Verrassen met iets wat het niet meer doet door al die injecties???quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:02 schreef crackhead het volgende:
Geweldig. Waar kun je dat laten doen? Daar wil ik m'n vriendin wel een keer mee verrassen
.
Dat is ook wat ik er schokkend aan vind. Dat er 'artsen' zijn die hieraan meewerken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:07 schreef Aventura het volgende:
Ik snap niet dat die mensen niet worden doorgestuurd naar een psychiater wanneer ze bij hun arts om zo'n behandeling vragen..
quote:Good Golly Mark ! Got an instant hardon looking at your new pix !! Incredible !! bmate00
Hij heeft nu wel overal een mooi bijzettafeltje voor z'n biertjequote:Op zaterdag 8 april 2006 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.extremecock.org/index.php?act=Attach&type=post&id=255.
Wat een kneuzen.
quote:I'm looking forward to the day when I have to worry about getting my sac caught in the leg press at the gym...or more importantly being fucked hard up my ass while me AND the guy are both supported laying on my humongous scrotum!
anybody wanna help?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:23 schreef Suikerkwekje het volgende:
Hij heeft weer een nieuw idee: http://www.extremecock.org/index.php?showtopic=25&hl=
LOL
Die tepels.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:23 schreef Suikerkwekje het volgende:
Hij heeft weer een nieuw idee: http://www.extremecock.org/index.php?showtopic=25&hl=
LOL
quote:
Ik gok dezelfde wannabe plastisch chirurgen zoals die schoemacher.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:56 schreef Aventura het volgende:
Wat voor medici lenen zich hiervoor?!
Ze willen er juist last van hebben, dat is onderdeel van de geilheid ervan voor hen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:26 schreef Canisfire het volgende:
Waarom zou je nou je ballen willen laten vergroten ?
Daar heb je toch alleen maar last van.![]()
Niet tot je een kruiwagen nodig hebt om je zak te vervoeren, dwerg!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:40 schreef dwerg het volgende:
En ik dacht dat ik hip was met een jong katje in een fles.
Ik heb toch echt liever een vriendin.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef Skv het volgende:
Ik wil het verdomme ook!
Weet je hoe geil, zo'n drie kilo silikonenklomp tussen je benen
Dan kun je ook een paar kilo biefstukken aan je piemel hangen, heb je het zelfde effect.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef Skv het volgende:
Ik wil het verdomme ook!
Weet je hoe geil, zo'n drie kilo vleesklomp tussen je benen
Die mag meegenietenquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:53 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik heb toch echt liever een vriendin.
Jij hebt er een in het zwartquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:08 schreef MrBean het volgende:
http://www.extremecock.org/index.php?act=ST&f=11&t=237&st=0#entry1209
Van wat?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:16 schreef Brighteyes het volgende:
Kan iemand even een screenshot maken?
Van dat topic op dat forum. Just for eternity's sake.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:18 schreef MrBean het volgende:
Van wat?
quote:I'm sad to report that Mark (MisterMark) is in the hospital in San Francisco. Unfortunately, it is related to his most recent injections in London. I spoke with him this afternoon and he is suffering the effects of "silicone embolism," which involves silicone making its way into the bloodstream. In speaking with him, he encouraged me to make his contact information available to members of this site. (Just like Mark to want to keep his loyal fans and friends aware and informed!) Please feel free to contact him at the following number to wish him well and let him know we all look forward to his speedy recovery.
Ik weet niet wat erger is, die reactie van Pony-Lover of de reacties van de mensen van dat forum op dat bericht "dat ze Mark beterschap wensen maar hopen dat hij z'n siliconen kan houden".quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat vind ik nou wel weer wat overdreven hoor
nu nog een reply zienquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Van dat topic op dat forum. Just for eternity's sake.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:15 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, die reactie van Pony-Lover of de reacties van de mensen van dat forum op dat bericht "dat ze Mark beterschap wensen maar hopen dat hij z'n siliconen kan houden".
Het zou me niks verbazen idd!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Binnenkort komen we erachter dat die comunity van dezelfde maker is als bonzai kittens
Als dit een serieuze site is, en niet het werk van een geniale grappenmaker, dan denk ik niet dat MisterMark ooit nog 'beter' wordt.quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Denk je na 10 jaar Internet alles gezien te hebben.
Roger that.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:26 schreef ruby het volgende:
Weet je waar ik bang voor ben, dat dat beeld van die griezelige lul en ballen voorlopig niet van m'n netvlies af te branden is.
Als je nou niet de behoefte hebt om zelf te naaienquote:Op zondag 9 april 2006 17:58 schreef Het_Biertje het volgende:
ok.. even voor de duidelijkheid.
Dit zijn dus gewoon een stelletje homo's die het geil vinden om in hun reet geneukt te worden terwijl ze op hun eigen HUGE zak en piemel liggen![]()
Vrouwen doen aan borstvergrotingen en die homo's doen aan....tja......nieuw is het dus niet echt![]()
Ik bespeur enige homofobie...quote:Op zondag 9 april 2006 17:58 schreef Het_Biertje het volgende:
Dit zijn dus gewoon een stelletje homo's die het geil vinden om in hun reet geneukt te worden terwijl ze op hun eigen HUGE zak en piemel liggen![]()
Vrouwen doen aan borstvergrotingen en die homo's doen aan....tja......nieuw is het dus niet echt![]()
dus? wat is je conclusie? dit hadden we zelf ook al door dat ze een grote zak hadden..quote:Op zondag 9 april 2006 17:58 schreef Het_Biertje het volgende:
dat het niet nieuw is om je zelf te bewerken met siliconen.quote:Op zondag 9 april 2006 20:01 schreef alsem het volgende:
[..]
dus? wat is je conclusie? dit hadden we zelf ook al door dat ze een grote zak hadden..
ik vind dit toch wel net nog 1 stapje verder gaan dan borstvergrotingen..quote:Op zondag 9 april 2006 17:58 schreef Het_Biertje het volgende:
Het is allebei lelijk...quote:Op zondag 9 april 2006 21:01 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik vind dit toch wel net nog 1 stapje verder gaan dan borstvergrotingen..
Waarschijnlijk is deze idioot dan ook hetzelfde lot bezegeld als wijlen Lolo Ferrari...quote:Op zondag 9 april 2006 21:01 schreef LoggedIn het volgende:
ik vind dit toch wel net nog 1 stapje verder gaan dan borstvergrotingen..
quote:Op maandag 10 april 2006 15:22 schreef Serendips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is deze idioot dan ook hetzelfde lot bezegeld als wijlen Lolo Ferrari...
[afbeelding]
hmkay..quote:A preliminary examination by a pathologist appeared to show she died of natural causes
Je zit dus opgezadeld met een totaal onbruikbaar gelachtsdeel.. inderdaad erg "quote:Op donderdag 20 april 2006 20:52 schreef skippy22 het volgende:
Zown een heb ik ook Hoef der alleen niks voor te doen
We zijn er zo wel redelijk van overtuigd dat deze man geen nageslacht kan krijgen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:52 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Je zit dus opgezadeld met een totaal onbruikbaar gelachtsdeel.. inderdaad erg ""
![]()
Volgens mij kon deze man 'm niet meer omhoog krijgen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:18 schreef Modus het volgende:
Laat me raden, die gasten zijn allemaal vrijgezel.. En blijven het nog wel even ook met dit soort totale krankzinnigheid.
wtf; is met die zak aan de hand ;{ het lijken wel allemaal kleine gezwellenquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Volgens mij kon deze man 'm niet meer omhoog krijgen.
Maar ik zag wel iemand anders op dat forum vragen om injecties in de anus, omdat het dan lekker schijnt te zijn voor degene die jou anaal neemt.
Injecties. Siliconen. In. Je. Anus.
Deze man zijn piercing weet ook niet meer waar hij thuishoort:
http://www.extremecock.org/index.php?showtopic=244
http://www.extremecock.org/index.php?showtopic=231quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:08 schreef MUUS het volgende:
Maar ik zag wel iemand anders op dat forum vragen om injecties in de anus, omdat het dan lekker schijnt te zijn voor degene die jou anaal neemt.
Injecties. Siliconen. In. Je. Anus.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:10 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wtf; is met die zak aan de hand ;{ het lijken wel allemaal kleine gezwellen
quote:Here are some pics of my weekend pump session.
quote:well, I did something wrong...for sure!!!
eej werken aan je stageopdracht..nuquote:Op maandag 31 juli 2006 23:59 schreef Nebu1980 het volgende:
Ik had 't net verdrongen...
Nu staat het opeens weer bovenaan in "My Active Topics".
En dat voor een moderator. Tssss.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:22 schreef Het_Biertje het volgende:
holyshit http://www.extremecock.com/home.htm
Met al dat plastic in zijn ballen voelt hij daar niks meer van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:41 schreef Coastertommm het volgende:
. stel dat je dan fietst en op je stang valt![]()
![]()
...
Dave ejaculeert.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:13 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb vorige week een ban gekregen voor een link naar (!) een plaatje van DaveXXL
En hier staat een heel topic vol.
Dat schijn je te kunnen aanpassen door middel van een speciaal dieet. Maar mensen als Peter North hebben volgens mij gewoon een gave.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:49 schreef wonderer het volgende:
Ik ben eigenlijk nieuwsgieriger naar die kerels die met een halve liter zaad klaarkomen. Komt dat ook door die siliconen?
Of er zit telkens een half jaar tussen elke photoshoot.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat schijn je te kunnen aanpassen door middel van een speciaal dieet. Maar mensen als Peter North hebben volgens mij gewoon een gave.
je hebt een password nodig om hem zien te ejaculerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dave ejaculeert.
En dat mag nie niet !
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:59 schreef Nebu1980 het volgende:
Ik had 't net verdrongen...
Nu staat het opeens weer bovenaan in "My Active Topics".
daar is een topic overquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:49 schreef wonderer het volgende:
Ik ben eigenlijk nieuwsgieriger naar die kerels die met een halve liter zaad klaarkomen. Komt dat ook door die siliconen?
heb je misschien een directe foto of link, ik kom uit op een pagina vol homo-erotica en ik zit nou eenmaal op mijn werkquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:56 schreef Aventura het volgende:
Naar aanleiding van een post uit een ander topic nu dit topic. Het betreft het volgende internetforum:
http://www.extremecock.org
Hierin post dus ene 'Mister Mark' die zijn penis en scrotum heeft laten injecteren met siliconen, teneinde het hele zaakje te vergroten. Het ziet er monsterlijk uit; van enige seksuele functie is geen sprake meer. Ik ben echt geschokt, had er nog nooit van gehoord. Wat voor medici lenen zich hiervoor?!
(niet op klikken als je een zwakke maag hebt).
we have missed the good stuffquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:56 schreef MikeyMo het volgende:
alle links naar topics doen het ook niet meer
waarom gingen ze dat doen dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:41 schreef MUUS het volgende:
Heeft gisteren iemand dat gedoe hierover op tv gezien? Die vent met neplippen en mega-piemel was er ook bij.
Toen lieten ze een operatie zien en nadat ze hadden gezegd dat ze nu de 'ophangband' gingen
Ik heb een gedeelte gezien, ook een gozer die een operatie had voor een extra cm.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:41 schreef MUUS het volgende:
Heeft gisteren iemand dat gedoe hierover op tv gezien? Die vent met neplippen en mega-piemel was er ook bij.
Toen lieten ze een operatie zien en nadat ze hadden gezegd dat ze nu de 'ophangband' gingen doorsnijden, had ik een black out.. Ik kreeg al wegtrekkers toen ze die gozer een stuk of zes prikken in zijn lul gaven, maar dat was the limit.
.
Je lul hangt aan een band en als je die doorsnijdt, zakt hij al een beetje. Wat ze daarna nog deden, weet ik niet, want toen had ik dus die black out.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:46 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
waarom gingen ze dat doen dan?![]()
Het zou nog niet eens één cm langer worden uiteindelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:49 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik heb een gedeelte gezien, ook een gozer die een operatie had voor een extra cm.
Ben ik blij dat ik geen obsessie heb met mijn penis![]()
toen ik klaar was met het lezen van bovenstaande merkte ik op dat ik m'n zaakje met linker hand aan het vasthouden wasquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je lul hangt aan een band en als je die doorsnijdt, zakt hij al een beetje. Wat ze daarna nog deden, weet ik niet, want toen had ik dus die black out.. Daarna moest die knul nog een maand of acht met gewichten aan zijn lul zitten, dat weet ik wel.
Een erectie en zaadlozing was geen probleem, neuken weer wel, want dan douw je je lul terug ofzo..
Als het hele verlengen klaar was, zou hij voor een verdikking gaan.
Toen ik zat te kijken, deed ik precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:52 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
toen ik klaar was met het lezen van bovenstaande merkte ik op dat ik m'n zaakje met linker hand aan het vasthouden was
Die gasten zagen het als een borstvergroting, hoe groter hoe mooier.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het zou nog niet eens één cm langer worden uiteindelijk.
Waarom doe je het dan, mên..
Nog 2 minuten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:58 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb zojuist van wat plaatjes bekeken van Gag The Fag
ik wil naar huis![]()
Die vent was gisteravond nog op de televisie en het was idd te zot voor woorden!quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:56 schreef Aventura het volgende:
Naar aanleiding van een post uit een ander topic nu dit topic. Het betreft het volgende internetforum:
http://www.extremecock.org
Hierin post dus ene 'Mister Mark' die zijn penis en scrotum heeft laten injecteren met siliconen, teneinde het hele zaakje te vergroten. Het ziet er monsterlijk uit; van enige seksuele functie is geen sprake meer. Ik ben echt geschokt, had er nog nooit van gehoord. Wat voor medici lenen zich hiervoor?!
(niet op klikken als je een zwakke maag hebt).
Ik meen toch wat meer interesse bij je te bespeuren, nu je de eerste schok te boven bent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:02 schreef dwerg het volgende:
Jammer dat die foto's zo klein zijn, ik had er graag eentje als wallpaper gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |