Ik wel.quote:
Ik vraag even af ze hem willen hebben. Ben zo terugquote:Op zondag 16 april 2006 18:55 schreef DeRCT14 het volgende:
hey Tha_T, zal ik dat topic van mij ff in ONZ openen? Of zou je 'm kunnen verplaatsen?
quote:Op zondag 16 april 2006 19:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vond je sluitpost wel terecht, zo ook voor ONZ. Nee dank dus.
Het is niet zozeer dat het niet geschikt is. Maar als ik jouw topic open laat moet ik het volgende topic over een lege vulpen ook open laten. Snap je?quote:Op zondag 16 april 2006 19:36 schreef DeRCT14 het volgende:
OkeNagoed, ik wilde het gewoon ff delen met jullie. En als het niet geschikt is, jammer dan
Lievquote:Op zondag 16 april 2006 20:12 schreef tonks het volgende:
Flugeltje kijk mijn signature!
I see.quote:Op zondag 16 april 2006 19:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat het niet geschikt is. Maar als ik jouw topic open laat moet ik het volgende topic over een lege vulpen ook open laten. Snap je?
quote:Op maandag 17 april 2006 12:57 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben blij dat je me zo goed aanspoort flugeltje![]()
ik ga nu eerst afwassen![]()
Er komt zoveel bagger op afquote:Op maandag 17 april 2006 13:38 schreef postmortum het volgende:
flugeltje: mij topic wat doe je![]()
heb je eindelijk een semi-naamtopic gaat die op slot![]()
Had je last van dat spelfoutjequote:Op dinsdag 18 april 2006 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
Christenen willen dat ik niet naar de musical ga
misschien iemand de ff de tt kan aanpassen?
Ik stop de discussie niet, als het over Fok gaat kan ie 'm in FB openen. Als het niet over Fok gaat en jullie weten wél waar het over gaat is het een discussie tussen jullie en Fok is een openbaar forum.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Moderators en het laatste woord
Er zijn geen voorbeelden omdat de TS geen namen wil noemen..
En wij weten waar het over gaat.
Jou slotje is wel een goed voorbeeld.
Je stopt de discussie in dit serieuze topic.
Doe niet zo naief Flugel, jij weet net zo goed als iedereen waar het over gaat. Echt een slappe reactiequote:Op dinsdag 18 april 2006 18:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik stop de discussie niet, als het over Fok gaat kan ie 'm in FB openen. Als het niet over Fok gaat en jullie weten wél waar het over gaat is het een discussie tussen jullie en Fok is een openbaar forum.
Het spijt me heel erg, maar ik weet écht niet waar het over gaat... (gaat het over een specifiek voorval dan?)quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Doe niet zo naief Flugel, jij weet net zo goed als iedereen waar het over gaat. Echt een slappe reactie![]()
Misschien dat één van de mannelijke mods 'm weer open wil gooienquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:26 schreef MUUS het volgende:
Nu ben ik verdrietig
Regel 1 bij het modden:
Eerst de newbie tieten laten posten, dan pas een slotje..
Het gaat ook niet om de tieten, het gaat om het treiteren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien dat één van de mannelijke mods 'm weer open wil gooien
Tieten interesseren me vrij weinig
Ik had dat in overweging genomen als de FA's niet zo rap warenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien dat één van de mannelijke mods 'm weer open wil gooien
Toch nog niet goed ingewerkt zie ik al.quote:Tieten interesseren me vrij weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |