We zullen in het vervolg aan jouw vragen, of we hier mogen postenquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:11 schreef Tijn het volgende:
Zeg, wat is er met het deurbeleid gebeurd? Het gepeupel druppelt opeens binnen.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:11 schreef Tijn het volgende:
Zeg, wat is er met het deurbeleid gebeurd? Het gepeupel druppelt opeens binnen.
OMG, dan ken ik die Bitchx3 ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:19 schreef bloempjuhhhh het volgende:
[..]
* buzzer *
FOUT!
ik heb d'r al een keer gemeet![]()
Ik weet genoeg.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:19 schreef bloempjuhhhh het volgende:
[..]
* buzzer *
FOUT!
ik heb d'r al een keer gemeet![]()
Don't push it.quote:
ok mij ken je misschien een beetje, maar bitch ken je nietquote:
Let's keep it at that.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:29 schreef bloempjuhhhh het volgende:
[..]
ok mij ken je misschien een beetje, maar bitch ken je niet
* PrintScreen Biene tracht te steunenquote:
Deze poging hartelijk aanneemt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen Biene tracht te steunen![]()
Ga je ook mee in de poging om van hier weg te gaan en te gaan slapen?quote:
Ik heb geen zi-hin, mamma.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga je ook mee in de poging om van hier weg te gaan en te gaan slapen?
Sterker nog... ik blijk te posten in SBquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:41 schreef Biene het volgende:
De verhouding klopt ook niet. Ik kijk naar boven en zie dat ik in SB zit, maar de teksten hierboven zeggen van niet. Wazige sjit man.
SB ??quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sterker nog... ik blijk te posten in SB
Das pas wazig
Zie je, ligt het toch niet aan mij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
Sterker nog... ik blijk te posten in SB
Das pas wazig
* Flesje met melk maakt en daarmee Biene naar bed loktquote:
Semi-Bikkeltijdquote:
Ik was inderdaad Arcee al kwijt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
Kijk eens wat een leuk "speelgoed" er op je bed ligt Biene?
bloempjuhhhh is lid van de jostiband?quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:45 schreef Biene het volgende:
[..]
U kunt ergens anders uw triangel op halen.![]()
vertel uwe adres maar, kom ik hem morgen ophalenquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:45 schreef Biene het volgende:
[..]
U kunt ergens anders uw triangel op halen.![]()
Ja hoor en houdoe!quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:47 schreef bloempjuhhhh het volgende:
[..]
vertel uwe adres maar, kom ik hem morgen ophalen![]()
trusten
Dat zal ook nog wel even zo blijvenquote:
mail maar naar bloempjuhhhh@hotmale.comquote:
Je bent op hem gaan zitten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
Dat zal ook nog wel even zo blijven
Ja hoor, hete man!quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:49 schreef bloempjuhhhh het volgende:
mail maar naar bloempjuhhhh@hotmale.com
Face to facequote:
trusten, ik ben nu ook wegquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen slapen is
Tot later Biene en voor zometeen sweet dreams
Lekker slapen. Ik ga Arcee ook maar eens op zoeken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen slapen is
Tot later Biene en voor zometeen sweet dreams
quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:53 schreef Biene het volgende:
[..]
Lekker slapen. Ik ga Arcee ook maar eens op zoeken.
Niets wat ik niet kon hebben iigquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:55 schreef Biene het volgende:
[..]
En er zat niets in de weg?
Truste!
Uiteraard moet ik het laatste woord hebben.
En praat dat nou niet ongemakkelijk?quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
Niets wat ik niet kon hebben iig
Doei Biene>
U bedoelt?
In welk land zit je dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:39 schreef Bosbeetle het volgende:
het begint hier zowaar laat te worden21:40 that is ... en ik zit nog op mn werk
!
Ja, ik vind dit wel een beetje jammer. Eerst broer al met z'n internetscharrel, en nu dit.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:08 schreef Lamon het volgende:
WTF is hier gebeurd gisteren?
Is dit topic tot I.R. Baboons semi-slowchattijd omgedoopt, en heb ik dat even gemist ofzo?
Mijn haaruitval heeft ook een zekere stilstand bereikt.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben vandaag weer naar de kapper geweest, en ik kan niet naar de kapper gaan zonder het in S-B te melden (en ik kan eigenlijk ook niet bij de kapper zitten zonder aan S-B te denken).
Maar goed, ik zocht op de combinatie kaal + semi-bikkeltijd en er blijkt dat Lamon en ik al vanaf deel 13 zeuren over kaalheid, en dat lamon 2 jaar geleden zei 'het zal over een jaar of 3 wel over zijn' (met z'n haar dan, red.). Als S-B een schrijver zou zijn zou kaalheid een thema zijn dat kenmerkend was. Met alcoholisme, trouwens.
Maar goed, ik kan de foto die ik 3 jaar geleden heb gepost in S-B niet vinden (in die tijd editte ik mijn foto's nog netjes weg en ik weet de URL niet), maar ik ben er vrij zeker van dat ik in 3 jaar niet kaler geworden ben. Dat is toch goed nieuws, op de dinsdagavond.
Zeg dat welquote:Op woensdag 12 april 2006 01:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
...maar ik ben er vrij zeker van dat ik in 3 jaar niet kaler geworden ben. Dat is toch goed nieuws, op de dinsdagavond.
Nou, sinds ik de avonden gelezen heb (een jaar of 5 geleden inmiddels) heb ik die kaalheidsobsessie, en die manifesteert zich vooral in dit topic. Maar goed, ik ga nog proberen wat nuttigs te schrijven, en als ik niet flauw- of in slaap val kom ik hier later nog wel een kijkje nemen.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef tong80 het volgende:
IR de avonden aan het herlezen ? Anders snap ik de kapper niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |