Hij houdt zich nou eenmaal meer met AJAX bezig dan met z;n eigen club.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:16 schreef Merkie het volgende:
Best triest hoor Dirk-Kuijt, dat je de plaats op de ranglijst van Ajax belangrijker vindt dan een overwinning van Feyenoord.

Als Feyenoord het eerst niet verkloot had en nu nog om de titel streed hadden we de stand van afc bagger niet boeiend gevonden maarja we kunnen niets meer winnen dus dan maar beter die gasten dwars zitten!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij houdt zich nou eenmaal meer met AJAX bezig dan met z;n eigen club.

quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:16 schreef Merkie het volgende:
Best triest hoor Dirk-Kuijt, dat je de plaats op de ranglijst van Ajax belangrijker vindt dan een overwinning van Feyenoord.

quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:18 schreef Me_Wesley het volgende:
Ja. Ik juich nu voor feyenoord omdat mijn clubliefde de haat tegen feyenoord overwint.
Beetje triest als de haat tegenover een andere club je liefde tegenover je eigen club overwint.

afc baggerquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als Feyenoord het eerst niet verkloot had en nu nog om de titel streed hadden we de stand van afc bagger niet boeiend gevonden maarja we kunnen niets meer winnen dus dan maar beter die gasten dwars zitten!

Wat een instellingquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]wat boeit mij het of we winnen? Die 3e plek staat vast.

Maar is geen teletekst supporter zoals jij bentquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef Trancelocator het volgende:
Ja Dirk-Kuijt... Is een Feyenoorder, komt vaker in het Ajax-topic dan die van 010 en zit nu SCH aan te moedigen.

God, nu hoop ik echt dat we die PO halenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
We gunnen elke club CL-voetbal, behalve Ajax dus. Het risico dat ze per ongeluk winnen in de play-offs wil ik vermijden.
Echt, nog liever RBC de CL in dan Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |