Gelijk heb je, maar niks om mee te pochen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:11 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Och, dit is slechts een bijbaantje, en het is echt geen slecht werk. Betaald ook nog eens lekker. Tja, alleen als je met kutweer de keet uitmoet om te bezorgen is het minder, maar dat heb je bij al het buitenwerk.
Ook voltijd lijkt het me lang niet zo erg, of 'pauper'. Het kantoor waar ik zit is iig een erg relaxte werkplek.
jammer genoeg welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:08 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Wat, nooit Passion Of The Christ gezien?
Kan geregeld worden, hoor...quote:Op zondag 21 mei 2006 02:53 schreef Arjan het volgende:
nieuwegein
Ik wil nog liever in Almere dood gevonden worden
Net is het maar zo!quote:Op zondag 21 mei 2006 02:53 schreef Arjan het volgende:
nieuwegein
Ik wil nog liever in Almere dood gevonden worden
Ik heb het een uurtje aangekeken, maar jij komt ook niet verder dan een suffe oneliner hè?quote:Op zondag 21 mei 2006 03:18 schreef twisteddlogic het volgende:
Het openen van kuttopics is een hobby van je geworden?
Meerrrr regenwormen!!quote:Op zondag 21 mei 2006 09:44 schreef zoalshetis het volgende:
goed voor de tuin.
dank voor je steunbetuig maar het word er niet droger opquote:Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef seto het volgende:
Iedereen haat je.
Idd, Pike, het is hier droog... Een uur geleden overigens, niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:59 schreef larry_pike het volgende:
hier regent het niet hoor
Pff, dat moet stinken zeg.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef AffenStrudel het volgende:
Het regent hier ook.
Het is een complot, ik zweet het je.
Tja ik ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:19 schreef Exciter101 het volgende:
Kut geslapen door de hitte en dat al 3 nachten lang.![]()
![]()
![]()
Ben kapot.....
zit ook in pak op kantoor dusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:33 schreef The6thgate het volgende:
ik mag lekker in pak gaan rondlopen vandaag met 30+ gradenfijn
was voor diploma uitreiking. sochtends op de fiets al kapot gezweet, maar dat zaaltje waar we in zaten sloeg werkelijk allesquote:
ja dat is inderdaad vervelend. hier in rotterdam heeft het vanochtend al flink geregend.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:37 schreef The6thgate het volgende:
[..]
was voor diploma uitreiking. sochtends op de fiets al kapot gezweet, maar dat zaaltje waar we in zaten sloeg werkelijk alles![]()
en godverkutzooi ik heb vandaag dus geen jas bij mehoop dat het tot 15 nog droog blijft
hier alleen vanmorgen heel vroeg eventjes, maar het is gelukkig droog gebleven en de zon schijnt alweer n tijdjequote:Op woensdag 5 juli 2006 12:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad vervelend. hier in rotterdam heeft het vanochtend al flink geregend.
Ik ook nog niet hier in Groningenquote:
Eens.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:20 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Het is tijd voor zomer.
Murphyquote:Op woensdag 1 november 2006 23:55 schreef Saekerhett het volgende:
Als je 's morgens naar school fietst heb je altijd wint tegen, en als je weer naar huis fiets, heb je WEER wind tegen, wat is dat toch?
Ligt aan jou.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:27 schreef Vandoooorrr het volgende:
Ligt het aan mij of is er een orkaan op komst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |