toen ik klaar was met het lezen van bovenstaande merkte ik op dat ik m'n zaakje met linker hand aan het vasthouden wasquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je lul hangt aan een band en als je die doorsnijdt, zakt hij al een beetje. Wat ze daarna nog deden, weet ik niet, want toen had ik dus die black out.. Daarna moest die knul nog een maand of acht met gewichten aan zijn lul zitten, dat weet ik wel.
Een erectie en zaadlozing was geen probleem, neuken weer wel, want dan douw je je lul terug ofzo..
Als het hele verlengen klaar was, zou hij voor een verdikking gaan.
Toen ik zat te kijken, deed ik precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:52 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
toen ik klaar was met het lezen van bovenstaande merkte ik op dat ik m'n zaakje met linker hand aan het vasthouden was
Die gasten zagen het als een borstvergroting, hoe groter hoe mooier.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het zou nog niet eens één cm langer worden uiteindelijk.
Waarom doe je het dan, mên..
Nog 2 minuten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:58 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb zojuist van wat plaatjes bekeken van Gag The Fag
ik wil naar huis![]()
Die vent was gisteravond nog op de televisie en het was idd te zot voor woorden!quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:56 schreef Aventura het volgende:
Naar aanleiding van een post uit een ander topic nu dit topic. Het betreft het volgende internetforum:
http://www.extremecock.org
Hierin post dus ene 'Mister Mark' die zijn penis en scrotum heeft laten injecteren met siliconen, teneinde het hele zaakje te vergroten. Het ziet er monsterlijk uit; van enige seksuele functie is geen sprake meer. Ik ben echt geschokt, had er nog nooit van gehoord. Wat voor medici lenen zich hiervoor?!
(niet op klikken als je een zwakke maag hebt).
Ik meen toch wat meer interesse bij je te bespeuren, nu je de eerste schok te boven bent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:02 schreef dwerg het volgende:
Jammer dat die foto's zo klein zijn, ik had er graag eentje als wallpaper gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |