Zie je, ligt het toch niet aan mij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
Sterker nog... ik blijk te posten in SB
Das pas wazig
* Flesje met melk maakt en daarmee Biene naar bed loktquote:
Semi-Bikkeltijdquote:
Ik was inderdaad Arcee al kwijt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
Kijk eens wat een leuk "speelgoed" er op je bed ligt Biene?
bloempjuhhhh is lid van de jostiband?quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:45 schreef Biene het volgende:
[..]
U kunt ergens anders uw triangel op halen.![]()
vertel uwe adres maar, kom ik hem morgen ophalenquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:45 schreef Biene het volgende:
[..]
U kunt ergens anders uw triangel op halen.![]()
Ja hoor en houdoe!quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:47 schreef bloempjuhhhh het volgende:
[..]
vertel uwe adres maar, kom ik hem morgen ophalen![]()
trusten
Dat zal ook nog wel even zo blijvenquote:
mail maar naar bloempjuhhhh@hotmale.comquote:
Je bent op hem gaan zitten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
Dat zal ook nog wel even zo blijven
Ja hoor, hete man!quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:49 schreef bloempjuhhhh het volgende:
mail maar naar bloempjuhhhh@hotmale.com
Face to facequote:
trusten, ik ben nu ook wegquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen slapen is
Tot later Biene en voor zometeen sweet dreams
Lekker slapen. Ik ga Arcee ook maar eens op zoeken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen slapen is
Tot later Biene en voor zometeen sweet dreams
quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:53 schreef Biene het volgende:
[..]
Lekker slapen. Ik ga Arcee ook maar eens op zoeken.
Niets wat ik niet kon hebben iigquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:55 schreef Biene het volgende:
[..]
En er zat niets in de weg?
Truste!
Uiteraard moet ik het laatste woord hebben.
En praat dat nou niet ongemakkelijk?quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
Niets wat ik niet kon hebben iig
Doei Biene>
U bedoelt?
In welk land zit je dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:39 schreef Bosbeetle het volgende:
het begint hier zowaar laat te worden21:40 that is ... en ik zit nog op mn werk
!
Ja, ik vind dit wel een beetje jammer. Eerst broer al met z'n internetscharrel, en nu dit.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:08 schreef Lamon het volgende:
WTF is hier gebeurd gisteren?
Is dit topic tot I.R. Baboons semi-slowchattijd omgedoopt, en heb ik dat even gemist ofzo?
Mijn haaruitval heeft ook een zekere stilstand bereikt.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben vandaag weer naar de kapper geweest, en ik kan niet naar de kapper gaan zonder het in S-B te melden (en ik kan eigenlijk ook niet bij de kapper zitten zonder aan S-B te denken).
Maar goed, ik zocht op de combinatie kaal + semi-bikkeltijd en er blijkt dat Lamon en ik al vanaf deel 13 zeuren over kaalheid, en dat lamon 2 jaar geleden zei 'het zal over een jaar of 3 wel over zijn' (met z'n haar dan, red.). Als S-B een schrijver zou zijn zou kaalheid een thema zijn dat kenmerkend was. Met alcoholisme, trouwens.
Maar goed, ik kan de foto die ik 3 jaar geleden heb gepost in S-B niet vinden (in die tijd editte ik mijn foto's nog netjes weg en ik weet de URL niet), maar ik ben er vrij zeker van dat ik in 3 jaar niet kaler geworden ben. Dat is toch goed nieuws, op de dinsdagavond.
Zeg dat welquote:Op woensdag 12 april 2006 01:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
...maar ik ben er vrij zeker van dat ik in 3 jaar niet kaler geworden ben. Dat is toch goed nieuws, op de dinsdagavond.
Nou, sinds ik de avonden gelezen heb (een jaar of 5 geleden inmiddels) heb ik die kaalheidsobsessie, en die manifesteert zich vooral in dit topic. Maar goed, ik ga nog proberen wat nuttigs te schrijven, en als ik niet flauw- of in slaap val kom ik hier later nog wel een kijkje nemen.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef tong80 het volgende:
IR de avonden aan het herlezen ? Anders snap ik de kapper niet
Errug hè?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:08 schreef Lamon het volgende:
WTF is hier gebeurd gisteren?
Is dit topic tot I.R. Baboons semi-slowchattijd omgedoopt, en heb ik dat even gemist ofzo?
Niets mis met thuishangen hoor, kan erg lekker zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:31 schreef svann het volgende:
Blijf dan vooral niet thuis rondhangen, Lamon.
In tegenstelling tot al die amusante rechtse rakkers met hun ''druk, druk, druk en oh wat ben ik succesvol"-verering heb ik het oprecht erg naar mijn zin op mijn werk.quote:Heb je niet zoals ieder mens geregeld een weekje vakantie? Ben je zo'n werkfreak?
Geen probleem zo groot of de medicijnkast weet wel raad.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gewoon geen slaap. Zelfs van MTV val ik niet in slaap.
Wanneer kunnen we de eerste proefprint verwachten?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gisteren (broodnuchter) verliep het schrijven voor geen meter, maar vandaag (4 halve liters Smithwick's) ben ik uitstekend op dreef. Angstaanjagend.
Een luizenleven is het, speciaal op maat gemaakt.quote:Oh Lamon, de trouwe lezers weten natuurlijk wel wat voor werk je doet, maar klopt het beeld dat ik er van heb ook echt en hoef je dagelijks pas ergens in de namiddag te beginnen?
Helaas zit de medicijnkast nog in één van de 25 dozen die ik nog moet uitpakken. En jawel! Daar had ik dus de kracht nog niet voor verzameldquote:Op woensdag 12 april 2006 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geen probleem zo groot of de medicijnkast weet wel raad.
Vertrouw op Murphy en neem als eerste de onderste doos.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Helaas zit de medicijnkast nog in één van de 25 dozen die ik nog moet uitpakken. En jawel! Daar had ik dus de kracht nog niet voor verzameld.
Ik heb meestal wel slaap maar slaag er dan toch niet om in slaap te vallen. Het enige dat helpt is opstaan, iets doen, en het dan nog een keer proberen.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gewoon geen slaap. Zelfs van MTV val ik niet in slaap.
Het zit diep, of niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eerst broer al met z'n internetscharrel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |