Zo goedquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:09 schreef p-etr-a het volgende:
Dat zijn geen Vlaamse frieten in je OP.
[afbeelding]
Zo zien die eruit. Maar ik vind België en Belgen ook leuk.
Ik googlede op vlaamse frieten en kreeg dat plaatjequote:
Gangster. (Fonetisch uitgesproken)quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik googlede op vlaamse frieten en kreeg dat plaatje. Die versie van friet in jouw post hierboven vind ik weer wat minder
.
Wat ook zo leuk aan België is, is dat je in dit land nog de ware taalkunstenaars tegenkomt. Denk maar aan woorden als pechstrook, droogzwierder en match (en dan op zijn Vlaams uitgesproken: màtsj dus).
Zulke dingen heb ik me nog nooit gerealiseerdquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:18 schreef Intxaurraga het volgende:
De scheve vorm van het land is uitermate fascinerend. Vooral als je beseft dat het Noordelijke punt van Frankrijk daarom op dezelfde hoogte als Maastricht ligt.
Oezbekistan heeft dit grapje ook met Turkmenistan en Kazachstanquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Zulke dingen heb ik me nog nooit gerealiseerd! Ik heb even gekeken op de kaart van Europa, maar volgens mij is België het enige land van Europa die deze feature heeft: dus dat het noordelijkste punt van een zuidelijk gelegen land hoger ligt dan het zuidelijkste punt van een noordelijk gelegen land
Wel eens de oude E25 door Liège genomen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:15 schreef McCarthy het volgende:
FLats zien er daar gewoon beter uit dan hier.
Mét verwijzing naar Bredaquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:35 schreef ummagumma het volgende:
Weg vragen kost man portemonnee en auto
Het blijft een leuk volk die Belgen.![]()
Je was me voor... dit vind ik namelijk ook het mooiste export-product uit België.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |