Ehm...quote:Op woensdag 12 april 2006 20:19 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Al je talents in Fury gooien en one handed weapons gebruiken. Eerst in je crit kans, daarna extra rage on melee hit, improved battle shout, dual wield specialization, deathwish, enrage, flurry, bloodthirst. Dan naar arms, zorgen dat je impale krijgt, en op lvl 60 doe je dan leuk mee met DMG. Heerlijk om heel snel te levellen.
wie ben jij dan op Dunemaul?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:58 schreef Gloeidoos het volgende:
Vandaag was er op Dunemaul dus een 2 vs 2 pvp tournament in STV Arena. Het is uiteindelijk 1 groot slachtveld geworden! met horde als winnaar natuurlijk!
Dan doe je toch een automatische overboeking van je bankrekening, dat kan tegenwoordig. Werkt prima voor mij, schijnt alleen dat je het niet moet doen als je bij de postbank zit, allemaal gelazer of zo.quote:Op zondag 16 april 2006 14:00 schreef Denni5 het volgende:
Godver, wil ik net inloggen is mn gametime expired, natuurlijk net met pasen, zodat de winkels dicht zijn....![]()
Gewoon een onbekende Tauren Warrior die geen guild kan vindenquote:
Volgens mij word je kaart ook te heet. Ik heb denk ik het zelfde probleem gehad. Artifacts misschien? Ik heb toen de Omega drivers geinstalleerd voor ATI. Daar zit een tooltje bij waarmee je je geheugen kan terugklokken. Kijken of dat werkt. Ik hoefde maar iets van 10 Mhz terug en had er geen last meer van. Succesquote:Op donderdag 13 april 2006 18:26 schreef Fratz het volgende:
Volgens mij is het ook mijn g-card die te heet wordt. Maar hoe fix ik dat?
http://www.hordeftw.com/patches/WoW-1.10.0-enGB-patch.exequote:Op zondag 16 april 2006 19:45 schreef Mister_T het volgende:
Maand geleden gestopt maar begint nu toch weer behoorlijk te kriebelen!
Heeft iemand een link naar de patch die de standaard versie (na installatie) weer update naar de huidige versie? Blizzard downloader geeft problemen bij mij
ik zag je post op dunemaul.org, Glowboxquote:Op zondag 16 april 2006 15:54 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Gewoon een onbekende Tauren Warrior die geen guild kan vinden. Heb wel een paar leuke connecties dus soms sta ik ineens in Zul'Gurub voor Hakkar.
Thxquote:Op zondag 16 april 2006 19:47 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
http://www.hordeftw.com/patches/WoW-1.10.0-enGB-patch.exe
Wel dus! Wie ben jij eigenlijk!quote:Op zondag 16 april 2006 20:11 schreef Platina het volgende:
[..]
ik zag je post op dunemaul.org, Glowboxvertel me niet dat je ook zo ingame heet :/
Die zit alleen zo niet ingamequote:
Is dat zo met de Postbank???quote:Op zondag 16 april 2006 14:16 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dan doe je toch een automatische overboeking van je bankrekening, dat kan tegenwoordig. Werkt prima voor mij, schijnt alleen dat je het niet moet doen als je bij de postbank zit, allemaal gelazer of zo.
Neem aan dat dat zo'n zelf verzonnen ding is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |