abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37742486
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:07 schreef APK het volgende:

[..]

Persoonlijk hecht ik meer waarde aan 'Piet Paulusma' -die zelf piloot is- dan aan de mening van een linkjes-strooiende-Tower-Buster-bakker.

Ieder zijn mening, hè?
Paulusma piloot?

Ik heb anders nog met hem gewerkt op Backoffice van KPN!
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:17:27 #252
6941 APK
Factual, I think.
pi_37742643
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:10 schreef Gorian het volgende:

Paulusma piloot?

Ik heb anders nog met hem gewerkt op Backoffice van KPN!
Snuit die chemtrail uit je neus en lees even terug.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_37742701
Ik heb NIX met chemtrails, maar ik heb mijn neus gesnoten (daar zat me wat coke bij zeg!), terug gelezen, en zie nog steeds staan dat Piet volgens jou een piloot was aan wie je meer waarde hecht.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_37784844
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:20 schreef Gorian het volgende:
Ik heb NIX met chemtrails, maar ik heb mijn neus gesnoten (daar zat me wat coke bij zeg!), terug gelezen, en zie nog steeds staan dat Piet volgens jou een piloot was aan wie je meer waarde hecht.
Zal ik het dan maar uitleggen?

omdat ik (the_stranger) wat meer kennis heb van het weer, noemt Junkie_19 mij Piet Paulusma.

Nu mag jij 3x raden wat mijn beroep is

Rest mij alleen nog even een tip te geven voor Junkie:

Boek: Het weer voor Dummies
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:35:03 #255
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_37787802
SALT LAKE CITY, UT, United States (UPI) -- U.S. scientists in Utah say they have found yet another contributing force to polar warming: haze.
quote:
Arctic climate already is known to be particularly prone to global warming caused by greenhouse gases. Now, a University of Utah study finds the Arctic haze -- consisting of particulate pollution from midlatitude cities -- mixes with thin clouds, enabling them to become more efficient at trapping heat.
The study appeared in the April 6 issue of the journal Nature.

http://science.monstersan(...)s_heating_the_Arctic
pi_37788691
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:05 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Probeer maar eens deze pagina te lezen piet paulusma. Of ga maar eens op zoek naar een gravlev.
En wat zijn jouw redenen om aan te nemen dat de foto in kwestie geen holding patroon is?

En een gifje, wat bestaat uit 3 foto's. met een relatief lange tijd tussen foto 2 en 3?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 15 mei 2006 @ 13:37:55 #257
40822 junkie19
afgekickt!
pi_37843140
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:15 schreef The_stranger het volgende:

[..]

En wat zijn jouw redenen om aan te nemen dat de foto in kwestie geen holding patroon is?

En een gifje, wat bestaat uit 3 foto's. met een relatief lange tijd tussen foto 2 en 3?
Piet, je gaat me niet vertellen dat de troep die ze over de superbowl sproeien om de wolken uiteen te drijfen om mooi weer te krijgen ook een holding patern is of wel??

De patenten voor weer modifcatie en chemtrails (HAARP over de stratosfeer waar ze een elektrische lading doorheen pompen) zijn zeker ook voor gevloeid uit je holding paterns of niet?

ga maar meteroloogje spelen op www.weer.nl, nitwit.
  Moderator maandag 15 mei 2006 @ 13:39:33 #258
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_37843191
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:37 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Piet, je gaat me niet vertellen dat de troep die ze over de superbowl sproeien om de wolken uiteen te drijfen om mooi weer te krijgen ook een holding patern is of wel??

De patenten voor weer modifcatie en chemtrails (HAARP over de stratosfeer waar ze een elektrische lading doorheen pompen) zijn zeker ook voor gevloeid uit je holding paterns of niet?

Blaas es even niet zo hoog van de toren gast. Dat denegrerende toontje mag je best wel achterwege laten hoor, het is zelfs tegen de policy.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 15 mei 2006 @ 13:43:19 #259
40822 junkie19
afgekickt!
pi_37843304
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Blaas es even niet zo hoog van de toren gast. Dat denegrerende toontje mag je best wel achterwege laten hoor, het is zelfs tegen de policy.
Mijn reactie is niet "denegrerende". Het zijn keiharde feiten. De reactie van Piet Paulusma dat ik het weer voor dummies moet lezen en al dat soort dingen, dat is degenerend. Of heb je zijn reactie niet gelezen?
  maandag 15 mei 2006 @ 13:45:15 #260
6941 APK
Factual, I think.
pi_37843350
quote:

Dat zijn totaal verschillende zaken.

Weermanipulatie doen ze ook in bv Rusland en Thailand, in alle openheid overigens.
pi_37843574
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:43 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Het zijn keiharde feiten.
Hou toch op man, je hebt hier nog geen enkel wetenschappelijk onderbouwd feit neergezet.
pi_37844603
quote:

[..]

Eens even kijken.. Cloudseeding heb je het over neem ik aan?

Is al zo oud als de luchtvaart zelf. Al in de jaren '40-'50 waren er bedrijven die met zilverjodide en droog ijs probeerden wolken uit te laten regenen zodat ze of gunstig waren voor de landbouw, of niet gingen regenen op feesten en partijen.
Bij het zoveel jarig bestaan van st. Petersburg hebben ze dit ook geprobeerd met tegenvallend succes als ik de berichten mag geloven.
Deze technieken vallen mijns inziens niet onder chemtrails, aangezien ze op relatief lage hoogte gesproeid worden, algemeen bekend zijn en geen trails achter laten.

Wat ik jou echter vroeg is waarom je de door jou geposte foto niet een holding patroon kan zijn. Ik heb het niet over HAARP, cloudseeding en patenten, ik heb het over de door jou geposte foto(s). Jij zegt in een post dat de door jou geposte foto's overduidelijk chemtrails zijn, maar je laat (weer) achterwege waarom.

Jij post dat soort foto's zonder uit te leggen wat het nu betekent.
Jij post dat soort foto's zonder in te gaan op de bron.
Jij post dat soort foto's zonder te weten wat je post.
Jij post dat soort foto's zonder er verder op in te gaan.

Met andere woorden, jij brengt niets nuttigs in deze discussie, afgezien van een neiging tot het negeren van feiten, het verdraaien van posts en sproeien van ongefundeerde claims.

En het boek weer voor dummies was totaal niet denigregend, het was een serieuze tip. Jij hebt namelijk niet de benodigde kennis om een zinvolle bijdrage te leveren aan deze discussie. Het enige wat jij doet is je kennis oplezen van een vage site, welke je dan weer linkt zonder bijgevoegde waarde of oordeel.

Daarom vraag ik jou om je foto's toe te lichten met je eigen woorden, iets wat je tot nu toe in al je topics achterwege hebt gelaten.

[ Bericht 1% gewijzigd door The_stranger op 15-05-2006 15:00:38 ]
C. Sagan
  maandag 15 mei 2006 @ 23:46:21 #263
40822 junkie19
afgekickt!
pi_37864065
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:33 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Eens even kijken.. Cloudseeding heb je het over neem ik aan?

Is al zo oud als de luchtvaart zelf. Al in de jaren '40-'50 waren er bedrijven die met zilverjodide en droog ijs probeerden wolken uit te laten regenen zodat ze of gunstig waren voor de landbouw, of niet gingen regenen op feesten en partijen.
Bij het zoveel jarig bestaan van st. Petersburg hebben ze dit ook geprobeerd met tegenvallend succes als ik de berichten mag geloven.
Deze technieken vallen mijns inziens niet onder chemtrails, aangezien ze op relatief lage hoogte gesproeid worden, algemeen bekend zijn en geen trails achter laten.

Wat ik jou echter vroeg is waarom je de door jou geposte foto niet een holding patroon kan zijn. Ik heb het niet over HAARP, cloudseeding en patenten, ik heb het over de door jou geposte foto(s). Jij zegt in een post dat de door jou geposte foto's overduidelijk chemtrails zijn, maar je laat (weer) achterwege waarom.

Jij post dat soort foto's zonder uit te leggen wat het nu betekent.
Jij post dat soort foto's zonder in te gaan op de bron.
Jij post dat soort foto's zonder te weten wat je post.
Jij post dat soort foto's zonder er verder op in te gaan.

Met andere woorden, jij brengt niets nuttigs in deze discussie, afgezien van een neiging tot het negeren van feiten, het verdraaien van posts en sproeien van ongefundeerde claims.

En het boek weer voor dummies was totaal niet denigregend, het was een serieuze tip. Jij hebt namelijk niet de benodigde kennis om een zinvolle bijdrage te leveren aan deze discussie. Het enige wat jij doet is je kennis oplezen van een vage site, welke je dan weer linkt zonder bijgevoegde waarde of oordeel.

Daarom vraag ik jou om je foto's toe te lichten met je eigen woorden, iets wat je tot nu toe in al je topics achterwege hebt gelaten.
gaap...

De foto's die ik gepost heb zijn voorbeelden. niets meer en niets minder. ik hoef ze niet te verklaren of uit te leggen omdat ik vind dat iedereen zelf zijn eigen conclusies moet trekken.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:47:46 #264
40822 junkie19
afgekickt!
pi_37864113
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hou toch op man, je hebt hier nog geen enkel wetenschappelijk onderbouwd feit neergezet.
Hoe groot acht je de kans dat de wetenschap wilt bewijzen dat de regering opzettelijk mens en mileu al tientallen jaren vergiftigd?
  maandag 15 mei 2006 @ 23:49:10 #265
40822 junkie19
afgekickt!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:11:31 #266
6941 APK
Factual, I think.
pi_37865026
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:46 schreef junkie19 het volgende:

De foto's die ik gepost heb zijn voorbeelden. niets meer en niets minder. ik hoef ze niet te verklaren of uit te leggen omdat ik vind dat iedereen zelf zijn eigen conclusies moet trekken.
Door jouw manier van posten krijg ik toch zeer sterk de indruk dat iedereen jouw conclusie moet trekken.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:17:40 #267
40822 junkie19
afgekickt!
pi_37865221
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef APK het volgende:

[..]

Door jouw manier van posten krijg ik toch zeer sterk de indruk dat iedereen jouw conclusie moet trekken.
Ik heb mijn conclusie al getrokken, de vraag is alleen wat ik ermee doe. ik post alleen zodat mensen tenminste de kans hebben om de juiste informatie te bereiken.

Intresseert me weinig of je wel of niet in chemtrails geloofd. Voor mijn part geloof je dat je in een universum woont met verschillende soorten wezens waarvan de ene helft samenwerkt met de spirit of love en die andere met evil, of je gelooft dat je binnen 80 jaar een huis en auto moet kopen en afbetalen. i dont care.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:31:09 #268
6941 APK
Factual, I think.
pi_37865699
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:17 schreef junkie19 het volgende:

ik post alleen zodat mensen tenminste de kans hebben om de juiste informatie te bereiken.
Dat doet 'Piet Paulusma' ook, gelukkig heeft hij iets meer verstand van zaken en onderbouwt hij wél zijn beweringen.

[ Bericht 1% gewijzigd door APK op 16-05-2006 01:18:38 ]
pi_37866879
Eergister voorspelde men dat het wat frisser zou gaan worden,
dat kan natuurlijk!
In de avond viel het me op dat er weer mega veel vliegtuigen bezig waren met rondvliegen en er weer vele strepen door de hemel trokken.
Heel apart om te zien,...die avond werd het fris.
Kan gebeuren misschien toeval oid,
Gisteren idem dito, heel veel vliegtuigen die een kruis op kruis door de hemel trokken ik telde er wel 14 strepen in de lucht door elkaar heen, na een minuut of tien heb ik weer gekeken en de strepen waaierden uit tot een soort bewolking!
Vreemder nog was dat later de hele lucht weer dicht zat.
Vandaag hoor ik weer tig mensen klagen over hoofdpijn, branderige ogen, hoesten, keelpijn etc.
Gewoon maar een notie genomen van wat ik waarnam meer niet.
Toeval?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37866910
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
dat kan natuurlijk!
In de avond viel het me op dat er weer mega veel vliegtuigen bezig waren met rondvliegen en er weer vele strepen door de hemel trokken.
Gisteren idem dito, heel veel vliegtuigen die een kruis op kruis door de hemel trokken ik telde er wel 14 strepen in de lucht door elkaar heen, na een minuut of tien heb ik weer gekeken en de strepen waaierden uit tot een soort bewolking!
Vreemder nog was dat later de hele lucht weer dicht zat.
Vandaag hoor ik weer tig mensen klagen over hoofdpijn, branderige ogen, hoesten, keelpijn etc.
Gewoon maar een notie genomen van wat ik waarnam meer niet.
Toeval?
Ik vond de plotselinge 'hittegolf' anders ook mighy strange...

En idd.. gisteren was het zo ontzettend benauwd.. en vandaag zelfs tijdens het regenen nog.. ik vertrouw het weer niet weer..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_37866982
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:26 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Ik vond de plotselinge 'hittegolf' anders ook mighy strange...

En idd.. gisteren was het zo ontzettend benauwd.. en vandaag zelfs tijdens het regenen nog.. ik vertrouw het weer niet weer..
jepp vond ik ook! Maar er was geen vliegtuig te zien tijdens deze periode!
Wel voordat het begon!
Zelfde verhaal als ik al vertelde, ook weer veel vliegtuigen en strepen in de lucht.
Ik weet niet wat dit allemaal is.Jezus man die lui zijn toch niet zo gek om met het weer te spelen of wel? We zijn God niet nml
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37867032
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:30 schreef zhe-devilll het volgende:
jepp vond ik ook! Maar er was geen vliegtuig te zien tijdens deze periode!
Wel voordat het begon!
Zelfde verhaal als ik al vertelde, ook weer veel vliegtuigen en strepen in de lucht.
Ik weet niet wat dit allemaal is.Jezus man die lui zijn toch niet zo gek om met het weer te spelen of wel? We zijn God niet nml
Misschien zijn we wel God.. maar goed.. andere discussie

dan idd zouden we niet zo ontzettende PAIN-IN-THE-ASS flippo's zijn die even voor 6 miljard mensen gaan bedenken wat voor weer... maar goed.. stiekem houd ik steeds meer en meer rekening met dat het wel zo eens zou kunnen zijn. Waarom weet ik niet, maar voor mij zijn de links van Junkie wel interessant... ik kom dingen tegen die ik zelf ook wel eens heb bedacht en waar ik al meer over heb gelezen..

Maar stel ze spelen met het weer... dan staat er ons nog wat zwaar weer te wachten...
  dinsdag 16 mei 2006 @ 01:45:44 #273
6941 APK
Factual, I think.
pi_37867277
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:

dat kan natuurlijk!
Hoe zou dat nou komen?
Condensstrepen omdat er een frissere periode aankomt of een complot van weermannen, piloten en mannen in zwarte pakken?

Vanavond heb je overigens waarschijnlijk niet 'mega veel vliegtuigen' waargenomen.
Het was namelijk bewolkt.
Toeval?

Ik heb vandaag trouwens niemand over hoofdpijn etc. horen klagen.
Toeval?
pi_37867423
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:45 schreef APK het volgende:

[..]

Hoe zou dat nou komen?
Condensstrepen omdat er een frissere periode aankomt of een complot van weermannen, piloten en mannen in zwarte pakken?

Vanavond heb je overigens waarschijnlijk niet 'mega veel vliegtuigen' waargenomen.
Toeval?

Toeval?
als je had gelezen!?
Dan had je gelezen dat de lucht vol vliegtuigen was, en dankzij die vliegtuigen enorme strepen getrokken werden door de hemelse sferen.
pi_37867452
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:45 schreef APK het volgende:
Hoe zou dat nou komen?

Toeval?

Toeval?
mag je deze zin:

er ook wel tussenzetten hoor APK! No hard feelings, maar ik vind dit juist DE belangrijkste zin uit het bericht van zhe-devill. Dat er uit halen, laten de strepen in de lucht op willekeurige strepen lijken. Terwijl het hier dus - met een ooggetuige (waarom zou ze hierover liegen) - om gekruisde strepen gaat..

Gaarne uw reactie!

btw. dit is slechts een vraag, geen wijsneuserij, beterdoenerij of wat dan ook. Vroeg me dit gewoon af, aangezien je deze zin er uit liet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')