quote:Op zondag 9 april 2006 18:07 schreef Billy_Mack het volgende:
beste mensen,
ik hoorde laatst op de radio een liedje dat ging over een straatkrantverkoper en een of andere bal die zong dat deze verkoper een pauper wasvolgens mij heette het liedje tiskeburt, maar als ik dat liedje luister, is het niet degene die ik bedoel
iemand die wel weet hoe het liedje heet en wat de artiest is?![]()
Draaide Dj Jean die niet op Sensation White vorig jaar?quote:Op zondag 9 april 2006 19:59 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een tech-house-achtige nummer, met een tekst waar ik niet helemaal zeker van ben.
Iets met "you can dance if you want to [...] break your mind"
Ik heb alle sets behalve die van Jeanquote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Draaide Dj Jean die niet op Sensation White vorig jaar?
Nee.quote:Op zondag 9 april 2006 20:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb alle sets behalve die van Jean
En ik kan zo gauw geen tracklist vinden, heb jij die?
Ik had zonet helaas weer weggezapt.quote:Op zondag 9 april 2006 21:01 schreef De_Piere het volgende:
Ik zat net naar de wedstrijden op Talpa te kijken en tijdens de wedstrijd Willem II - Roda JC werd er een nummer gedraaid bij de scores van Willem II. Weet iemand om welk liedje het gaat?
Nu welquote:Op zondag 9 april 2006 21:13 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik had zonet helaas weer weggezapt.
@ Molluck: Je hebt de titel toch wel zien staan hè, in mijn post boven?
Welk genre?quote:Op zondag 9 april 2006 21:50 schreef Magic75 het volgende:
ik zoek een nummer waar ze zo zeggen: "Where the ladies at":D
iemand??
RnBquote:Op zondag 9 april 2006 21:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nu wel
Anteck aka Antoine Clamaran, dat is iig heel goed mogelijk bij de dj in wiens set ik dit nummer hoorde, ik ga even zoeken.
edit: mijn lyrics klopten idd niet helemaal, maar het is inderdaad het goede nummer![]()
Typische Antoine Clamaran bassline eigenlijk![]()
edit2:
[..]
Welk genre?
quote:Angela(f) was een leuke avond.. zegt:
moest er nie bij dat t in de buitenlandse discotheken werd gedraaid afgelopenz omer
Ik meen dat ze daar Poogie Bear's Happy Together draaien...quote:Op zondag 9 april 2006 21:01 schreef De_Piere het volgende:
Ik zat net naar de wedstrijden op Talpa te kijken en tijdens de wedstrijd Willem II - Roda JC werd er een nummer gedraaid bij de scores van Willem II. Weet iemand om welk liedje het gaat?
Was dat niet Nunca - Movin' Train?quote:Op maandag 10 april 2006 11:58 schreef donroyco het volgende:
Pas op: vage omschrijving!
Bij Talpa werd tijdens De Wedstrijden overgeschakeld naar Eindhoven (na de wedstrijd Vitesse-Fc Utrecht dacht ik) en zag je op het einde van dat sfeerbeeld een panaromashot met hossende mensen op een bepaald nummer.. Maar hoe heet dat nummer?
Pas op: vage omschrijving!
quote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was dat niet Nunca - Movin' Train?
In navolging hierop wil ik nu graag weten hoe het klassieke stuk uit de reclame voor Krasloten heetquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:55 schreef Rio het volgende:
Hmm, nog een keer, nu met stijlvoorbeeld;
Iemand die weet hoe dat orgeldeuntje heet dat ze in Rembo & Rembo regelmatig op de achtergrond hadden? Is volgens mij oorspronkelijk een klassiek stuk (piano?).
Qua sound klinkt het als Klaus Wunderlich.
Klaus Wunderlich
Ik zoek dus een nerveuzerig deuntje, ook met zo'n Hammond orgeltje. Wordt volgens mij ook wel eens in quizen gebruikt als irritant achtergrondmuziekje.
Ik denk dat dit een echte uitdaging is voor de lezers alhier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |