laatst was er zo een, volgens mij van dirktator, die was op slot gegooid na het openen, en daarna gaan de communistisch dictatoriale mods even lekker met elkaar door discussiėren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef giMoz het volgende:
voorbeelden van zulke topics???
Stelletje plebejersquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:20 schreef immortalsean het volgende:
[..]
laatst was er zo een, volgens mij van dirktator, die was op slot gegooid na het openen, en daarna gaan de communistisch dictatoriale mods even lekker met elkaar door discussiėren.
p.s. ben te lui om de link te zoeken.
Heb ik wel, maar niet op dit forum.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef giMoz het volgende:
Oja, die ook. Ook op dat andere forum.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:20 schreef immortalsean het volgende:
[...] was op slot gegooid na het openen, en daarna gaan de communistisch dictatoriale mods even lekker met elkaar door discussiėren.
Ga daar zeiken dan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar niet op dit forum.![]()
Dat komt denk ik omdat de modjes geen serieuze topics willen omdat ze dan niet meer kunnen zeiken dat topics verzanden in OffTopic beblaat/slowchat/bagger etc.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Idd ben ik bezig met discussie en dan zit opeens slot op topic
Ik wilde geen namen noemen... en ik zou het op prijs stellen dat jullie dat ook niet doen, want dat was niet de bedoeling.... anders komt er hier zometeen een slotje opquote:
Waarom? Dit subforum is toch om te klagen over vanalles en nog wat, ongeacht waar het probleem zich voordoet?quote:
Anders slotje, slecht topicquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef giMoz het volgende:
hier kunnen ze ook totaal niet tegen kritiek.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:32 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ik wilde geen namen noemen... en ik zou het op prijs stellen dat jullie dat ook niet doen, want dat was niet de bedoeling.... anders komt er hier zometeen een slotje op![]()
[..]
Waarom? Dit subforum is toch om te klagen over vanalles en nog wat, ongeacht waar het probleem zich voordoet?
En als ik dįįr ga klagen, wordt ik waarschijnlijk gebanned. De mods daar kunnen niet tegen kritiek. Ook niet als je het heel netjes en niet persoonlijk brengt...
wat wil je, zo vlak na de Pasenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |