Niets mis met thuishangen hoor, kan erg lekker zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:31 schreef svann het volgende:
Blijf dan vooral niet thuis rondhangen, Lamon.
In tegenstelling tot al die amusante rechtse rakkers met hun ''druk, druk, druk en oh wat ben ik succesvol"-verering heb ik het oprecht erg naar mijn zin op mijn werk.quote:Heb je niet zoals ieder mens geregeld een weekje vakantie? Ben je zo'n werkfreak?
Geen probleem zo groot of de medicijnkast weet wel raad.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gewoon geen slaap. Zelfs van MTV val ik niet in slaap.
Wanneer kunnen we de eerste proefprint verwachten?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gisteren (broodnuchter) verliep het schrijven voor geen meter, maar vandaag (4 halve liters Smithwick's) ben ik uitstekend op dreef. Angstaanjagend.
Een luizenleven is het, speciaal op maat gemaakt.quote:Oh Lamon, de trouwe lezers weten natuurlijk wel wat voor werk je doet, maar klopt het beeld dat ik er van heb ook echt en hoef je dagelijks pas ergens in de namiddag te beginnen?
Helaas zit de medicijnkast nog in één van de 25 dozen die ik nog moet uitpakken. En jawel! Daar had ik dus de kracht nog niet voor verzameldquote:Op woensdag 12 april 2006 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geen probleem zo groot of de medicijnkast weet wel raad.
Vertrouw op Murphy en neem als eerste de onderste doos.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Helaas zit de medicijnkast nog in één van de 25 dozen die ik nog moet uitpakken. En jawel! Daar had ik dus de kracht nog niet voor verzameld.
Ik heb meestal wel slaap maar slaag er dan toch niet om in slaap te vallen. Het enige dat helpt is opstaan, iets doen, en het dan nog een keer proberen.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gewoon geen slaap. Zelfs van MTV val ik niet in slaap.
Het zit diep, of niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eerst broer al met z'n internetscharrel
Oh, welnee. Het was alleen uit liefde voor dit topic.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Het zit diep, of niet?
Komt dat nou omdat ik PC met GS vergeleek? Of is er een andere reden?
Ah, dan is het goed. De liefde voor dit topic is de enige ware liefde, volgens mij.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, welnee. Het was alleen uit liefde voor dit topic.
Ja, hoi. Van Lamon mogen we hier niet groeten.quote:En hallo..
Je hebt mij nooit horen zeggen dat je niet mag zeggen wat je wilt.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens, broer, als ik HIER al m'n mening voor me moet houden...
Het is en blijft S-B he, uitlaapklep voor alles.
Nou, hoewel ik Lamon ontzettend waardeer ligt het imo iets complexer. Groeten mag volgens mij best om een conversatie op gang te brengen. Maar groeten om het groeten is natuurlijk uit den boze.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed. De liefde voor dit topic is de enige ware liefde, volgens mij.
[..]
Ja, hoi. Van Lamon mogen we hier niet groeten.
Ja, natuurlijk. Maar ik vind dit wel een suggestieve vraag.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:35 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit horen zeggen dat je niet mag zeggen wat je wilt.
Maar dat houdt tegelijkertijd in dat ik mag vrágen wat ik wil. Toch?
Ah, dat is duidelijk. Ik zal geen welterusten zeggen, dan.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, hoewel ik Lamon ontzettend waardeer ligt het imo iets complexer. Groeten mag volgens mij best om een conversatie op gang te brengen. Maar groeten om het groeten is natuurlijk uit den boze.
Het wás ook een suggestieve vraag.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, natuurlijk. Maar ik vind dit wel een suggestieve vraag.
Nee, dat vind ik ook belangrijk. Dan weet je wie er weer weggaan uit het topic (voor je met van die onbeantwoorde vragen blijft zitten). Maar ach, wie ben ik he.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, dat is duidelijk. Ik zal geen welterusten zeggen, dan.
In dat geval: nee, het zit me niet diep. (voor zo ver ik kan beoordelen, wat is diep zitten?)quote:Op donderdag 13 april 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Je hebt de vraag nog niet beantwoord, trouwens.
Nee, door dat soort posts scroll ik. Maar ironisch flirten lijkt me helemaal tijdverspilling. Dat is net zoiets als imaginair bierdrinken.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Het grappige is dat het volstrekt geen geflirt was. Het was meer een ironische variant van geflirt.
Of anders was het gewoon slap geouwehoer. Maar van serieus flirten was geen sprake. Las jij dat erin?
Dat is wel héél erg met de neus op de feiten, I.R.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, door dat soort posts scroll ik. Maar ironisch flirten lijkt me helemaal tijdverspilling. Dat is net zoiets als imaginair bierdrinken.
Sorry, broer. Maar dit is ook geen plek voor subtiliteit.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is wel héél erg met de neus op de feiten, I.R.
For old times sake. Ik las vandaag allerlei posts van je in het grafschriftentopic (meer dan 4 jaar oud).quote:Op donderdag 13 april 2006 01:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Vandaag (semi)bikkel ik ook weer eens.
Ik heb het woord "imaginair" gecopypaste uit de post van IRquote:Maar Tijn, je kunt imaginair nog spellen! Hoe bewijs je dan dat je ècht bier op hebt?
Nee, ik weet het.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sorry, broer. Maar dit is ook geen plek voor subtiliteit.
Dat klinkt leuk, Lamon.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:40 schreef Lamon het volgende:
Niets mis met thuishangen hoor, kan erg lekker zijn.
Maar ik ga morgen met vrienden spijkers met koppen slaan om een langverwacht cabaretprogramma zijn eerste geboorte te geven en zaterdag ga ik poolen en pubben. Dus een beetje buitenshuis zal ik wel zijn.![]()
Oh, gelukkig!quote:In tegenstelling tot al die amusante rechtse rakkers met hun ''druk, druk, druk en oh wat ben ik succesvol"-verering heb ik het oprecht erg naar mijn zin op mijn werk.
Daardoor neem ik vaak niet de moeite vrij te plannen.
Ik heb vanavond ook 2,5 liter bier op, Tijn. Dus wie zegt dat ik het goed had?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:55 schreef Tijn het volgende:
Het bier wat ik vanavond dronk was weinig imaginair
[..]
Ik heb het woord "imaginair" gecopypaste uit de post van IR
Broer heeft het gequote zonder er iets van te zeggen, dus het leek me correct gespeld.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook 2,5 liter bier op, Tijn. Dus wie zegt dat ik het goed had?
*BURP*quote:Op donderdag 13 april 2006 01:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Sorry, broer. Maar dit is ook geen plek voor subtiliteit.
Copy-pasten uit posts van I.R. gebeurt te weinig.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:55 schreef Tijn het volgende:
Ik heb het woord "imaginair" gecopypaste uit de post van IR
Dat is jammer. Maar goed, ik ben ook niet onschuldig, want een paar delen geleden was er hier een heel raar gesprek over mijn bedprestaties tussen JAM en een vrouwelijke fokker.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, ik weet het.
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat mijn ironische geflirt niet op neuken is uitgedraaid...
Dat klopt ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:57 schreef Tijn het volgende:
Broer heeft het gequote zonder er iets van te zeggen, dus het leek me correct gespeld.
Ach, als de mens pas iets deed in het leven als het volkomen betrouwbaar was, dan gebeurde er nooit wat.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:58 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klopt ook.
Al moet ik zeggen dat ik I.R. niet zomaar zou durven corrigeren. Dus helemaal betrouwbaar is mijn mening niet.
Hmm... Ik vrees dat ik dát dan weer heb gemist. Maar je hebt vast wel een linkje voor me...quote:Op donderdag 13 april 2006 01:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat is jammer. Maar goed, ik ben ook niet onschuldig, want een paar delen geleden was er hier een heel raar gesprek over mijn bedprestaties tussen JAM en een vrouwelijke fokker.
Hoewel ik ontzettend blij ben met die waardering mogen jullie hier wel gewoon onaardig doen tegen, hoor. Dat houdt me met beide benen op de grond.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:58 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klopt ook.
Al moet ik zeggen dat ik I.R. niet zomaar zou durven corrigeren. Dus helemaal betrouwbaar is mijn mening niet.
Gotsiedorie. Iedereen doet de laatste paar dagen opeens zo persoonlijk...quote:Op donderdag 13 april 2006 01:59 schreef Tijn het volgende:
Ach, als de mens pas iets deed in het leven als het volkomen betrouwbaar was, dan gebeurde er nooit wat.
Ja kut, nu moet ik ook. Maar het ging om posts als I.R.Baboons Semi-Bikkeltijd, deel 37. en I.R.Baboons Semi-Bikkeltijd, deel 37. .quote:Op donderdag 13 april 2006 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
Hmm... Ik vrees dat ik dát dan weer heb gemist. Maar je hebt vast wel een linkje voor me...
Dat leverde overigens wel mooie posts als I.R.Baboons Semi-Bikkeltijd, deel 37. op. Ja, soms vallen m'n dronken posts me niet tegen.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, kut nu moet ik ook. Maar het ging om posts als I.R.Baboons Semi-Bikkeltijd, deel 37. en I.R.Baboons Semi-Bikkeltijd, deel 37. .
Dat studeren is wel een aanslag op je gezondheid.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb vanavond ook 2,5 liter bier op, Tijn. Dus wie zegt dat ik het goed had?
Had je maar niet rood moeten staan.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:01 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg vorig jaar mijn bestelde kinderpostzegels niet
Oh, ik moet nog even studietechnisch iets melden, ik heb gisteren m'n eerste in-class assessment teruggekregen, en dat was in het bizarre ierse systeem een 70%, want in NL op iets tussen een 8 en een 10 zou neerkomen (ja, het is echt vreemd). En er hadden maar 7 mensen een beter cijfer dan ik, en de andere 80 hadden een mindere score, dus je mag wel stellen dat ik het vrij goed gedaan had, aangezien ik geen bladzijde had gelezen. En je mag ook stellen dat het niveau hier extreem laag is en niks voorstelt (thuis haal ik nooit zulke cijfers, en dan volg ik bovendien 'gewone' vakken, ipv dingen buiten m'n studie).quote:Op donderdag 13 april 2006 02:04 schreef svann het volgende:
[..]
Dat studeren is wel een aanslag op je gezondheid.![]()
Gelukkig sla je je er goed doorheen.
Nou tong, het is aan de ene kant wel fijn (stel je voor dat het opeens toch vrij lastig was hier en ik enorm m'n best moest doen), maar aan de andere kant is dit een stimulans om voor al m'n vakken (6(!)) goed m'n best te doen om zo eindelijk een keer toffe cijfers te halen, maar dat kost me natuurlijk wel tijd. En daar hou ik niet zo van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |