Opmerkingen zoals die van jou zijn flauw. En erger nog, ze lokken nóg meer flauwe reacties uit. Mensen gaan dan op jouw post reageren i.p.v. op de OP. Vervolgens wordt het onderbroekenlol en verbaggert het topic.quote:Op zondag 23 april 2006 22:59 schreef __Saviour__ het volgende:
dat was een toffe opmerking. en een goede tip voor de TS.
er bestaat ook zoiets als té flauw modereren
vroeger was alles beter. sinds die nieuwe kansloze moderators hier zitten mag er helemaal niets meerquote:Op zondag 23 april 2006 22:59 schreef __Saviour__ het volgende:
dat was een toffe opmerking. en een goede tip voor de TS.
er bestaat ook zoiets als té flauw modereren
Dus omdat het JOU niet intreseert mag ik er niet over spreken.quote:
Omdat je met zo'n matige OP nooit serieuze reacties hoeft te verwachten. Ik weet zeker dat de meeste mensen niet eens weten wat het FokEiland is. Maargoed, je kan de OP nog aanpassen, dus als je de klacht wat duidelijker omschrijft dan maak ik het slot ongedaan.quote:Op zondag 23 april 2006 23:19 schreef djjumbo het volgende:
Welke criteria moet een topic aan voldoen om niet zo een flauw slotje te krijgen?
Of moet het tegenwoordig ook al in het intressestraatje liggen van de betreffende mod??
beetje triest The "terminator"
mooi aanbod, ga ik morgen is ff over nadenken.quote:Op zondag 23 april 2006 23:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Omdat je met zo'n matige OP nooit serieuze reacties hoeft te verwachten. Ik weet zeker dat de meeste mensen niet eens weten wat het FokEiland is. Maargoed, je kan de OP nog aanpassen, dus als je de klacht wat duidelijker omschrijft dan maak ik het slot ongedaan.
Omdat het topic bagger is. Kom eerst maar eens met een fatsoenlijke OP, misschien dat het dan wel open blijft.quote:Op maandag 24 april 2006 00:26 schreef webspider het volgende:
Wat is er niet gezond aan het topic tegen dat weest-optimischisch gedoe, behalve dat het misschien niet past in de huidige hype?
graag gedaanquote:
Zeker niet de 2 keer dat is er voor ge-edit ben was juist het wegeditten van de quote het verwijderen van mijn daadwerkelijke boodschap. Zoals ik in het topic probeerde uit te leggen wil ik sommige opmerkingen gewoon een duim geven. Het accentueren van een opmerking eigenlijk. Soms kan dit heel erg verhelderend of goed werken bijvoorbeeld als een discussie een voorgaande opmerking mist. En om in een duscussie aan te geven aan welke kant je staat. Het toevoegen van een opmerking als "Ik ben het met betreffende user eens" klinkt zo knullig. Terwijl het geven van een duim juist tof is.quote:Op maandag 24 april 2006 18:28 schreef The_Terminator het volgende:
Een quote zonder toevoeging voegt ook niets toe en is imo alleen maar iets om het postaantal mee op te krikken. Deze gaat trouwens op slot, aangezien het werkelijk nergens over gaat.
Ik heb je post al een stuk of 10 keer gelezen maar The_Terminator mag hem beantwoordenquote:Op maandag 24 april 2006 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja en jullie reageren te traag in het feedbacktopic
Jij ook alquote:Op maandag 24 april 2006 19:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb je post al een stuk of 10 keer gelezen maar The_Terminator mag hem beantwoorden
Ik denk dat BB dat ook weetquote:Op maandag 24 april 2006 19:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is de gewoonte dat de mods op hun eigen feedback reageren. Zodra Termie er is zal ie wel een antwoord geven.
Jij hebt me ook een keer ge-edit voor het 'leeg quoten'quote:Op maandag 24 april 2006 19:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij ook al
@bosbeetle
Het is de gewoonte dat de mods op hun eigen feedback reageren. Zodra Termie er is zal ie wel een antwoord geven.
dat doet ze altijd want dat is de policyquote:Op maandag 24 april 2006 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij hebt me ook een keer ge-edit voor het 'leeg quoten'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |