Indeed, past trouwens goed bij je usernamquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:41 schreef liquid-orange het volgende:
Netjes gedaan. Het is gelukkig niet overdone, want ik vreesde bij het zien van de eerste foto al dat je ook het toetsenbord en de onderkant had gedaan, maar gellukig niet dus.
Okay, Acer is K.U.T.T. en ferarri ook.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:48 schreef Skv het volgende:
Spuit em dan rood. Koop dan een laptop van Ferrari.
[afbeelding]
Alleen die is van Acer.
hahaha, indeed.......thnx.quote:Op zondag 9 april 2006 02:14 schreef nein het volgende:
Ach, zeurpieten hier. Ik vind t wel grappig.
Toch jammer.. had op z'n minst verwacht dat je een roller had gebruiktquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:52 schreef Twanstra het volgende:
Hahahaha, nee het is geen verf, het is gepoedercoat.
Hoe weet je dat ik heb ook daar gepost hebt, als je thinpad vind zuigen? Maar inderdaad, aangezien daar alleen maar mensen zitten die in thinpad geintresseerd zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:51 schreef Oproerkraaier het volgende:
Thinkpads zuigen in mijn ervaring, maar dit had je toch ook gepost op de thinkforums?
hehehe, dat is me wel een kickje inderdaad. maar bedankt!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:32 schreef hydraulix het volgende:
FF een kickje, maar ik vind het supervet! Zoiets wil ik ook met m'n laptop doen (mag zelfs opvallender)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |