En waarom ben ik dan een schande voor mijn volk?quote:Op zondag 9 april 2006 13:44 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Dat er zat geestelijk gehandicapte Marokkanen(nee ik heb niet over dat tuig op straat) zijn, maar dat ze over het algemeen weg worden gehouden van de buitenwereld.
Het ziet er gewoon te bizar uit om echt te zijn.quote:
niets is te bizar om echt te zijnquote:Op zondag 9 april 2006 14:51 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon te bizar uit om echt te zijn.
Ben ik een bastard als ik zwaar de neiging heb om dat te zeggen over je geboorte (als algemene grap en niet beledigend bedoelt)?quote:
WTFquote:Op zondag 9 april 2006 15:13 schreef natte-flamoes het volgende:
Er worden wel vaker baby's met afwijkingen geboren.
http://english.pravda.ru/main/18/90/359/15002_cyclops.html
http://english.pravda.ru/img/2005/02/ciklop.jpg
Ze kijken nou niet echt blij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:22 schreef milagro het volgende:
heel naar, zoals ze met dat kind lopen te paraderen
Dat ziet er wel heel vaag uit..quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:44 schreef FatalException het volgende:
DOLAKHA - De geboorte van een bizar uitziende baby in heeft massa's mensen getrokken die het bizarre schepsel met eigen ogen wilden aanschouwen.
[afbeelding]
Lees verder:
http://www.xerson.nl/content/view/215/2/
Hij/zij/het (?) heeft ook wel een erg typische houding voor een pasgeboren baby. Hij zit er wel erg recht bij vinden jullie niet?quote:Op zondag 9 april 2006 20:39 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Dat ziet er wel heel vaag uit..
Hij past compleet in een kom, welke bij die man in z'n hand past.. Hij ziet er vrij klein uit.. maar goed..
Blijft weird..![]()
Op beide foto's is zijn houding ook nog eens PRECIES hetzelfde ... z'n armen, z'n mond, z'n hoofd, alles op de closeup staat in dezelfde houding als alles op de foto van de optocht.quote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Hij/zij/het (?) heeft ook wel een erg typische houding voor een pasgeboren baby. Hij zit er wel erg recht bij vinden jullie niet?Je zou idd bijna denken dat het nep is. Ik vind het onvoorstelbaar.
ja heel pijnlijk idd.quote:Op maandag 10 april 2006 16:13 schreef numero_uno het volgende:zou je als moeder uitpersen. Blij dajje zwanger bent krijg je 'zoiets'
het kan aan mij liggen, maar ik heb een dooie nog nooit gekke bekken zien trekken en dergelijke dingenquote:Op zondag 9 april 2006 23:23 schreef MrBean het volgende:
[..]
Op beide foto's is zijn houding ook nog eens PRECIES hetzelfde ... z'n armen, z'n mond, z'n hoofd, alles op de closeup staat in dezelfde houding als alles op de foto van de optocht.
Op beide foto's ziet het gezicht er hetzelfde uit. Ik denk dat het kind overleden is.quote:Op maandag 10 april 2006 20:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het kan aan mij liggen, maar ik heb een dooie nog nooit gekke bekken zien trekken en dergelijke dingen![]()
dat wordt ook gemeld...quote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Op beide foto's ziet het gezicht er hetzelfde uit. Ik denk dat het kind overleden is.
http://www.anencephalie-info.org/nl/index.htmquote:Anencefalie (anencephalie) is een aangeboren afwijking die onder de noemer neurale buisdefecten valt, spinabifida (open ruggetje) is de meest bekende vorm van de neurale buisdefecten. Anencephalie (in de volksmond open schedeltje of kattenkopje genoemd) is in tegenstelling tot spinabifida niet verenigbaar met het leven, vele babies met anencephalie overleven de geboorte niet en anders is de levensverwachting niet meer dan enkele uren tot enkele dagen. Omdat deze afwijking in de meeste gevallen geconstateerd wordt in de prenatale diagnostiek worden ouders vaak voor een moeilijke keuze tussen leven en dood gesteld.
snap je het niet? lees nog eens terugquote:Op maandag 10 april 2006 20:27 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die gast waar ik op quote...
Monsieur Bean zegt dat hij het gek vindt dat de baby op alle foto's er hetzelfde bij zit.quote:Op maandag 10 april 2006 20:29 schreef natte-flamoes het volgende:
mwa nee, maakt niet uit.
De kans op een kind met het syndroom van down wordt drastisch groter bij een hogere leeftijd van de moeder, dus dat lijkt me een logische verklaring. (Ik geloof als je 20 ben heb je een kans van 1:1500 kans op een kindje met het downsyndroom, op je 50ste een kans van 1:15, ongeveer)quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:13 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Heeft het er misschien niet mee te maken dat Marokkaanse vrouwen gemiddeld op veel jongere leeftijd kinderen krijgen?
emoquote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef PsyCha het volgende:
Eerste gedachte: Kan niet echt zijn. Lijkt wel een alien uit een slechte sci-fi film.
Later: Zo zielig....makes me wanna cry.
Dan lijkt me dat inderdaad een aannemelijke verklaring. Aan de andere kant blijft het bij Marokkaanse vrouwen over het algemeen niet bij één kind en volgen er meer op wat oudere leeftijd.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:13 schreef Wolkje het volgende:
[..]
De kans op een kind met het syndroom van down wordt drastisch groter bij een hogere leeftijd van de moeder, dus dat lijkt me een logische verklaring. (Ik geloof als je 20 ben heb je een kans van 1:1500 kans op een kindje met het downsyndroom, op je 50ste een kans van 1:15, ongeveer)
zelf zal ie niet naar t ziekhuis lopenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Aparte baby inderdaad. Ook wel muf dat ze er mee door de stad gaan lopen.
Moet het dan als een soort optocht in een teiltje?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:34 schreef Yorrit het volgende:
[..]
zelf zal ie niet naar t ziekhuis lopen
Zo groot is dat kind anders niet. Met een keizersnee wel te doen.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:37 schreef jimjim1983 het volgende:
het is een wonder dat die moeder zo'n ding eruit heeft gekregen.
die kan een paar weken niet meer recht lopen.
ja hij is idd niet zo groot. maar wel brede schoudersquote:Op woensdag 12 april 2006 16:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Zo groot is dat kind anders niet. Met een keizersnee wel te doen.
Dat lijkt alleen maar zo omdat hij geen nek heeft.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja hij is idd niet zo groot. maar wel brede schouders![]()
dat is ook weer waarquote:Op woensdag 12 april 2006 16:41 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dat lijkt alleen maar zo omdat hij geen nek heeft.
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is ook weer waar![]()
ik zeg al niets meer [afbeelding]
Ik wist niet dat hij dood was. Maar hij kijkt wel aardig monter voor een dode.quote:Op maandag 10 april 2006 20:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Monsieur Bean zegt dat hij het gek vindt dat de baby op alle foto's er hetzelfde bij zit.
en dan zeg ik dus dat dat wel vaker gebeurt bij dooien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |