Of was de verf nog nat,quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:47 schreef bolivian het volgende:
Gelukkig ligt er een Volkskrant onder!
Bedankt voor je constructieve bijdrage trouwens.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:46 schreef ma_jojo het volgende:
Stom.
Maar waarom ligt die krant er dan onder?quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:52 schreef Twanstra het volgende:
Hahahaha, nee het is geen verf, het is gepoedercoat.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:57 schreef Duiveltja het volgende:
Leuk als je Vlemmix als achternaam hebt.
ja, inderdaad zeker een nadeel! hahahaquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:57 schreef Duiveltja het volgende:
Leuk als je Vlemmix als achternaam hebt.
Vooruit, acceptabel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:56 schreef Twanstra het volgende:
Nee, omdat onze oven altijd fucking vies is. (studentenhuis) en de krant lag er nog...........zodoende.
Graag gedaan. Wederom, stom.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:54 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Bedankt voor je constructieve bijdrage trouwens.
Spuit 'm dan gifgroen ofzo.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:59 schreef Twanstra het volgende:
[..]
ja, inderdaad zeker een nadeel! hahaha
Plus, ik ben ook nog een keer geen voetbal fan.![]()
Maarja, dat is ook weer snel voorbij gelukkig.
Zo had ik het niet bedoeld.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:28 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Dat is helemaal niks, italie enzo.......
Je hebt 'm oranje gespoten uit nationalistische overtuigingen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:28 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Dat is helemaal niks, italie enzo.......
Nee, maar laat me raden, je vind het stomquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:32 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je hebt 'm oranje gespoten uit nationalistische overtuigingen?
Is ie net iets te duur voorquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:35 schreef UncleJB het volgende:
Als nederland nu eruit vliegt in de eerste ronde van het WK, vliegt dat ding er dan ook uit? (het raam that is)
Hoe raad je het?quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:43 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Nee, maar laat me raden, je vind het stom![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:45 schreef Twanstra het volgende:
Ik heb mijn IBM T 40 laten pimpen zullen we maar zeggen.
Dat vind ik haast nog knapper!quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:08 schreef Twanstra het volgende:
ja en nee.
Ik heb bij IBm een nieuwe bovenkant besteld, en die opgestuurd. Daarna vervangen.
Na zijn topsnelheid is nu wel beter. Iets met downforcequote:Op zaterdag 8 april 2006 17:12 schreef beerten het volgende:
Werkt ie nu sneller?
Alleen de bovenkant is van metaal, de rest in van kunststof, en dus niet coatbaar.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Opzich leuk gedaan, maar waarom de rest zwart gelaten?
Dat is wel jammer, ik denk dat het best goed had gestaan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:16 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Alleen de bovenkant is van metaal, de rest in van kunststof, en dus niet coatbaar.
Indeed, past trouwens goed bij je usernamquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:41 schreef liquid-orange het volgende:
Netjes gedaan. Het is gelukkig niet overdone, want ik vreesde bij het zien van de eerste foto al dat je ook het toetsenbord en de onderkant had gedaan, maar gellukig niet dus.
Okay, Acer is K.U.T.T. en ferarri ook.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:48 schreef Skv het volgende:
Spuit em dan rood. Koop dan een laptop van Ferrari.
[afbeelding]
Alleen die is van Acer.
hahaha, indeed.......thnx.quote:Op zondag 9 april 2006 02:14 schreef nein het volgende:
Ach, zeurpieten hier. Ik vind t wel grappig.
Toch jammer.. had op z'n minst verwacht dat je een roller had gebruiktquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:52 schreef Twanstra het volgende:
Hahahaha, nee het is geen verf, het is gepoedercoat.
Hoe weet je dat ik heb ook daar gepost hebt, als je thinpad vind zuigen? Maar inderdaad, aangezien daar alleen maar mensen zitten die in thinpad geintresseerd zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:51 schreef Oproerkraaier het volgende:
Thinkpads zuigen in mijn ervaring, maar dit had je toch ook gepost op de thinkforums?
hehehe, dat is me wel een kickje inderdaad. maar bedankt!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:32 schreef hydraulix het volgende:
FF een kickje, maar ik vind het supervet! Zoiets wil ik ook met m'n laptop doen (mag zelfs opvallender)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |