alle remixes zijn welkom..quote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik heb wel een dance remix van "The Real Booty Babes", misschien bedoel je die.
Als het allemaal goed gelukt is, heb je twee mailtjes in je postvakje.quote:Op maandag 17 april 2006 00:05 schreef 2Mini het volgende:
[..]
alle remixes zijn welkom..
fok2mini apestaartje gmail punt com
Het is hem inderdaad, en ik zie net dat dit ook het goede antwoord is op de eerder gevraagde Requiem For A Dream soundtrack. Die heb ik laatst nog zitten kijken.. vandaar dat 'ie zo bekend klonkquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:13 schreef Scummy het volgende:
[..]
Als ik het goed hem is dat "Lux Aeterna" van Clint Mansel![]()
Ik denk dat je Il est cinq heures Paris s'eveille van Jacques Dutronc bedoeltquote:Op zondag 16 april 2006 23:55 schreef donroyco het volgende:
Nog een request: een Franstalig nummer met in het refrein opvallend vaak het woordje Paris gevolgd door een fluitmelodietje, gespeeld dus op een fluit of dwarsfluit.. er is dus een stukje gezongen en dan volgt dat riedeltje..
Ja, dat was ´m jaquote:Op maandag 17 april 2006 11:19 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik denk dat je Il est cinq heures Paris s'eveille van Jacques Dutronc bedoelt
niemand?quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:15 schreef Invert het volgende:
ik zoek een lied met ongeveer de volgende teks (heb alleen wat woorden snel kunnen noteren)t;
Over ... you will be waiting ... side for me
when i know in my heart
and i wish i could have
when the storm has frozen
you'll be waiting
het is gezongen door een vrouwelijke zangeres met een beetje alicia keys/nelly furtado stem
als ik het invoer in google dan krijg ik niks dat er op lijktheeft iemand hier misschien een idee?
Ja, toch wel Muziekstadquote:
Nou ja: het origineel is Kim Wilde - Cambodia [1981] .... Nu alleen deze 'versie' nog.quote:Op maandag 17 april 2006 15:29 schreef Kasatka het volgende:
Hey zoek de naam van het volgende nummer,
Hoor het iedere keer, maar tot nu toe nog nooit de naam geweten.
Heb het dus maar opgenomen in de hoop dat iemand het hier herkent.
http://md.x10hosting.com/naamloos.mp3
Het is iig Cambodia..quote:Op maandag 17 april 2006 15:29 schreef Kasatka het volgende:
Hey zoek de naam van het volgende nummer,
Hoor het iedere keer, maar tot nu toe nog nooit de naam geweten.
Heb het dus maar opgenomen in de hoop dat iemand het hier herkent.
http://md.x10hosting.com/naamloos.mp3
Dick Dale - Miserlouquote:Op maandag 17 april 2006 22:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek dat liedje van pulp fiction, het origniele dus niet die nieuwe van black eyed peach ofzo
michel sardou - le connemara?quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef Heidi- het volgende:
Okay dit wordt moeilijk, misschien zijn hier mensen die ook de PFAFFS kijken,
maar net was er op het einde een frans nummer te horen (voor de vaste kijkers, werd ook bij bruiloft van dave en lindsey gedraait)
Het begint heel langzaam, en daarna snel, het heeft dan beetje qua deuntje weg van 'parla et pardoux - liberte'
Sorry nee kon geen woorden onthoudenging snel en kan geen frans
![]()
*gooi doetquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:01 schreef Borkydude het volgende:
Zo'n blij Frans liedje. Zo'n vent zingt het, en op gegeven moment komt er geloof ik zo'n koor bij.
Wel een van de bekendste Franse liedjes, noem er i een paar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |