die baby heeft er weinig van gemerkt.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:53 schreef rokkenjager__ het volgende:
Stiekem vind ik het ventje er wel grappig uitzien. Maar opzich is het best zielig.
Dus .... we mogen hem fotosoepen???quote:Op donderdag 13 april 2006 14:33 schreef Yorrit het volgende:
[..]
die baby heeft er weinig van gemerkt.
die foto lijkt van zichzelf al geshoptquote:Op donderdag 13 april 2006 14:43 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dus .... we mogen hem fotosoepen???
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:58 schreef AffenStrudel het volgende:
"Het"lijkt wel een muppet.
Te raar.
*haalt foto's op van de site van het koninklijk huis*quote:Op donderdag 13 april 2006 14:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die foto lijkt van zichzelf al geshopt
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:43 schreef MrBean het volgende:
[..]
natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 14:43 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja, dat had ik me ook eens bedacht. Zie echt zelden allochtone verstandelijk gehandicapten/mongooltjes.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:03 schreef milagro het volgende:
[..]
trouwens, down syndroom he, dat komt toch onder alle volkeren/rassen voor?
ik zie nu nooit eens bv een Marokkaans, of Surinaams mongooltje en die zullen er toch ook wel zijn, lijkt me.
is dat ook een kwestie van wegstoppen, uit schaamte of angst?
hij zou letterlijk geen leven hebben, omdat er vrijwel geen hersenen ontwikkeld zijn. het is enkel een lichaam en geen bewustzijn/ziel/persoon of hoe je het ook wilt noemenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:16 schreef donnahvh het volgende:
jezus gewoon ongewassen pasgeboren in een schaaltje gezet![]()
echt te erg, voor t kind maar beter idd dat ie overleden is zou geen leven hebben anders
http://www.anencephalie-info.org/nl/index.htmquote:Anencefalie (anencephalie) is een aangeboren afwijking die onder de noemer neurale buisdefecten valt, spinabifida (open ruggetje) is de meest bekende vorm van de neurale buisdefecten. Anencephalie (in de volksmond open schedeltje of kattenkopje genoemd) is in tegenstelling tot spinabifida niet verenigbaar met het leven, vele babies met anencephalie overleven de geboorte niet en anders is de levensverwachting niet meer dan enkele uren tot enkele dagen. Omdat deze afwijking in de meeste gevallen geconstateerd wordt in de prenatale diagnostiek worden ouders vaak voor een moeilijke keuze tussen leven en dood gesteld.
Ik geoof niet echt dat ze levensvatbaar zijnquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:19 schreef AffenStrudel het volgende:
Maar goed dat we in nederland al ver voor de geboorte dit soort gevallen kunnen spotten.
Zo'n kind zou als attractie door het leven gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |