Ze zijn inderdaad voor Eskimo's. Meest hilarisch zijn nog die boots met draden eraan en dan van die knotjes. Zwaar irritant in het straatbeeld.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik vind ze grappig. Ik moet altijd wel even lachen als ik zo'n mode-eskimo voorbij zie lopen.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:31 schreef Ashram het volgende:
...en waar zijn die 2 behaarde teelballen aan touwtjes gebleven?
Waarschijnlijk loop ik hopeloos achter op laarsgebied.
SHE weet weer hoe het moetquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:38 schreef SHE het volgende:
Verschrikkelijk onvrouwelijk
High heels it is voor deze dame![]()
Prachtig, dat dames zichzelf nog willen pijnigen om mannen wat kost voor de ogen te geven.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:38 schreef SHE het volgende:
Verschrikkelijk onvrouwelijk
High heels it is voor deze dame![]()
Nou DAT is nog eens een leuke variatie tip!quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:50 schreef pberends het volgende:
Die balletjes doen me altijd denken aan:
[afbeelding]
Dunlop, Aigle....of toch maar die Signature serie kaplaarzen van Louis Vuitton???quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:48 schreef crackhead het volgende:
Ik dacht dat rubberen kaplaarzen het helemaal gingen worden dit jaar.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:56 schreef Ashram het volgende:
[..]
Dunlop, Aigle....of toch maar die Signature serie kaplaarzen van Louis Vuitton???
Het zou me niet verbazen als er zoiets bestaat.![]()
God nee! Ik krijg nou die beelden van die MacDonalds reclame voor me...quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:06 schreef crackhead het volgende:
[..]
[afbeelding]
Serieus. Ik zag laatst een studente op dit soort rubberen laarzen rondlopen maar dan zonder die gesp.
*Ghrill*quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:06 schreef crackhead het volgende:
[..]
[afbeelding]
Serieus. Ik zag laatst een studente op dit soort rubberen laarzen rondlopen maar dan zonder die gesp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |