 2006 @ 16:30 |
wat een puin weekend is het toch ![]() ja daar ben ik weer ![]() | |
Ballebek | zaterdag 8 april 2006 @ 16:32 |
quote:Ik ben een paar jaar terug geweest en toen moest ik een bril volgens die oogmetert had -1 en -1,25 ik natuurlijk doorlopen. Laatst was ik er omdat ik nog wel eens koppijn had en toen was de conclusie alleen links -0,25 ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 16:44 |
Zo thuis ![]() Werken op zaterdag is echt niks voor mij ![]() | |
ook_gek | zaterdag 8 april 2006 @ 16:51 |
* ook_gek heeft eindelijk de telefoon. En heb er nog 2 extra beo 4 afstandbedieningen bij ![]() Ook heb ik een mooie beugel voor mijn LCD TV en ook maar meteen een mooie en goed projectiescherm gekocht voor mijn beamer ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 16:53 |
quote:Geld moet rollen ![]() | |
Ballebek | zaterdag 8 april 2006 @ 16:54 |
quote:Good job boy! | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 17:22 |
ook_gek met zijn dildotelefoon ![]() | |
ook_gek | zaterdag 8 april 2006 @ 17:22 |
dit is weer 1 van mijn inpulsen aankoop ![]() | |
ThaFreak | zaterdag 8 april 2006 @ 17:30 |
quote:zonder plastic ![]() | |
ook_gek | zaterdag 8 april 2006 @ 17:45 |
quote:Maar hij is wel rete gaaf gek! | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 17:53 |
quote:Ja dat vind jij ja ![]() | |
Paladijn | zaterdag 8 april 2006 @ 17:53 |
quote:Ik ben dus niet de enige die het op een anale verwenner vind lijken ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 17:57 |
quote:Ik was 15 toen ik er last van kreeg (slecht zich, vaak vooraan zitten of afkijken bij iemand omdat ik het bord niet kon lezen) en na een jaar ben ik toch maar voor een bril gegaan. Beide ogen -1,5 Het zit in de familie. Mijn vader heeft hele slechte ogen, altijd gehad ook. Mijn moeder heeft sinds 2 jaar ook een bril (voor in de auto vooral, ze ziet de dingen van veraf ook niet meer zo goed) en mijn broer heeft ook een bril. (alhoewel hij ook meer zijn lenzen draagt) Zo, nu ga ik mijn spullen inpakken en naar de supermarkt ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 17:57 |
quote:dat is een VR6 ![]() ![]() | |
ThaFreak | zaterdag 8 april 2006 @ 18:00 |
quote:foutje in het systeem ![]() direct melding van gemaakt want dit staat echt onder de v5 ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 18:05 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 18:07 |
TF, heb je toevallig wel zo'n pic van een echte VR5? ![]() | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 18:13 |
http://www.break.com/index/distraction.html Whahahah loopt er 1tje zo tegen een paal aan ![]() ![]() ![]() ![]() | |
ThaFreak | zaterdag 8 april 2006 @ 18:14 |
quote:nope, plaatje wat ik net gepost heb zo staat die echt in het systeem ![]() heb er al een melding van gemaakt, eens afwachten wat ze erop doen ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 18:15 |
* is eten ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 18:16 |
quote:jammer. ![]() ![]() ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 18:16 |
quote:Ik zag gister op een website staan '..deze Amerikaanse Austin..' ![]() ![]() | |
Youp | zaterdag 8 april 2006 @ 18:18 |
quote:een V5 is dan ook een VR6 waar gewoon domweg een cilinder vanaf gezaagd is ![]() | |
Metalfreak | zaterdag 8 april 2006 @ 18:27 |
VW blokken zijn kut ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 18:30 |
quote:legoblokken ook | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 18:30 |
quote:Niks mis met VW blokken ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 18:34 |
http://www.bhpcars.co.uk/mlr/swb-green-evo.wmv Even uiot ander topic getrokken Woaw wat een geluid ![]() | |
ook_gek | zaterdag 8 april 2006 @ 18:37 |
TERING wat een bak zeg ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 18:37 |
zoo, g'navond ![]() | |
Hugster | zaterdag 8 april 2006 @ 18:38 |
Ja ziek is die eh ![]() ![]() Hij krijgt het ook totaal niet aan de grond met 4 wielen ![]() Van hoever je hem al aan hoort komen ![]() ![]() | |
Hugster | zaterdag 8 april 2006 @ 18:39 |
quote:800 pk uit een 4 cyl. turbo ![]() En een ingekorte wheelbase, kijk maar goed hij heeft nog maar 2 deuren ![]() ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 18:39 |
quote:Ja Gek ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 18:42 |
Sta ook al een leuke ferrari voor de deur daaro op dat filmpje ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 18:46 |
vandaag men zusje maar eens aan een nieuwe auto geholpen ![]() moet zeggen dat van een 92 BX naar een '01 laguna toch best een verbetering is ![]() | |
ThaFreak | zaterdag 8 april 2006 @ 18:49 |
quote:maar daarom klopt het plaatje nog steeds niet ![]() | |
Youp | zaterdag 8 april 2006 @ 18:55 |
quote:VAG ![]() pfffff | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 18:56 |
quote:Is je oldtimer al weer heel? | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 18:57 |
quote: ![]() quote:D'r zijn zat merken die een groter blok hebben er en domweg cilinders af hakken om een kleinere motor te krijgen. | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 19:01 |
quote:Het modulaire cilindersysteem van Cummins / Iveco / New Holland bijvoorbeeld ![]() | |
Hugster | zaterdag 8 april 2006 @ 19:09 |
![]() | |
Ballebek | zaterdag 8 april 2006 @ 19:15 |
VW blokken mogen dan wel kut zijn maar in Afrika pompen ze met die ouwe kutzooi wel water uit de grond midden in de woestijn of gebruiken ze het als generator. Allemaal met die boxermotoren uit de Transporters ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 19:19 |
quote:Klopt. En de toyota motoren zitten nog gewoon waar ze horen: onder de motorkap van een Hi-Lux ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:20 |
Holadiejee ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 19:20 |
ik ga offline ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:22 |
quote: quote:Sjeom wat heb je met onze Elaxxx gedaan dat ie moet vluchten ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:23 |
Sjoem ![]() ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:24 |
quote:Helemaal niks jezof! | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 19:24 |
quote:joessoef ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:26 |
quote:braaf dan Jseom mag een mens niet eens meer typo's maken ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:26 |
quote:Dat is al de 3e á 4e keer ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:27 |
quote:aaaah salam aleikhum ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:27 |
quote:ik tik te snel, en ben te lam om t rustiger aan te doen ![]() die zin klopt niet, maar ik ben ook te lui om m te veranderen ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:27 |
Zo moeilijk is ie ook niet. Sjoem is niet gelovig. Sjoem heeft niks met de eo te maken. Sjoem is oe. Dus Sjoem is Sjoem. Capiche? | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:28 |
quote:Si Don Sjoem ![]() of wat anders een paardenhoofd ? ![]() | |
Hugster | zaterdag 8 april 2006 @ 19:30 |
quote:Wat kom jij doen ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:33 |
quote: ![]() Je bent zelf een paardenhoofd ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:33 |
quote:Koekie doen ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:34 |
quote:nooit godfather gezien ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:34 |
quote:Ja, maar ik wil je niet in mijn bed ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:35 |
Ps:quote:Het zou toch raar zijn als ik hem niet had gezien ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:36 |
quote:ja en bedankt he ![]() bedoelde t meer als in of ik bang moest zijn voor een paardenkop als ik je sjeom bleef noemen ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:37 |
quote:moet ik voort alles onthouden ![]() | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 19:37 |
quote:je bent zó lui dat je het onderste zinnetje er nog extra bij typte ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:37 |
quote:goed he ![]() ![]() ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:38 |
quote:scherp ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:38 |
quote: quote:Moet je de leestekens niet vergeten ![]() | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 19:38 |
quote:sharp as a knife ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:39 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:39 |
quote:<-------------------------------- lui, hard gewerkt enzo ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 19:40 |
Hoi ![]() | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 19:40 |
hoi ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:40 |
Volvovriendje ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:40 |
quote:Nou en ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:41 |
hoi ![]() | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 19:41 |
quote: ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:41 |
quote:moet ik dan nog steeds scherp en alert zijn ? ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 19:41 |
quote:Schat ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 19:42 |
quote:Lieverd ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:42 |
quote:ik ga morgen vreemd ![]() | |
Hugster | zaterdag 8 april 2006 @ 19:42 |
![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 19:42 |
quote:Als het een BMW is mag het ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:42 |
quote:kawa ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 19:43 |
quote:Hoi vent ![]() ![]() | |
Hugster | zaterdag 8 april 2006 @ 19:43 |
ik heb ook een paar Kawa's gehad ![]() ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 19:43 |
quote:Oh dat mag ook :p motoren maakt me niet zoveel uit qua merken enzo | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 19:44 |
quote:afgesproken werk dit ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 19:44 |
Ik wil ook motor rijden ![]() Enige waar ik geen zin in heb is theorie halen ![]() ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:45 |
quote: ![]() men date voor morgen ![]() en bara theorie is zoooo'n eitje ![]() | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 19:45 |
quote: ![]() bassie ![]() | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 19:45 |
quote: ![]() ![]() | |
Hugster | zaterdag 8 april 2006 @ 19:45 |
motoren ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 19:45 |
quote:Zag het nu pas ![]() | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 19:46 |
quote:waar zit de gastank? ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:46 |
quote: | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 19:46 |
vlad ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 19:47 |
quote:Ja maar, moet het wel weer allemaal doen enzo ![]() En ik wil een Semi racer ![]() Hoe noemen ze zo'n ding ![]() ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:47 |
quote: ![]() ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:48 |
quote:sports tourers ![]() ![]() | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 19:49 |
quote:klik ![]() ![]() | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 19:49 |
quote:stoplichtsprinter ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 19:50 |
quote:Bij yamaha heten ze gewoon sports ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:50 |
quote: ![]() ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 19:51 |
Yamaha FZ6 Fazer is wel iets voor mij ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:52 |
quote: ![]() das dan wel iets voor jou met 152 pk ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 19:53 |
quote:Nee dude das teveel ![]() ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:54 |
quote:Reesmonsters ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 19:54 |
Als ik iemand mee krijg om te lessen wil ik deze zomer wel gaan lessen ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:54 |
quote:dat doe je met 72 pk ook wel ![]() ![]() | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 19:55 |
quote:puur omdat je het vermogen niet aan de grond krijgt met 1 wieltje ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:55 |
BMW K 1200 S, MV Agusta F4 1+1 of een Ducatti 996. ![]() Anders niets ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:56 |
quote:dat ene wieltje trekt nog steeds 99% van waarin NL op 4 wielen aan t rijden is eruit ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 19:56 |
quote:Nouja zo'n racer nodigt het wat meer uit denk ik ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:56 |
quote:Maar ze moeten niet aan mijn spiegel komen ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:57 |
quote:K 1200 S is overrated als je t mij vraagt ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:57 |
quote:moet je ook braaf aan de kant gaan ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:57 |
quote:Boeit mij dat. ![]() ![]() | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 19:58 |
quote:weet ik weet ik, maar als je bij wijze van spreken 200 pk hebt en je draait ineens aan je gas, ja dan gaat t wel mis ja ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 19:58 |
quote:Dat deed ik ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:59 |
quote:ach laat mij maar lekker rondtuffen, hoef niet zo nodig mee te doen aan een raceje wie kan m t platst leggen waar sommigen af en toe mee bezig zijn ![]() ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 19:59 |
quote:wat flikten ze dan ? ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 19:59 |
http://www.thatvideosite.com/view/2042.html ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 19:59 |
![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 20:00 |
quote:Hij zwieberde ineens richting mijn spiegel en het was bijna raak ![]() | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 20:00 |
quote:stomme koe ![]() ![]() ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 20:01 |
quote:de prutser ![]() ![]() ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 20:02 |
quote:Ik vond het wel sexy ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 20:02 |
quote: ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 20:02 |
Ik ga altijd zover aan de kant dat ze een handje opsteken ![]() Nouja altijd ![]() ![]() | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 20:02 |
quote:sensatiezoeker ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 20:03 |
quote:aaaah hij wilde je gewoon goed in t spiegeltje van jouw auto bekijken ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 20:03 |
quote:meestal bij mij krijg je een voetje van de steun af alleen snapt de helft dat weer niet ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 20:04 |
quote:Dat zou ik als auto/motor/race kenner ook niet begrijpen ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 20:05 |
http://www.thatvideosite.com/view/2008.html | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 20:05 |
Niet dat me ma er iets over te zeggen heeft ![]() maar die is echt niet blij als ik ga motor rijden ![]() | |
BazzoS | zaterdag 8 april 2006 @ 20:05 |
weg. ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 20:05 |
quote:ik ga op mijn motor als ik door een file aan t rijden ben niet men handen van t stuur afhalen ![]() ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 20:06 |
Bas ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 20:07 |
nog ééntje dan ... http://www.thatvideosite.com/view/2039.html | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 20:08 |
quote:ze blijven goed googol ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 20:08 |
quote:Niet ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:09 |
hooi ![]() ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 20:10 |
stro ![]() | |
jozef444 | zaterdag 8 april 2006 @ 20:11 |
quote: ![]() ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 20:12 |
quote: ![]() okay | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:13 |
Mag ik nog even mijn nieuwe velgen showen ? ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 20:13 |
quote:Jij wel ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 20:13 |
quote:Ja ![]() Opgevulde gaten zien er altijd goed uit ![]() Ik krijg nu ook de neiging als ik het verschil bekijk ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:14 |
![]() ![]() ben er echt blij mee ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 20:15 |
quote:Je hebt nog een setje kunnen vinden ![]() Mijn velgjes | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:16 |
quote: ![]() zijn gewoon nieuw te krijgen hoor, bestellen = volgende dag binnen ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 20:17 |
quote:South park is wel zo geniaal ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 20:18 |
quote:Dat wel ... ze worden alleen niet meer gemaakt dus wat je bestelt is uit de overgebleven voorraad ... Als je later eentje bij wilt bestellen wordt het moeilijker, vrees ik ![]() Maar jij houdt ze wel netjes. | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 20:19 |
quote: ![]() ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:20 |
quote:ik ben zunig ![]() gisteren toen ze uit de doos kwamen en die jongen ze erop ging zetten nadat de banden erop gegaan waren zeg ik zo tegen hem... vet he nieuwe velgen... zegt ie ja vooral straks je eerste kras. ![]() vuile... ![]() ![]() ik wil het niet horen ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 20:24 |
quote:ze staan sjiek iig ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:27 |
quote:thanks ![]() stiekem nog een plaatje ![]() ![]() ik ben trouwens nu compleet over naar de nieuwe hosting, dat van die 72 uur voor DNS veranderen is wel erg ruim gerekend, heb het vanochtend om 8:00 veranderd en het is ergens overdag ge update ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 20:27 |
Staat mooi, BoJo ![]() | |
ThaFreak | zaterdag 8 april 2006 @ 20:28 |
quote:vandaar dat ik de pics niet zie ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 20:28 |
quote:Tof he laag profiel banden en weinig zwart van de wielkasten ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 20:28 |
quote:welke bandjes liggen er eigenlijk omheen? ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 20:29 |
quote:Klopt ![]() De hosting verder wel naar wens? | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:29 |
quote:Toyo Proxes ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:30 |
quote:niet? ![]() ik kan geen pics van tinypic zien om of andere reden ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 20:30 |
quote:Zelfde hier ![]() ![]() heb je wel wielsloten? | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 20:30 |
quote:ah die had m'n broer ook onder z'n 206 GTi liggen, maar wel een wat andere maat ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:32 |
quote:ik ga ook nog een anderen schokdemper set nemen daarvan gaat ie nog een heel klein tikkeltje omlaag. Heb ff met de vorige eigenaar gesproken er zitten nu 30 mm verlagings veren van H&R onder... opzich heel fijn voor de drempels hier maar 40 mm zou optisch net ff wat mooier zijn denk ik. Maar ik spaar liever mijn carterpan dan te pimpen met een ietsie pietsie beter gevulde kast ![]() | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 20:32 |
deze kende ik nog niet ![]() ![]() ![]() ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:32 |
quote:prima ![]() sneller ook volgens mij. ![]() | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 20:33 |
quote:gele koni's ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:33 |
quote:nee ![]() maar ik sta thuis in de garage, op het werk ook en als ik de stad in ga ook ![]() ik twijfel nog eerlijk gezegd... | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 20:33 |
quote:Gele koni's ![]() Kut dat je eigenlijk onder een volvo niet zomaar een velg onder kan flikkeren ![]() ten minste dat is mijn mening ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:34 |
quote:nee die gaan er onder uit ![]() ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 20:35 |
ROFLONTPLOFFL ![]() ![]() ![]() ![]() | |
ThaFreak | zaterdag 8 april 2006 @ 20:35 |
quote:als ik op de link klik dan gaat die naar je homepage in plaats van de foto ![]() zal dns wel zijn......... | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 20:36 |
quote: ![]() 2x vanavond ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 20:37 |
quote:die is wel goed ![]() ![]() ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:37 |
quote:vaag ![]() waarom doet ie het bij derest wel. en welke pagina krijg je dan? de Mambo oranje ding of de witte under construction (nieuwe) ? | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 20:38 |
quote: ![]() ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:39 |
quote:wtf ? ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 20:40 |
quote:Dat gegil op het einde ![]() ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:42 |
quote:het kon me niet meer boeien na 20 sec ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 20:42 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 20:44 |
quote:Je moet even naar de 'bloopers' ![]() ![]() ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:45 |
quote:toch maar ff verder gekeken... maar wat is dat voor taal man ![]() ![]() ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 20:45 |
quote:Plat vlaams ![]() | |
ThaFreak | zaterdag 8 april 2006 @ 20:46 |
quote:mambo krijg ik te zien | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:47 |
quote:das idd nog de oude ![]() ctrl refresh helpt niet? | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 20:48 |
dit is toch wel erg droog : http://www.thatvideosite.com/view/794.html | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:48 |
quote:verschrikkelijk ![]() en vooral waarom....waaaarom??? ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 20:48 |
Naaihomo's op SBS ![]() A58 HELEMAAL leeg rijd die kerel 159 ![]() Bij wegwerkzaamheden gaat ie netjes 90 rijden ![]() En toch aan houden op zo'n lege kutweg ![]() | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 20:51 |
quote:family guy ![]() in Canada'heb ik zowat elkae acvond family guy, simkpsoms en american dad gezien. btiljant ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 20:51 |
quote:Nederland: Zwaar betalen om als een kind behandeld te kunnen worden | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 20:51 |
quote:eikels zijn het ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 20:51 |
quote:Canadees toetsenbord ook, of niet? ![]() | |
ThaFreak | zaterdag 8 april 2006 @ 20:51 |
quote:is dns, helpt refreshen niet tegen, denk dat @home gewoon traag is ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 20:52 |
quote:Ze kunnen er ook echt geen kut van ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:54 |
quote:oh ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:54 |
quote:waarvan ![]() moet dat iets voorstellen dan? ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 20:55 |
Zelfs TeleNee is is sneller met DNS update ![]() | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 20:55 |
vandaag in de VIP tent geweest bij de ronde van drenthe. Dacht even de missen aanschouwen ![]() ![]() ![]() meisje in de bediening was leuker ![]() ![]() ![]() ![]() van familie moet je het hebben.... ![]() ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 20:55 |
quote:Ja ![]() ![]() | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 20:57 |
quote: ![]() ik dacht dat ik heel goed typte. Lees nu gewoon me zinnen 10x over ![]() ik geef de whisky de schuld dit keer ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 20:57 |
quote:Whehhee ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 20:58 |
quote:wel resepct, doe het ze niet na ![]() ook niet echt iets wat in me op zou komen om na te doen maar goed ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 20:58 |
quote: ![]() ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 20:58 |
quote:Ik vrees dat ik het met een beetje oefenen wel zou kunnen ![]() ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 20:59 |
quote:Als je zo in een club staat wordt je gelijk naar buiten getieft ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 20:59 |
quote:Dat kan ik nu al ... moet namelijk errug pissen ![]() brb | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 20:59 |
En ik heb mn evo weer terug ![]() | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 21:00 |
quote:met een beetje oefenen kan je springen voor twee? ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 21:00 |
quote:Lol ![]() | |
Ballebek | zaterdag 8 april 2006 @ 21:00 |
Haha, die kut Peugeot van mij doet helemaal niks meer vanmiddag deed alleen de radio het half (nou ja, je kon navigatie invoeren maar dan niks meer). | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 21:00 |
quote: ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 21:00 |
quote:Ik ben begaafd in het oppikken van dwaze danspasjes behorende bij dance-muziek ![]() | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 21:01 |
quote:het is een gave ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 21:02 |
Weg, doei ![]() | |
BoJo | zaterdag 8 april 2006 @ 21:02 |
quote:mijn pa zijn 307 moet alweer nieuwe schijven hebben na 30.000 km ![]() is al zijn 2de setje ![]() en hij moest nog terug komen want er was ook wat mis met de versnellingsbak ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 21:02 |
quote:nice ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 21:02 |
douchen ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 21:03 |
quote:Je had me gisteravond moeten zien ![]() | |
Hugster | zaterdag 8 april 2006 @ 21:03 |
quote:de Evo ![]() ![]() "rijd dat ding nou nog steeds rondjes joh, is hij onderhand niet eens misselijk?" ![]() ![]() | |
vlad | zaterdag 8 april 2006 @ 21:03 |
quote: ![]() ik ben ook weg ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 21:04 |
quote:"Is dat jouw Evo? ![]() | |
Hugster | zaterdag 8 april 2006 @ 21:04 |
quote:ik ook o | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 21:04 |
Eenzame boel ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 21:05 |
Dan ga ik ook maar Lost S2e18 kijken ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 21:35 |
quote:niks, toeval | |
Mukie | zaterdag 8 april 2006 @ 21:37 |
dag heren, even hoi zegt vanaf de bank ![]() Ik mag me immers niet meer bewegen ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 21:40 |
quote:bij mij duurde het 49 uur geloof ik ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 21:40 |
quote:Hoe is het gegaan? ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 21:42 |
quote: ![]() ![]() hoe gaat ie? | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 21:43 |
quote:Ik vroeg me van de wek net af wie ook alweer die mongool met die Evo op rotonde avatar was ![]() | |
Ballebek | zaterdag 8 april 2006 @ 21:44 |
quote:Ach, ik heb ook al 4 setjes erdoorheen gejaagd (elke beurt krijg ik nieuwe). Ben blij dat ik er binnenkort vanaf ben ![]() Maare wat heeft Mukie verkeerd gedaan? | |
Mukie | zaterdag 8 april 2006 @ 21:44 |
quote:Ik ben iig niet meer zo bang voor narcose, maar iedereen vroeg me wel of ik zenuwachtig was ![]() Sommigen reden zelfs snel weg toen ik mn piercings uit moest doen. Lachen ![]() ![]() De operatie zelf was maar een half uur, heb daarna bijna 3 u geslapen. Mn lieve vriendje was de eerste die ik weer zag toen ik bijkwam. Veel geslapen sindsdien. Mag ook helemaal niets doen in huis, niet dat ik nog zoveel kan doen, maar ok. Bukken, zitten, lopen, knielen etc... allemaal niets meer voor mij, echt zooooo bagger. ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 21:44 |
![]() | |
Mukie | zaterdag 8 april 2006 @ 21:45 |
quote:Ben geopereerd ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 21:45 |
quote:wanneer verwacht je dat je lichaam weer naar behoren functionert? | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 21:45 |
quote:Effe afzien ... vriendje alles laten doen (geniet ervan) en snel weer op de been. Geluk = 90% genezen | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 21:46 |
quote:Hee Muuk. ![]() | |
Ballebek | zaterdag 8 april 2006 @ 21:46 |
quote:Damn en nu je mooie tatoos verkracht zeker ![]() Maar waaraan? | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 21:47 |
Wat was er mis met mukie? ![]() | |
Mukie | zaterdag 8 april 2006 @ 21:51 |
quote:Over een week hoop ik ![]() @googol: ik hou er echt niet van om stil te zitten ![]() | |
Mukie | zaterdag 8 april 2006 @ 21:52 |
quote:Nee hoor, daar heb ik er geen, moest wel op de ok rechtop zitten zodat de hele staaf mn rug kon bewonderen ![]() Ik had een knobbel die verwijderd is. | |
Googolplexian | zaterdag 8 april 2006 @ 21:53 |
quote:Geniet ervan! LAat je in de watten leggen! Normaal gesproken betaal je daar massa's knaken voor. ![]() 't Is maar voor eventjes, Muuk ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 21:53 |
http://video.google.com/videoplay?docid=-2370318894377199480&q=irak&pl=true ![]() ![]() ![]() Geweldig ![]() | |
Mukie | zaterdag 8 april 2006 @ 21:54 |
quote:Dat hoor ik al de hele tijd ![]() Maar het voelt gewoon raar ![]() | |
Ballebek | zaterdag 8 april 2006 @ 21:55 |
quote:Dat filmpje heb ik ook hier op mijn HD daar heet het Iraqi Stupid Fucks (compilatie van diverse filmpjes in dit genre ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 21:57 |
quote:dat krijg je ervan als je niet weet hoe je het moet vasthouden ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 22:06 |
quote:En bedankt ![]() ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 22:07 |
quote: ![]() | |
Mukie | zaterdag 8 april 2006 @ 22:08 |
muuk weer gaat liggen ![]() | |
Ballebek | zaterdag 8 april 2006 @ 22:08 |
quote:Net als een maat van mij in Irak, die moest ff snel schieten met ze pistool heeft ie um verkeert vast en schiet de bovenkant langs zijn duim en bloede ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 22:09 |
sterkte Muuk ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 22:09 |
quote:Ik zal mijn vreugde maar weer op de bodem van vele glazen moeten zoeken vandaag ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 22:10 |
quote:Je doet maar wat je neit laten kunt. ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 22:11 |
quote:Je hebt me emotioneel beschadigd ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 22:12 |
quote:Blij toe ![]() | |
Ballebek | zaterdag 8 april 2006 @ 22:12 |
quote:Succes en als je misselijk wordt gewoon je vinger in je strot het liefst in de buurt van een uitsmijter ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 22:12 |
quote: ![]() ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 22:13 |
quote:En als ik naar een huisfeest zonder uitsmijter ga ![]() | |
M5 | zaterdag 8 april 2006 @ 22:13 |
quote:daar kun je jezelf goed mee verwonden ja. stukje vel tussen je duim en wijsvinger wil ook wel eens voorkomen ![]() | |
Ballebek | zaterdag 8 april 2006 @ 22:13 |
quote:Die bedoel ik ja ![]() Dat bloed goed | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 22:14 |
![]() ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 22:15 |
quote: ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 22:15 |
quote:wat is de reden dat u zo vrolijk doet? ![]() | |
Ballebek | zaterdag 8 april 2006 @ 22:15 |
quote:Iedereen gaat niks doen vanavond en vroeg naar bed wat is dat voor een avond? | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 22:15 |
quote:Het zal vast de Vodka zijn ![]() | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 22:15 |
quote:Vroeg naar bed? Ammehoela. Ik ben nét begonnen! ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 22:15 |
quote:Ik zeg net dat ik me aan gort ga zuipen ![]() ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 22:16 |
945 is klaar | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 22:16 |
quote:Wat is er? ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 8 april 2006 @ 22:16 |
quote:Alexxxxx doet gemeen tegen me ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 8 april 2006 @ 22:16 |
volgends mij lig ik fijn voor 12:00 in me nest en kom ik er pas om 15:00 uit ofzo ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 22:17 |
quote:3 uren slapen, das kort. | |
Sjoem | zaterdag 8 april 2006 @ 22:17 |
quote:Aaaaww!! * Sjoem gaat voor je staan. Zo ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 8 april 2006 @ 22:17 |
[PTA SC] PMI 945 |